in
door ingrid netscher acton Oct 13, 2016 om 13:18
Winkels & webshops

Gratis proefpakket Detoxformule

Via faceboek heeft mijn man een proef pakket van Detoxformule besteld, kom ik nu achter na aanmaning.
Wellicht de kleine lettertjes niet gelezen en nu kan ik ook niks meer vinden via faceboek ivm gratis pakket aanvragen.
Nu komt vandaag opeens een aanmaning van Klarna Incasso voor 63,45 euro binnen.
Heeft iemand ook dit probleem gehad.
Ik ga maar snel betalen want ze warenniet zo vriendelijk bij Klarna.

11545 16 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 13, 2016 om 13:31
7182 Antwoorden / 3 Vragen
tenormin
door tenormin Oct 13, 2016 om 13:33
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Hu sjoppie, ik krijg "pagina niet gevonden" op klachtenkompas. ? Over Detaxform.

sjjoppy
door sjjoppy Oct 13, 2016 om 13:36
7182 Antwoorden / 3 Vragen

@tenormin, ik ook maar met "bewerk" goed gemaakt.

zoekster1
door zoekster1 - Oct 13, 2016 om 13:35
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Waarom ruimt u de rotzooi die uw man maakt voor hem op?
En waarom zegt u dat u snel gaat betalen en toch hier een vraag stellen? Wilt u gewoon even klagen over uw man?

tenormin
door tenormin - Oct 13, 2016 om 13:40
16826 Antwoorden / 108 Vragen

De 14 dagen retour termijn zal wel voorbij zijn. Dan is het moeilijker om niet te hoeven betalen. Zonder twijfel hebben ook anderen hier een probleem mee gehad. De meeste mensen lezen namelijk niet verder na het woord gratis, kijken dan ook inderdaad niet naar de kleine lettertjes. Laat uw man maar snel gaan betalen en zorg ook voor het opzeggen anders gaat dat geduivel nog lang door.

zoekster1
door zoekster1 - Oct 13, 2016 om 13:56
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zou geen cent betalen. Is er een pakket toegestuurd, is er een vervolgzending gestuurd? Heeft de man ecpliciet toestemming gegeven voor de eventuele vervolgzending?
En kan die firma dat bewijzen?

Moet ik betalen voor ongevraagde vervolgzendingen?

U hoeft alleen iets te betalen als u ook akkoord bent gegaan met vervolgzendingen. De vraag is dus: waarmee bent u precies akkoord gegaan?

Hebt u alleen toestemming gegeven voor een gratis proefpakket? En niet voor vervolgzendingen? Dan hoeft u de vervolgzendingen niet te betalen. De vervolgzendingen zijn in dat geval geen onderdeel van de overeenkomst die u met de ondernemer hebt. U hebt alleen een overeenkomst voor het proefpakket.

Zegt de ondernemer dat er wel een overeenkomst is voor de vervolgzendingen? En twijfelt u of u wel of niet akkoord bent gegaan met vervolgzendingen? Dan ligt de bewijslast bij de ondernemer. Dit betekent dat de ondernemer moet bewijzen dat u hebt ingestemd met de vervolgzendingen.

klik HIER

tijger1
door tijger1 - Oct 13, 2016 om 13:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Verbied uw man nog langer op Facebook te gaan, hij kan daar blijkbaar niet mee overweg.:-))

Zeg hem ook dat capsules van wat dan ook niet helpen tegen overgewicht, meer bewegen en minder eten is het enige dat helpt.

akkerdistel
door akkerdistel Oct 13, 2016 om 14:04
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Note: 'minder eten' werkt het beste door middel van het eetpatroon te veranderen.

costnix
door costnix Oct 13, 2016 om 16:45
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het die eet vervangen door een dieet :-)

Cookies
door Cookies - Oct 13, 2016 om 13:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Uhh? Dat is toch de taak van de vrouw?:-))

DOOR ZOEKSTER1 - 13 OKT. 2016 OM 13:35
728 ANTWOORDEN / 3 VRAGEN

Waarom ruimt u de rotzooi die uw man maakt voor hem op?

zoekster1
door zoekster1 - Oct 13, 2016 om 13:59
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Natuurlijk is dat haar taak! En anders de zweep erover!

akkerdistel
door akkerdistel Oct 13, 2016 om 14:05
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Oh wat heetbloedig weer, schande! ;-)

tijger1
door tijger1 Oct 13, 2016 om 14:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Straks bent u ook niet zo aardig.

