BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Herroepingsrecht 3x vertraagde online bestelling.

  •  
12-06-2020
Ik heb begin maart vier stoelen gekocht. 2 grijzen en 2 gelen. De gele stoelen zijn direct geleverd, de grijzen bleken toch niet op voorraad en zouden in mei geleverd worden. Toen ik in mei vroeg wanneer ze wel zouden komen werd half juni gezegt. Zojuist heb ik gebeld of ze echt half juni komen en heb ik te horen gekregen dat het nog 4 tot 5 weken ging duren. Ik wil niet langer wachten omdat ze nu 3 keer de lever termijn hebben aangepast. Het annuleren van de grijze stoelen is geen probleem. Ze willen alleen de 2 gele stoelen niet terugnemen. Behalve dat ik het erg onredelijk vind, heb ik wettelijk gezien recht op iets?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.