Help niemand wil de nieuwe VVVcadeaubonnen in de vorm van een pasje accepteren!
Ik heb onlangs een VVV cadeaubon in de vorm van een pasje gekregen. De oude vertrouwde papierne cadeaubonnen worden niet meer verkocht. Ik ben in diverse winkels geweest zelfs in restaurants maar nergens word dit pasje geaccepteerd. Zii beweren dat ze onvoldoende door de VVV zijn ingelicht over de komst van de pasjes, dus niemand heeft het kassa systeem kunnen aanpassen. Ik zelf had er ook nog nooit van gehoord of gelezen dat de bonnen werden vervangen door de pasjes opeens was het daar!! Ik ben naar de Bruna in Weert gegaan die deze VVV pasjes verkoopt. Ze halen de schouders op....... sorry mevrouw we krijgen veel klachten maar kunnen er verder ook niets aan doen. Ik wilde het pasje ruilen voor contant maar dat doen ze ook niet. Ze leggen het probleem gewoon bij de consument. Met andere woorden pech gehad kijk maar wat u er mee doet. Ik vind dit een zeer slechte zaak!! Van de VVV maar ook van de winkel die de pasjes verkopen! Ze weten het maar doen er verder niets mee.
Misschien hebt u hier iets aan?
https://www.vvvcadeaubonnen.nl/vvvcadeaubon
Dit is gewoon de site waarop staat dat de bonnen vervangen zijn door pasje maarja als de pasjes niet worden geaccepteerd dan heb je er niks aan.
Zo, dat is even vlijmscherp opgemerkt....
Wat is uw reactie aan de klager?
Maar ja, epcot, misschien kan de Ts daar een winkel vinden waar ze wel terecht kan?
Zo te zien bijvoorbeeld de Hema?
@epcot
Precies!
@aurora1
Lees dan zeker over uw reactie aan de TS heen...
@tijger1
Ja en? Daar wilde de TS niets kopen. Dus niet relevant. Zo kun je elk probleem afdoen zonder het op te lossen.
@manwijf. Hallo zeg? Wie zegt dat de Ts niets bij de Hema wil kopen? Hij of zij heeft gevraagd bij Bruna om het geld terug en dat doen ze natuurlijk niet.
En hij of zij kan ook contact opnemen met VVV, staat ook in die link.
En wat is uw “oplossing” voor dit “wereldprobleem”? Afgezien van commentaar op de reacties?
En uw leest zeker over de reactie van Aurora heen.
Inderdaad een slechte zaak, heb ook zo'n pasje gekregen en er werd al gewaarschuwd dat ik 'm niet overal kon inleveren. De enige betrouwbare cadeaubon is nu ook al niet meer te vertrouwen, althans op dit moment.
De cadeaubonnen van DNB zijn zeer betrouwbaar.
De gewone papieren bon werd ook in steeds minder geaccepteerd in winkels. Ik kan hem hier in de buurt alleen nog in de Jumbo inleveren. Laat ik net in dexe winkel nog niet dood gevonden worden
Ik wil in geen een winkel dood gevonden worden.
Maar in een winkel is nog altijd beter dan in een seksclub of bij de dames van plezier
Dit is niet 'klaag-maar-raak'.
Zet je klacht op klachtenkompas.nl
Maar dien eerst een klacht in bij de uitgever van die bonnen: https://www.vvvcadeaubonnen.nl/contact
Probeer het over een maandje nog eens. Ik kan me zo voorstellen dat winkels en restaurants in december wel wat anders aan hun hoofd hadden dan het aanpassen van het kassasysteem.
Die datum tegen het einde van het jaar is bepaald niet handig gekozen door de VVV. Goed over nagedacht, NOT.
Het aantal punten wat deze kaart accepteerd zal zeker niet staan te springen. De provisie/kosten schijnen nogal gestegen te zijn.
Daar is hier al vaker over geklaagd, maar wij kunnen geen klachten behandelen en ook dat probleem niet oplossen.
De VVV Cadeaukaart is bij duizende winkels en ook bij vele webshops te besteden. Op onze site vind je een overzicht van waar je terecht kan met de VVV Cadeaukaart, zie https://www.vvvcadeaubonnen.nl/cadeaubon-besteden/cadeaukaart. Dit overzicht is niet gelijk aan het overzicht van waar je terecht kan met je VVV Cadeaubon. Al onze acceptanten hebben bericht ontvangen over de nieuwe kaart en een aanbod ontvangen om ook de VVV Cadeuakaart te accepteren, de winkel neemt echter zelf het besluit om dit te doen of niet.
Geweldig...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer