gu
door guurtruida Oct 17, 2017 om 15:51
Winkels & webshops

Hema krasloten

Hema geeft als je in de winkel voor een bedrag wat hebt gekocht, krasloten weg. Die je moet activeren op www.hemawinweken.nl. en dan kan je op het nummer prijzen of geldprijzen winnen.Als je alles ingevuld hebt, kom je bij de laatste vragen of je bv. via de telefoon benadert wil worden door de Vriendenloterij. Als je dat weigert kom je niet verder. Ik had stellig de indruk dat het een actie was van alleen de Hema. Maar volgens mij zit de Vriendenloterij er achter. Of vergis ik me daar nu in?

16794 9 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 17, 2017 om 15:58
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Ze zullen wel samenwerken maar als u de voorwaarden leest begrijpt u waarom zij contact willen.

jantje7
door jantje7 - Oct 17, 2017 om 16:07
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Net voordat die vraag komt staat vermeld dat u nu deelneemt aan de trekking van het geactiveerde Hema lot. Daarna kunt u de rest gewoon wegklikken.

marita5
door marita5 - Oct 17, 2017 om 16:10
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Guurtruida ,

Dit is niks nieuws onder de horizon , is al bekend in 2014 , klik op de rode regels .

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=141763

 https://www.klacht.nl/kraslot-60/

 Er staat duidelijk op de site Bankgiroloterij ,

Voorwaarden :

  • Deze voorwaarden (hierna te noemen: ‘de Actievoorwaarden’) zijn van toepassing op de Actie HEMA WINWEKEN (hierna te noemen: 'de Actie'), die in samenwerking georganiseerd wordt door de BankGiro Loterij gevestigd te (1071 GK) Amsterdam aan de Van Eeghenstraat 70 (hierna: ‘BankGiro Loterij’) en HEMA B.V. gevestigd te (1033SB) Amsterdam aan de NDSM-straat 10 (hierna: ‘HEMA’).
  • De Actie wordt georganiseerd ter promotie van de HEMA WINWEKENDe BankGiro Loterij handelt bij de organisatie van de Actie volgens de laatste versie van de Gedragscode Promotionele Kansspelen.
  • Door deel te nemen aan de Actie verklaart de Deelnemer te hebben kennisgenomen van en in te stemmen met deze Actievoorwaarden.
  • Deelname aan de Actie betekent dat u op de hoogte bent van en instemt met de Actievoorwaarden. U kunt die instemming niet herroepen. De BankGiro Loterij kan de Actievoorwaarden wijzigen. De actuele voorwaarden staan vermeld op de (Actie-)website van de BankGiro Loterij.
  • Indien een Deelnemer zich telefonisch aanmeldt zal tijdens het telefoongesprek gevraagd worden of de BankGiro Loterij een aanbod mag doen tot deelname aan de BankGiro Loterij. De Deelnemer ontvangt dus alleen een aanbod van de BankGiro Loterij indien hij aangeeft dit te willen.
  • De looptijd van de Actie is van 28 september 2017 t/m 31 oktober 2017 (hierna: de ‘Actieperiode’).
Lees de volledige voorwaarden ,(  klik bovenaan op voorwaarden )

https://hemawinweken.bankgiroloterij.nl/meedoen?brongroep=7523&broncode=0156&gclid=EAIaIQobChMI0OrugOv31gIV1xXTCh3wlQpHEAAYASAAEgIkoPD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CO3Hkobr99YCFQaKdwodbfgJGA

  • Deelname vanaf 18 jaar.
  • Door je gegevens in te vullen ga je akkoord met de actievoorwaarden .
  • Maximaal 10 deelnames per huishouden.
  • De BankGiro Loterij verwerkt je gegevens volgens haar Privacy Statement.
  • HEMA verwerkt je gegevens volgens haar Privacy Statement.

boppe1943
door boppe1943 - Oct 17, 2017 om 16:15
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Wees voorzichtig met dit soort buitenkansjes. Want hoe zit het met de privacy? Maakt men gebruik/misbruik van uw persoonlijke gegevens en krijgt u allerlei spam of bedelbrieven van niet alleen de Vriendenloterij, maar ook van andere goede doelen organisaties.

getty
door getty - Oct 17, 2017 om 16:21
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Je kan zeker wel meedoen zonder de optie vriendenloterij aan te vinken. Even goed kijken.
Maar of je iets wint als het vinkje is gezet is een tweede....

gerbera
door gerbera - Oct 17, 2017 om 16:39
7348 Antwoorden / 14 Vragen

kom je bij de laatste vragen of je bv. via de telefoon benadert wil worden door de Vriendenloterij.

Dat staat ook op het kraslot vermeld. Dus eerst lezen daarna doen.

edrick3
door edrick3 - Oct 17, 2017 om 16:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik had stellig de indruk dat het een actie was van alleen de Hema. Maar volgens mij zit de Vriendenloterij er achter. Of vergis ik me daar nu in?
Het is een samenspel van .....
Even goed lezen wat er allemaal staat.

aurora1
door aurora1 - Oct 17, 2017 om 20:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U "moet" natuurlijk helemaal niets activeren. U kunt dus het kraslot niet in ontvangst nemen, aan een ander geven of netjes weg doen.
Heel eenvoudig dus. En u weet: bij twijfel niet doen.....

costnix
door costnix - Oct 18, 2017 om 16:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb er niet eentje gekregen bij de aankoop van 25 Euro aan koffie :-(