tijger1
door tijger1 - Oct 13, 2016 om 14:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Is uw man nog een jongere? Dan wordt het hem vergeven. Laat zijn moeder het dan maar opknappen.:-))

zoekster1
door zoekster1 - Oct 13, 2016 om 14:16
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Klarna zal wel flink balen dat ze met deze verkoper in zee zijn gegaan.

edrick3
door edrick3 - Oct 13, 2016 om 14:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Via faceboek heeft mijn man een proef pakket van Detoxformule besteld, kom ik nu achter
Goh, zomaar zonder dat je dat wist? Verrassing wellicht? ;-)

https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-vervolgzendingen-niet-besteld-geef-geen-geld

tijger1
door tijger1 Oct 13, 2016 om 15:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is geen ongevraagde vervolgzending. Het is de eerste zending die niet binnen 14 dagen is teruggestuurd.

Cookies
door Cookies - Oct 13, 2016 om 14:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, dit probleem heb ik nooit gehad. Mijn man durft zonder mijn schriftelijke goedkeuring niets te bestellen.

Heeft iemand ook dit probleem gehad.

costnix
door costnix Oct 13, 2016 om 16:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Uw man is het hoofd van het gezin en u het nekje? :-)

tijger1
door tijger1 Oct 13, 2016 om 17:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is al in 1970 afgeschaft.

Cookies
door Cookies Oct 13, 2016 om 17:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Verdorie, dat kost @costnix weer enkele bezoekjes aan de psycholoog om deze shock te boven te komen.;-)

tijger1
door tijger1 Oct 13, 2016 om 17:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hij leefde blijkbaar nog steeds in de waan dat hij het voor het zeggen had. :-))

marita5
door marita5 - Oct 13, 2016 om 14:36
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ingrid Netscher Acton ,

Hier tips voor uw man om af te vallen , gratis en zonder aanmaningen ;-)) klik op de rode regel .

http://www.verantwoord-afvallen.nl/afvallen/gezond-afvallen-de-beste-tips

zoekster1
door zoekster1 - Oct 13, 2016 om 14:54
1583 Antwoorden / 3 Vragen

door edrick3
Goh, zomaar zonder dat je dat wist? Verrassing wellicht? ;-)

Terwijl ze het toch had kunnen bevroeden....

gezien hoe hij er vorige maand uitzag in vergelijk met nu

Cookies
door Cookies Oct 13, 2016 om 15:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jeetje da's toch logisch dat zijn buik na de bevalling verdwenen is?

tijger1
door tijger1 Oct 13, 2016 om 15:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De Ts had geen tijd om daar op te letten, moest de baby verzorgen.:-))

Gr
door Grunn1 - Oct 13, 2016 om 15:11
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Wanneer leren mensen nou eens dat gratis niet bestaat. Voor alle duidelijkheid "Niks is gratis" behalve de lucht die je in ademd totdat de regering hierop ook belasting gaat heffen.

costnix
door costnix Oct 13, 2016 om 16:48
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bij het woord gratis verliezen een heleboel mensen hun verstand.

ta
door tammie blbla - Jan 20, 2017 om 13:01
1 Antwoorden / Vragen

Heeft iemand er ook last van gehad??
Ik ging voor de grap met een vriend naar die Detoxformule kijken. Want zij wou dat doen maar zei dat het niet werkte... Dus ik klikte op de link... Maar in 1x stond er... Bedankt voor het bestellen van DetoxFormule. En ik weet dat het echt niet gratis is... en dat je van de prijs niet vrolijk wordt... Wie weet een oplossing

costnix
door costnix Jan 20, 2017 om 14:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u de antwoorden bij deze vraag gelezen?

ne
door neodutchio Jan 20, 2017 om 14:43
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Een keer klikken en hup de bestelling was geplaatst? Hoe gaat dit bedrijf aan uw adres komen om het heen te sturen? Of was dit ook ineens ingevuld voor u?

Ka
door Kayvermeulen - Mar 1, 2017 om 17:27
2 Antwoorden / Vragen

Beste ingrid,
hier precies hetzelfde verhaal!! Maar wat heb je uiteindelijk gedaan? Betaald of niet
want ik ben dat dus eigenlijk echt niet van plan heb al een aanmaling gehad en wat mailtjes over en weer ben benieuwd naar jou verhaal!!

tijger1
door tijger1 Mar 1, 2017 om 18:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De eerdere reacties niet gelezen?

fa
door familyman Mar 1, 2017 om 18:17
888 Antwoorden / 1 Vragen

Vast niet, @Tijger1.

Ka
door Kayvermeulen Mar 1, 2017 om 18:25
2 Antwoorden / Vragen

Ja tuurlijk wel maar word er niet echt wijzer van