jh
door jhmons 21 okt. 2019 om 22:20
Winkels & webshops

Hebben jullie wel eens vragen gehad om daklekkagemelden.nl

Wij hebben onlangs het dak van onze woning laten repareren door daklekkagemelden.nl nu bleek achteraf dat ef geen kvk nr op de site staat en ook nergens is terug te vinden. Ik heb contant 1150 euro betaald. Wat moet ik doen?

Gr JH Monshouwer

417 7 Rapporteer
door gerbera - 21 okt. 2019 om 22:29
5178 Antwoorden / 7 Vragen
1

Niet dat ik weet, maar wat wilt u doen. U heeft uw dak laten repareren en daarvoor betaald. Dat ze niet in de  KvK staan ingeschreven zegt niets over de reparatie. Als die naar behoren is uitgevoerd hebben zij hun werk gedaan. Maar u heeft dus blijkbaar vooraf geen prijsopgave laten doen.

door tijger1 - 21 okt. 2019 om 22:32
39178 Antwoorden / 21 Vragen
0

Waarom zou u iets moeten doen? Is de reparatie niet goed verlopen dan? Wel een factuur gehad? 

Voortaan niet meer de eerste de beste van Google aanklikken, dus niets waar "adv" voor staat.

Als u een dakdekker zoekt, voor een reparatie, of wat dan ook, kijk of hij aangesloten is bij Vebidak. Dat is de brancheorganisatie, die vakbekwaamheid controleert. En controleer de gegevens eerst.

door heremietkreeft - 21 okt. 2019 om 22:33
10469 Antwoorden / 163 Vragen
2

Heeft u dan nooit eerder waarschuwingen gezien om met daklekkage bedriven 'in zee te gaan' zonder eerst de betrouwbaarheid te checken? 
Maar goed, als de reparatie naar tevredenheid is geweest is er in beginsel geen reden om te klagen. Men heeft werk verrichtr op bais van de afspraak met u.
Dat u contant heeft betaald roept dan uiteraard wel de nodige vraagtekens op omdat er dan mogelijk sprake is van zwarte betaling. Ik zie ook een 'gelikte website' die echter qua juridische inhoud weing meldt. Als u problemen krijgt zal er m.i. weinig 'te halen' zijn waarbij dan ook nog het prpbleem voor u kan zijn dat u contant heeft betaald. Kan ik aannemen dat u geen kwitantie heeft gehad en indien wel, staat er dan separaat BTW op vermeld?

Maar goed, om een lang verhaal kort te houden: doe melding bij www.consuwijzer.nl  als u van mening bent dat hier iets niet in de haak is zoals ik uit uw vraag meen te mogen opmaken.

door marita5 - 21 okt. 2019 om 23:18
8061 Antwoorden / 13 Vragen
1

Hallo Jhmons , 

Lees hier eens , klik op de rode regel .

http://francodamen.nl/

door tenormin - 22 okt. 2019 om 00:26
14954 Antwoorden / 89 Vragen
0

Maar waar klaagt u nu eigenlijk over? Alleen omdat er geen KvK nr op de site staat? U schrijft nergens dat u ontevreden bent, dat u na reparatie nog wel lekkage had. En €1.150,00 hebt betaald. Dat u contant heeft betaald wijst er alleen maar op dat het (kennelijk) zwart is gefikst. Nou ja, zolang uw dakreparatie goed is verlopen: ik zou dan maar niet mopperen over het missen van een KvK nummer.

jh
door jhmons - 22 okt. 2019 om 06:23
1 Antwoorden / 1 Vragen
1

Dank u voor de reacties, ik ben inderdaad naïef geweest. En weet nog niet of het werk juist is uitgevoerd.

door tijger1 22 okt. 2019 om 09:12
39178 Antwoorden / 21 Vragen

Het heeft al genoeg geregend, dus als udaarnageen lekkage meer had, moet het wel in orde zijn.

door hutch - 22 okt. 2019 om 14:08
4313 Antwoorden / 29 Vragen
0

Het bedrijf heet (formeel): 'Daklekkage Service B.V.' (te Oss).

Kvknummer: 70723419 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bi
BirdyXS - 14 nov. 2019 om 13:33
Winkels & webshops
XOOON slechte stof kwatiteit bank.

XOOON slechte stof kwatiteit bank.

Op 19-08-2015 werd bij mij de bestelde XOON Almada 2.5-zits bank geleverd, die ik bij bij Eijerkamp in Veenendaal, voor 1049 Euro heb gekocht. De bank is bekleed met Kunstleder Tatra.   Op 17-10-2019 E-mail gestuurd naar Eijerkamp: De bank is net 4 jaar en 2 maanden oud en plotseling begint het kunstleder af te bladderen op diverse plekken: rugleuningen, zitgedeeltes enz..... Ik heb een voor ... Lees meer

Sp
Speedbasic - 14 nov. 2019 om 01:07
Vakantie & reizen

Arriva Boeten Verkeerde Trein

Ik had 8 november een kaartje van eindhoven naar assen nu ben ik op de 1 of andere manier in de verkeerde trein gestapt in zwolle, maar ik had het in de trein helemaal niet in de gaten er werd ook niets omgeroepen normaal hoor je dan van u bent nu bij station (..) dus ik zat denk ik 20 minuten in de trein en toen kwam de conducteur. Dus ik liet netjes me kaartje zien toen zei de conducteur dit ka ... Lees meer

An
Andre497 - 14 nov. 2019 om 10:08
Huishouden & energie

Stukjes koper in zwart granieten keukenblad.

Eind 2018 is onze nieuwe keuken geplaatst met een granieten keukenblad. 
Bij levering van de keuken en het blad had ik al aangeven dat er koperen stukjes op het blad te zien zijn. De chauffeur gaf aan dat ik dit later met de service afdeling van het keuken bedrijf moest afhandelen. 

Nu 1 jaar later is het nog niet opgelost. Wij geven aan dat we dit niet zo hebben besteld en hu ... Lees meer