Rossia
door Rossia Oct 26, 2017 om 22:07
Winkels & webshops

Heeft er iemand ervaring met "Handi Holder" ?gekocht bij Blokker.

Ik heb een Handi Holder bij Blokker gekocht voor in mijn auto om mijn telefoon daar aan te bevestigen. Nu begrijp ik niet goed wat de bedoeling is, moet ik de magneet op de achterkant van mijn telefoon plaatsen? Zoja, is dat niet echt verstandig te meer mijn telefoon veel in mijn tas zit en daar ook mijn portemonee met mijn betaalpasjes in bevinden uit ervaring weet ik dat mijn betaalpassen niet meer bruikzaam zijn wanneer deze in aanraking komen met een magneet en de magneet van Handi holder is best groot dus....Heb ik een miskoop gedaan, doe ik het verkeerd? of weet iemand een oplossing?
Elk antwoord is welkom want ik kom er zelf nu niet uit.
Rosi.

2430 6 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Oct 26, 2017 om 22:40
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Is dat ronde schijfje wel een magneet, volgens mij is het gewoon een metaalplaatje wat u aan de achterzijde of de tel plakt.
Klik op de link, dan ziet u hoe het moet.
https://www.buyhandiholder.com/

tijger1
door tijger1 - Oct 26, 2017 om 22:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u op Google of You Tube  Handi Holder van Blokker intikt, ziet u daar een filmpje over.

Mijns inziens is het niet aan te raden. Uw telefoon valt er af.

tenormin
door tenormin - Oct 26, 2017 om 23:34
16816 Antwoorden / 108 Vragen

U koopt een Handi Holder voor in de auto om uw telefoon aan te bevestigen. Vervolgens begrijpt u niet goed wat met de magneet te doen: op de achterkant van telefoon plaatsen? Nu ben ik, heel sorry, een tegenstandster van telefoneren in de auto, tenzij u stilstaat, dus, weer mijn opinie: laat die telefoon waar u hem altijd al had: in de tas. Of U een miskoop hebt gedaan weet ik natuurlijk niet: ben een tegenstander van telefoneren en bellen in de auto in het algemeen.

brainless
door brainless Oct 26, 2017 om 23:47
324 Antwoorden / 0 Vragen

Veel mensen gebruiken hem als navigatie (net als ik trouwens).
Voor bellen hoeft hij (bij mij iig) niet in zicht, de auto neemt het over met bluetooth.

Gr
door Grunn1 Oct 27, 2017 om 01:32
1427 Antwoorden / 18 Vragen

En aangetoond is dat ook dan de concentratie naar het bellen gaat en niet naar het rijden. Handsfree bellen is net zo gevaarlijk als dat je dat ding in je handen houdt.

tenormin
door tenormin Oct 27, 2017 om 12:13
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Mijn zoon (en meerderen) hebben de bluetooth, dus handen kunnen aan het stuur blijven. Maar ik blijf een fervent tegenstandster van dit alles; het leidt absoluut af. Ben waarschijnlijk ietwat te fanatiek, maar oortjes, muziek, telefoon etc. het gaat niet samen met rijden, fietsen, brommer. Al lijken de meeste mensen te denken: mij kan niets gebeuren. Jaja.

Cookies
door Cookies Oct 27, 2017 om 12:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De vraag luidt: wie heeft ervaring met de Handi Holder.

tenormin
door tenormin Oct 27, 2017 om 12:36
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, en jij gaat ook nooit een zijstraat in?

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 27, 2017 om 10:42
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Uw betaalpassen gebruiken al jaren de chip ipv de magneetstrip. Magnetisme kan dus geen kwaad.

aurora1
door aurora1 - Oct 27, 2017 om 12:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u een houder wilt gebruiken wegens navigatie op de gsm dan kunt u maar beter een goede houder kopen waar de telefoon niet uit kan vallen.
Anders is het erg gevaarlijk als het ding valt wegens schrikreacties.
Verder ben ik het volledig met @tenormin eens.
Een groot percentage van auto ongelukken met de dood tot gevolg of blijvend letsel  zoals ledematen kwijt, veroordeeld zijn tot de rolstoel, komen door gebruik gsm tijdens het rijden.
Helaas vertelt men dat te weinig op tv.

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 27, 2017 om 14:52
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Een groot percentage van auto ongelukken met de dood tot gevolg of blijvend letsel  zoals ledematen kwijt, veroordeeld zijn tot de rolstoel, komen door gebruik gsm tijdens het rijden.

Dat is de duurste leerschool die je kan hebben. Je gunt het niemand maar in de omgeving van de verongelukte wordt het ineens een "van dichtbij meegemaakt" onderwerp met bewustwording als gevolg (thans dat hoop ik.)

tenormin
door tenormin Oct 28, 2017 om 00:03
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Daarom ging ik, volgens Carola.1 off topic: Als men het van dichtbij meemaakt heb je een totaal andere kijk op zoiets.

aurora1
door aurora1 Oct 28, 2017 om 01:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En helaas wordt er te weinig op tv over gemeld. Wat alleen gemeld wordt is de hoogte van de boete waar iedereen zich drukker om schijnt te maken. In Duitsland waar de boetes over het algemeen vrij laag zijn hebben ze die van telefoongebruik in de auto verhoogd, maar die boete stelt nog steeds niets voor. Wel vertellen ze daar steeds de percentages van ongelukken per jaar en wat de gevolgen zij vanwege de gsm.
Ook de straffen voor het veroorzaken van dergelijke ongelukken zijn veel te laag.
Maar goed, dat geldt ook voor het rijden onder invloed van alcohol en/or drugs.

costnix
door costnix Oct 29, 2017 om 10:34
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U kijkt blijkbaar niet naar “Stop Politie” en dergelijke programma’s.

tijger1
door tijger1 Oct 29, 2017 om 10:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er was anders gister wel een “aardig” item over dat gebruik in de auto. Maar ja, als je dan daarnaast ook nog al die blinde kippen op de fiets met hun mobieltje ziet rijden. En dan wordt er nog gezegd dat dat komt ondat de ouders appen.

Ik gebruik hem niet in de auto. Klaar.

ficus
door ficus - Oct 28, 2017 om 23:15
147 Antwoorden / 2 Vragen

Lees de gebruiksaanwijzing. U weet wel die papieren met heel veel lettertjes en een paar plaatjes dat gewoonlijk direct weggegooid wordt.