Na
door Nautop 28 jan. 2019 om 19:32
Winkels & webshops

Haarcentrum.nl levert niet

Let op!
Bestel hier niets, er wordt na betaling niet geleverd.
Ook niet na 3 maanden wachten.
Haarcentrum.nl  is telefonisch niet bereikbaar, reageert niet op e-mails.
U bent u geld kwijt!

446 13 Rapporteer
door tijger1 - 28 jan. 2019 om 19:38
37483 Antwoorden / 21 Vragen
1

En wat hebt u dan besteld? Haren? :-))

door diumenge - 28 jan. 2019 om 19:42
10181 Antwoorden / 13 Vragen
2

Mooi, was niet van plan om haar te bestellen. Hoe weinig ik er zelf ook van heb...

door tenormin - 28 jan. 2019 om 19:51
14489 Antwoorden / 83 Vragen
1

Zo te lezen bent U uw geld kwijt. Wat ontzettend zonde is. Maar u dacht dat de site er wel goed uitzag?

door heremietkreeft - 28 jan. 2019 om 19:51
8898 Antwoorden / 149 Vragen
1

En wat is nu uw vraag? Dit is een forum waar vrijwilligers vragen proberen te beantwoorden kunnen niets met mededelingen.  

Zo u er toch een vraag van maakt, kijk dan eest of Haarcentrum is aangesloten bij thuiswinkel.

door panter22 - 28 jan. 2019 om 20:13
2273 Antwoorden / Vragen
0

Heb je je klacht al gemeld?
Er zijn meer klachten, Ze gaan het oplossen. Ik ben benieuwd.
https://www.kiyoh.nl/haarcentrum_nl/

ne
door neodutchio - 28 jan. 2019 om 20:14
2481 Antwoorden / 11 Vragen
1

Vreemd, postadres is een woonhuis. Haarcentrum is onderdeel van robin marketing. Geen idee wat een marketing buro uit Barendrecht te maken heeft met shampoo uit Rhoon.
Verder nergens bij aangesloten en de telefoonuren zijn zo'n beetje de schooluren.

Sinds 24/7/2018 al klachten over het niet leveren. Een gemiddeld cijfer van een 8.6 wat ineens versprinkt naar 8.7 en als je er op klikt krijg je een 7.8. 

En u gaat daar bestellen?

door sjoppie - 28 jan. 2019 om 20:23
3967 Antwoorden / 3 Vragen
1

U kunt hier ook een review kwijt, zo te lezen zijn zij tot een oplossing bereid.
https://nederlandreview.nl/online-shoppen/haarcentrum-ervaringen-beoordelingen-reviews

door hutch - 28 jan. 2019 om 21:00
4264 Antwoorden / 29 Vragen
2

Ik denk niet dat dit webwinkeltje ergens bij aangesloten is, gezien bepaalde voorwaarden die zij stellen.

Er wordt gesproken over het terugstorten van het aankoopbedrag........ Dat ook de verzendkosten naar de klant toe geretourneerd moet worden, mag wel eens duidelijker aangegeven worden.
Retourneren binnen 14 dagen na factuurdatum? M.i. behoort dit tenminste 14 dagen na ontvangst te zijn. Daar kunnen dagen tussen zitten.
Tenminste 3 maanden garantie?? En de 3 daaropvolgende maanden dan?? Ik kan nergens in het BW een uitzondering vinden voor dit bedrijfje.

En dan zie ik nog een van de zeer vele totaal nietszeggende 'tevredenheidszegels' staan:

Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken dat het hier een door mij getypeerde/zogenaamde zolderkamerhobbyist betreft.
Mogelijk kan deze persoon de (hoge) druk niet aan?

door tenormin 28 jan. 2019 om 22:16
14489 Antwoorden / 83 Vragen

Zag dat ze ook Andrelon shampoo verkopen. Garantie op shampoo? Beetje vreemd, toch?  ;-)

door marita5 - 28 jan. 2019 om 21:22
7115 Antwoorden / 9 Vragen
4

Hallo Nautop , 

Klopt niks van deze site , 24 uur geopend van ma / tm zondag .
Het Kvk nr wat op de site staat , is van Dalbinusbeheermaatschappij BV .

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=20123575&start=0&site=kvk2014 

In de voorwaarden is haarcentrum.nl onderdeel van FlipMedia ,  ontwikkelen en produceren van software !!!

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=57187401&start=0&site=kvk2014 

Al met al een ratjetoe , nergens bij aangesloten , lees hier de voorwaarden .

https://www.haarcentrum.nl/over-ons/algemene-voorwaarden/

Onze visie op service .

Wij willen dat jij blij bent met onze producten en wij doen er bijna alles aan om daarvoor te zorgen., Bijna betekent in feite dus niks .

door gerbera - 28 jan. 2019 om 21:56
4594 Antwoorden / 6 Vragen
2

U bent u geld kwijt!

Nee hoor ik niet, komt omdat ik nooit bestel bij een bedrijf wat geen "echt" keurmerk heeft.
Ga anders even langs in Tilburg, Denverstraat nr 8, ik zie daar alleen maar woonhuizen in een wijk in aanbouw.

ja
door jack333 - 28 jan. 2019 om 22:11
32 Antwoorden / 8 Vragen
0

Als je wilt ik heb nog wel een paar haren

Ha
door Haarcentrum.nl - 30 jan. 2019 om 14:33
1 Antwoorden / Vragen
0

Hoi Nautop. Ik zou je graag verder helpen zie geen email in onze inbox. Dat ligt natuurlijk volledig aan ons en daarom de vraag; je email nogmaals te sturen. Uiteraard zorgen we dan voor een juiste afhandeling en terugboeking van het gehele bedrag inclusief verzendkosten.

door costnix 11 feb. 2019 om 16:46
2658 Antwoorden / 1 Vragen

Reputie komt te voet en gaat te paard.
Beloven dat iets doet, betekend dat u doet watu beloofd.

Na
door Nautop - 11 feb. 2019 om 16:31
1 Antwoorden / 1 Vragen
1

Geen producten ontvangen, maar wel geld teruggestort gekregen.
Dat dan weer wel, eerlijk is eerlijk.

door costnix 11 feb. 2019 om 16:47
2658 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is mooi. Bedankt voor het terugbelden.

door tenormin 11 feb. 2019 om 16:53
14489 Antwoorden / 83 Vragen

Nou, dat is fijn @nautop. En ook prettig dat hier weer eens iemand feed back geeft over de afloop!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fe
Felix198 - 23 feb. 2019 om 23:18
Geldzaken & recht

Legitimeren bij ophalen pakket - Vervolg

Dit topic is al eerder aan de orde geweest en afgesloten, maar in 2019 opnieuw actueel.
Wanneer je bij DHL, PostNL etc. je pakket afhaalt moet je je legitimeren.
Logisch. Maar je krijgt je pakket niet mee, wanneer je niet toestaat je legitimatie te laten inscannen in het systeem van de vervoerder:
"Alleen het nummer gaat maar in het systeem hoor...we doen er verder niks mee". ... Lees meer

xq
xqcnbthz - 22 feb. 2019 om 17:38
Computers & telefonie

Blijkbaar heeft dit forum storingen

soms zie ik links staan naar vragen topics en als ik erop klik dan zie ik dit.
Pagina niet gevonden De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden. Controleer de link op eventuele fouten en probeer het vervolgens nogmaals.

overigens niet de enige site waar dit gebeurt.
er zijn er laatste maanden wel heel erg veel. ... Lees meer

Ka
Kareltje36 - 23 feb. 2019 om 15:40
Auto & vervoer

Hallo, mijn auto was stuk, koppakking eruit gevlogen en reed niet meer

Hallo mijn koppakking van mijn auto was eruit gevlogen .  Een particulier wilde mij helpen met het repareren en ik heb het uit handen gegeven , het was geen bedrijf maar een doe het zelver, helaas heeft hij de auto niet kunnen repareren en heb ik meer schade .is dit te verhalen? Lees meer