Na
door Nathalie_2 Oct 29, 2017 om 17:16
Winkels & webshops

Groupon kan mijn aankoop niet vinden

Hotelovernachting met ontbijt gekocht bij groupon. Vlak daarna bleek het hotel failliet dus kreeg een mail van groupon dat een ander hotel de aankoop zou overnemen. Prima. Ik heb vervolgens gereserveerd bij dat hotel (hotel geste in valkenburg) en twee maanden later zou ik daar heerlijk overnachten, maar een dag voor vertrek krijg ik een mail van het hotel dat ik niet meer welkom ben omdat groupon niet aan zijn betalingsverplichting voldoet. Op z'n zachts gezegd vond ik het niet netjes van dit hotel om op het allerlaatste moment dit te doen terwijl ik twee maanden daarvoor geboekt had.
Ik groupon direct gebeld moest al mijn stukken mailen, belde ze later op de dag en hadden dus hier helemaal niet naar gekeken en was heel vervelend (bleef alleen maar herhalen heel vervelend) dat ik vrij had genomen, geen hotelovernachting nu had e.d. Vervolgens bleef groupon maar zeuren dat ze een betallingsbewijs wilde zien, diverse keren gedaan en ja hoor uiteindelijk klopte het ik en stortte ze dus mijn geld terug en dat was het. Ik heb een klacht ingediend en na heel veel mailen ben ik niet verder dan dat ze bijven volhouden dat ze mijn aankoop niet terug kunnen vinden (kopie groupon gemaild naar ze) en hebben ze computerproblemen dus kunnen mijn link niet openen zodat ze kunnen zien wat ik gekocht heb bij ze (staat gewoon in mijn account) En ondertussen namens heel groupon excuses aanbieden. En nu wilden ze dan tien euro op mijn account storten. Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Ik heb aangegeven dat ik voor dat geld mijn schade niet vergoed is en ik ook niet hetzelfde kan kopen als ik had gekocht.
Wat kan ik nog meer doen zodat ze het fatsoenlijk afhandelen.

1369 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer