jo
door jolandanijland Jul 9, 2019 om 11:42
Winkels & webshops

Heb wat gekocht en niet gekregen

Ik heb wat gekocht op 26 juni 2019, en nu lees ik op de site dat het bdrijf koopjedeal failliet is.
Wat kan ik nu doen omdat er geen bekendheid aan gegeven is.

7261 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 9, 2019 om 11:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt zich melden bij de curator, maar ga er maar van uit dat u uw geld kwijt bent.

https://www.businessinsider.nl/koopjesdeal-failliet-klant-geld/

Ka
door Kassagebruiker - Jul 9, 2019 om 11:57
683 Antwoorden / 5 Vragen

Er is in elk geval surseance van betaling actueel, ook dat een partij zich teruggetrokken heeft, dus failliet is er of komt er vrijwel zeker.

ju
door juliomariner Jul 9, 2019 om 12:30
1313 Antwoorden / 2 Vragen

Er is inmiddels faillsement uitgesproken

Ka
door Kassagebruiker Jul 9, 2019 om 12:57
683 Antwoorden / 5 Vragen

Dus op naar curator, maar reken niet op geld terug. U staat helemaal achteraan in de rij.

edrick3
door edrick3 - Jul 9, 2019 om 13:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat kan ik nu doen omdat er geen bekendheid aan gegeven is.

Stond toch echt in de krant:

Het doek is toch gevallen voor aanbiedingenwebsite Koopjedeal.nl. Dat laat bewindvoerder Victor Kruit weten. Een mogelijke koper voor het bedrijf heeft zich op het laatste moment teruggetrokken. Klanten kunnen daardoor toch fluiten naar hun bestelde spullen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 9, 2019 om 15:51
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Vandaag staat in de krant dat Koopjedeal inderdaad failliet is en een doorstart er niet in zit. In het bericht is ook gemeld, zoals datfeitelijk altijd het geval is dat gedupeerden 'achter in de rij staan' als zij een vordering indienen bij de curator. Preferente vorderingen zoals o.a. van belastingdiens, UWV gaan altijd voor.
En ook de curator moet betaald worden. Er stond overigens al eerder het een en ander over in de pers maar dan nog met de mogelijkheid van doorstart.

U kunt hier https://www.rechtspraak.nl/Registers/Paginas/Insolventieregister.aspx  nadere info vinden wie de curator is waar u uw vordering kunt indienen.

marita5
door marita5 - Jul 9, 2019 om 16:10
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JolandaNijland ,

Koopjedeal B.V.

Handelend onder de naam

Koopjedeal B.V.KvK-nummer: 56465262Vestigingsadres: Zilverparkkade 4 8232WJ LelystadCorrespondentieadres: Zilverparkkade 4 8232WJ Lelystad

Uitspraak faillissement na beëindiging surseance op 08 juli 2019Datum: 09-07-2019Kenmerk: 16.mne.19.361.F.1306.1.19
Curator

mr V.H.B. KruitPostbus 3053 3502GB UTRECHTTelefoon: 088-4070444

Rechtbank Midden-Nederland

Rechter-commissaris: mr. C.P. LunterToezichtzaaknummer: NL:TZ:0000108232:F001Insolventienummer: F.16/19/361Vorig insolventienummer: S.19/21

ka
door karelberger - Jul 10, 2019 om 13:38
8 Antwoorden / Vragen

Had gelukkig op 26e via after apy besteld nu vermoedelijk geld terug

audb
door audb Jul 10, 2019 om 14:47
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Bij After pay betaal je ook pas als je het ontvangen heeft en dan is betaald is betaald.

Ex
door Expansievat - Jul 10, 2019 om 18:20
38 Antwoorden / 2 Vragen

naar je geld fluiten

agapon1951
door agapon1951 - Jul 10, 2019 om 19:57
166 Antwoorden / Vragen

tip: bestel nooit iets wat je vooraf moet betalen, maar betaal ALTIJD achteraf, dat voorkomt een hoop problemen waaronder o.a. bij faillissement je geld kwijt zijn. Bovendien omzijl je dan de parasieten die proberen via leugens je gelden afhandig te maken.

Li
door Lia van Egmond - Jul 13, 2019 om 13:52
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,
Ik heb nog € 199,99 tegoed van Koopjedeal wegens een betaalde en retour gestuurde parasol.
Het is niet mogelijk om dit te melden op de website van de Curator, alles zit potdicht.
Ik wil graag op de lijst van mensen die nog geld moeten krijgen van Koopjedeal.
Er is weinig kans, maar het is veel geld, dus een poging waard.
Kunt u mij helpen om op de lijst te komen van mensen die nog geld van Koopjedeal te goed hebben?

Vriendelijke groet,
Lia van Egmond,
Amstelveen

tijger1
door tijger1 Jul 13, 2019 om 14:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat zouden wij kunnen doen? Stuur een brief naar de curator. Maar ga er maar gerust van uit dat u helemaal niets krijgt.

simon55
door simon55 - Jul 18, 2019 om 13:17
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Koopjedeal heeft n doorstart  en is overgenomen door Dekbed- discounter. Is vanmorgen bekend gemaakt , en zij gaan alle klanten zo snel mogelijk compenseren.

Kunt uu allemaal vinden op internet