Na
door Nautop Jan 28, 2019 om 19:32
Winkels & webshops

Haarcentrum.nl levert niet

Let op!
Bestel hier niets, er wordt na betaling niet geleverd.
Ook niet na 3 maanden wachten.
Haarcentrum.nl  is telefonisch niet bereikbaar, reageert niet op e-mails.
U bent u geld kwijt!

2244 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 28, 2019 om 19:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

En wat hebt u dan besteld? Haren? :-))

diumenge
door diumenge - Jan 28, 2019 om 19:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Mooi, was niet van plan om haar te bestellen. Hoe weinig ik er zelf ook van heb...

tenormin
door tenormin - Jan 28, 2019 om 19:51
16828 Antwoorden / 108 Vragen
1

Zo te lezen bent U uw geld kwijt. Wat ontzettend zonde is. Maar u dacht dat de site er wel goed uitzag?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 28, 2019 om 19:51
16835 Antwoorden / 202 Vragen
1

En wat is nu uw vraag? Dit is een forum waar vrijwilligers vragen proberen te beantwoorden kunnen niets met mededelingen.  

Zo u er toch een vraag van maakt, kijk dan eest of Haarcentrum is aangesloten bij thuiswinkel.

panter22
door panter22 - Jan 28, 2019 om 20:13
6599 Antwoorden / Vragen
0

Heb je je klacht al gemeld?
Er zijn meer klachten, Ze gaan het oplossen. Ik ben benieuwd.
https://www.kiyoh.nl/haarcentrum_nl/

ne
door neodutchio - Jan 28, 2019 om 20:14
5148 Antwoorden / 12 Vragen
1

Vreemd, postadres is een woonhuis. Haarcentrum is onderdeel van robin marketing. Geen idee wat een marketing buro uit Barendrecht te maken heeft met shampoo uit Rhoon.
Verder nergens bij aangesloten en de telefoonuren zijn zo'n beetje de schooluren.

Sinds 24/7/2018 al klachten over het niet leveren. Een gemiddeld cijfer van een 8.6 wat ineens versprinkt naar 8.7 en als je er op klikt krijg je een 7.8. 

En u gaat daar bestellen?

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 28, 2019 om 20:23
7184 Antwoorden / 3 Vragen
1

U kunt hier ook een review kwijt, zo te lezen zijn zij tot een oplossing bereid.
https://nederlandreview.nl/online-shoppen/haarcentrum-ervaringen-beoordelingen-reviews

hutch
door hutch - Jan 28, 2019 om 21:00
4515 Antwoorden / 29 Vragen
2

Ik denk niet dat dit webwinkeltje ergens bij aangesloten is, gezien bepaalde voorwaarden die zij stellen.

Er wordt gesproken over het terugstorten van het aankoopbedrag........ Dat ook de verzendkosten naar de klant toe geretourneerd moet worden, mag wel eens duidelijker aangegeven worden.
Retourneren binnen 14 dagen na factuurdatum? M.i. behoort dit tenminste 14 dagen na ontvangst te zijn. Daar kunnen dagen tussen zitten.
Tenminste 3 maanden garantie?? En de 3 daaropvolgende maanden dan?? Ik kan nergens in het BW een uitzondering vinden voor dit bedrijfje.

En dan zie ik nog een van de zeer vele totaal nietszeggende 'tevredenheidszegels' staan:

Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken dat het hier een door mij getypeerde/zogenaamde zolderkamerhobbyist betreft.
Mogelijk kan deze persoon de (hoge) druk niet aan?

tenormin
door tenormin Jan 28, 2019 om 22:16
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Zag dat ze ook Andrelon shampoo verkopen. Garantie op shampoo? Beetje vreemd, toch?  ;-)

marita5
door marita5 - Jan 28, 2019 om 21:22
11509 Antwoorden / 15 Vragen
4

Hallo Nautop , 

Klopt niks van deze site , 24 uur geopend van ma / tm zondag .
Het Kvk nr wat op de site staat , is van Dalbinusbeheermaatschappij BV .

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=20123575&start=0&site=kvk2014 

In de voorwaarden is haarcentrum.nl onderdeel van FlipMedia ,  ontwikkelen en produceren van software !!!

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=57187401&start=0&site=kvk2014 

Al met al een ratjetoe , nergens bij aangesloten , lees hier de voorwaarden .

https://www.haarcentrum.nl/over-ons/algemene-voorwaarden/

Onze visie op service .

Wij willen dat jij blij bent met onze producten en wij doen er bijna alles aan om daarvoor te zorgen., Bijna betekent in feite dus niks .

gerbera
door gerbera - Jan 28, 2019 om 21:56
7359 Antwoorden / 14 Vragen
2

U bent u geld kwijt!

Nee hoor ik niet, komt omdat ik nooit bestel bij een bedrijf wat geen "echt" keurmerk heeft.
Ga anders even langs in Tilburg, Denverstraat nr 8, ik zie daar alleen maar woonhuizen in een wijk in aanbouw.

jack333
door jack333 - Jan 28, 2019 om 22:11
45 Antwoorden / 9 Vragen
0

Als je wilt ik heb nog wel een paar haren

Ha
door Haarcentrum.nl - Jan 30, 2019 om 14:33
1 Antwoorden / Vragen
0

Hoi Nautop. Ik zou je graag verder helpen zie geen email in onze inbox. Dat ligt natuurlijk volledig aan ons en daarom de vraag; je email nogmaals te sturen. Uiteraard zorgen we dan voor een juiste afhandeling en terugboeking van het gehele bedrag inclusief verzendkosten.

costnix
door costnix Feb 11, 2019 om 16:46
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Reputie komt te voet en gaat te paard.
Beloven dat iets doet, betekend dat u doet watu beloofd.

Na
door Nautop - Feb 11, 2019 om 16:31
1 Antwoorden / 1 Vragen
1

Geen producten ontvangen, maar wel geld teruggestort gekregen.
Dat dan weer wel, eerlijk is eerlijk.

costnix
door costnix Feb 11, 2019 om 16:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is mooi. Bedankt voor het terugbelden.

tenormin
door tenormin Feb 11, 2019 om 16:53
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, dat is fijn @nautop. En ook prettig dat hier weer eens iemand feed back geeft over de afloop!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

xc
xce - Apr 22, 2024 om 16:23
Auto & vervoer

Distributie riem

wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer