av
door avvroenhoven@kpnmail.nl Mar 27, 2019 om 20:34
Winkels & webshops

Gratis attractieparken bij aankopen bij kruidvat

Kruidvat heeft een aktiewaarbij je bij bepaalde artikelen een entreeticket cadeau krijgt.
Ik dacht dan kunnen we gezellig met de kleinkindren naar toverland.
Ik de code activeren via www.kruidvat.nl/uitjes. Krijg ik de melding dat ik voor Toverland geen kaartjes beschikbaar zijn.
Of ik maar een ander park wil kiezen.
Dit is toch echt valse reclame. De aktie is net begonnen.
Vandaag 27 maart artikelen gekoche en direct geprobeer omde code te activeren.

6069 11 Rapporteer

Ka
door Kassagebruiker - Mar 27, 2019 om 20:39
683 Antwoorden / 5 Vragen

Klik HIER voor de aktieparken. Bron kruidvat.

me
door mein33 - Mar 27, 2019 om 20:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Wijzig uw gebruikersnaam, uw e.mail adres staat hier nu op een openbaar forum !!!

tenormin
door tenormin Mar 27, 2019 om 23:52
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Ik ben gestopt met: "wijzig uw gebruikersnaam". In 99.9% schrijf je in het luchtledige.

diumenge
door diumenge - Mar 27, 2019 om 21:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Helaas staat dit er.

marita5
door marita5 - Mar 27, 2019 om 21:27
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Avvroenhoven ,

Lees hier de actievoorwaarden , klik op de rode regel .

4. Levering van je gratis en/of betaalde ticket(s)

4.1 Indien je voldoet aan de voorwaarden krijg je een ticketcode per email waarmee je een gratis ticket kunt bestellen van één van de deelnemende parken. In de e-mail kunt u precies nalezen hoe u uw ticketcode kunt gebruiken in de bestelmodule. Hier kiest u het park van uw voorkeur en de datum waarop u wilt gaan. Let op: bij een aantal parken is per dag een beperkte capaciteit beschikbaar. Dit heeft te maken met het totaal aantal mensen dat op 1 dag in het park aanwezig mag/kan en is gebaseerd op het totaal aantal door de locatie uitgegeven tickets via welke kanaal dan ook. Het kan dus voorkomen dat het park van uw keuze op de datum van uw keuze geen beschikbaarheid meer heeft. Kiest u een andere datum. Heeft uw favoriete locatie geen beschikbaarheid meer? U kunt uw ticketcode te allen tijde gebruiken voor één van de deelnemende parken, kiest u in dat geval een ander park.

https://www.kruidvat.nl/medias/sys_master/root/h9b/hee/11464084357150/Actievoorwaarden-dagjeuit-201913.pdf

Gr
door Grunn1 - Mar 27, 2019 om 21:32
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Op is Op, probeer een ander park. Heb net zelf ook ff gedaan en 2 kaartjes besteld voor Hellendoorn. Maar hou er wel rekening mee dat als je kaartjes krijgt dat je er nog niet bent, je ontvangt een code en die moet je weer invullen op een andere site en dan moeten er ook nog op de dag dat je heen wil kaarten beschikbaar zijn. Er zijn per park per dag een vast aantal kaarten beschikbaar. Ga er maar vanuit dat in de weekenden met mooi weer er geen kaarten beschikbaar zijn.

Gr
door Grunn1 Mar 28, 2019 om 11:21
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik heb de actiecodes dus ingevoerd, bevestiging op scherm gekregen en de melding dat er een e-mail met codes voor de kaartjes verstuurd is. Helaas tot op heden niks ontvangen en ook geen antwoord op het contact formulier wat ik naar aanleiding hiervan heb gestuurd. Ach gelukkig was het gratis en dat zal het het blijven ook.

aurora1
door aurora1 - Mar 28, 2019 om 00:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Er is toch nog meer dan genoeg aan keuzes? Kinderen vinden eigenlijk alles wel leuk, vooral dierentuinen en daarvan zijn er ook een paar, en misschien zijn die wel zo veilig. Ik zou me er niet zo druk over maken, want dat verandert niets.
Op = op, dus ik zou maar snel een andere keuze maken voordat u wederom achter het net vist.
Anders maar gewoon kaartjes voor die tovertoestand kopen? Er zijn allerhande kortingen van het dat park zelf maar bijv. ook o.a. via de ANWB.
Vaak als er acties voor iets zijn dan worden die vaak via meerdere mogelijkheden aangeboden.

edrick3
door edrick3 - Mar 28, 2019 om 09:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Even terzijde: verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

r.kemperman
door r.kemperman - Mar 28, 2019 om 12:39
423 Antwoorden / 4 Vragen

Entreeticket voor een dagje uit

Toverland
Op dit moment is het niet mogelijk om tickets voor Toverland te bestellen. We raden je aan het op een later moment nog eens te proberen.

jo
door jorisw - Mar 28, 2019 om 19:01
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dat een aktie net is begonnen zegt niet zoveel natuurlijk. Als er veel belangstelling voor is, is iets ook snel uitverkocht. Je kunt ook niet verwachten dat Kruidvat honderduizenden toegangskaarten voor een bepaalde attractie koopt of regelt.

Gr
door Grunn1 - Mar 28, 2019 om 19:13
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ts is verdwenen en reageerd niet meer.