diumenge
door diumenge Mar 26, 2018 om 18:17
Winkels & webshops

Het is weer eens zo ver

Zucht.

2398 16 Rapporteer

marita5
door marita5 - Mar 26, 2018 om 18:23
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Diumenge ,

Ik had vanmiddag al dit probleem , nu ook weer .

tijger1
door tijger1 - Mar 26, 2018 om 18:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen last van of gehad.

tenormin
door tenormin - Mar 26, 2018 om 18:47
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Vervelend voor je @diumenge, heb hier geen last van. Van dit dan; inloggen nog bij iedere  vraag. ;-((

marita5
door marita5 - Mar 26, 2018 om 18:51
11510 Antwoorden / 15 Vragen

De site werkt weer , maar voor hoelang ?

ne
door neodutchio Mar 26, 2018 om 18:53
5148 Antwoorden / 12 Vragen

hier nog niet

marita5
door marita5 Mar 26, 2018 om 19:00
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Ik hang weer opnieuw vast :(

diumenge
door diumenge - Mar 26, 2018 om 18:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bij mij werkt het nu ook weer als vanouds...

marita5
door marita5 Mar 26, 2018 om 18:59
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@diumenge , te hard geschreeuwd , bij de zesde vraag kom ik niet verder , hetzelfde probleem .

diumenge
door diumenge Mar 26, 2018 om 19:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@marita5, even getest en inderdaad, maar bij mij dan bij de 9e vraag.

tenormin
door tenormin Mar 26, 2018 om 19:11
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Het zal er wel afgeknikkerd worden maar laten we eerlijk zijn: sinds April 2016 is dit toch gewoon b****r. Dan dit, dan dat, 'er is iets misgegaan'; inloggen, nog niet opgelost, "zet het niet op de site maar benader de redactie". Stereotype antwoord. Waarom potjandoossie er niet een keer een goede itc 'r opgezet. Mag toch wat kosten om een goed lopende site te krijgen. Als zij als Kassa al iets zouden verkopen: weet zeker dat wij als forumleden zouden schrijven: onbetrouwbare site, niet kopen!. Wel als een kleine knipoog bedoelt, maar toch....

panter22
door panter22 Mar 26, 2018 om 19:20
6599 Antwoorden / Vragen

Klik op bij gebruikers op de antwoorden van Tijger1. Rechts staat een link en je kunt gewoon weer verder.

tenormin
door tenormin Mar 26, 2018 om 19:59
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, maar daar gaat het toch niet om? Dat men een omweg moet nemen, welja, tijger1 nog we; om gewoon verder te komen?

tijger1
door tijger1 Mar 26, 2018 om 20:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lol, altijd goed, op de antwoorden van Tijger1 klikken.:-)) Wat is er mis met Tijger1 Tenormin?:-))

costnix
door costnix Mar 26, 2018 om 20:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als van ouds? Ja, met de beruchte inlogproblemen. Na succesvol in loggen, wordt de pagina niet gevonden.
(Volgens mij ben ik nog iets vergeten)

tenormin
door tenormin Mar 26, 2018 om 20:30
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Er is niks mis met je tijger1, maar om via jou in vraag te komen: is heel fout. Zonder knipoog want het is gewoon bloedirritant. Heeft niets met jou van doen, begrijp je zelf ook wel.

tenormin
door tenormin Mar 26, 2018 om 20:32
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@costnic, ja, je bent nog iets vergeten maar ga het hier niet weer schrijven. Daar is de redactie dan wel goed in: verwijderen. Dat die kolenkachel, houtpellets van HK er nog staat verbaasd me.

aurora1
door aurora1 Mar 26, 2018 om 23:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nou ja, dat goed in verwijderen zijn? Verwijderen van het gezeur van een vast forumlid dat een tijd geband geweest is en u al noemt is geen sprake van. Of van stalkers hier, die blijven ook maar hun gang kunnen gaan.
Als er gemeld wordt over het niet werken van de website dan is men snel met verwijderen en kritiek op het erover melden aan elkaar. Ze willen het onder de pet houden door te melden dat je het aan de redactie moet melden. Nou, mooi niet.
Overigens werkt het soms wel als in de plaats van geklikt wordt op Vraag en Beantwoord, dat er gekikt wordt op Zoek een vraag.

edrick3
door edrick3 - Mar 26, 2018 om 20:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ach ja, dat is al MAANDEN het geval. Laatste dagen inderdaad frequenter.
In het verleden steeds gemeld (ook op verzoek van de redactie), maar dat helpt helaas ook geen fluit (zoals we ondertussen allemaal wel weten).
Of dit ooit eens een goed werkende site wordt ..... dat waag ik zo langzamerhand te betwijfelen!

tenormin
door tenormin Mar 26, 2018 om 21:22
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Hebben, denk ik, allemaal eerst correct via kassa.varabnn ons beklag gedaan (jaren) en die fluit helpt inderdaad voor geen centimeter. Aardig berichtje altijd terug, dat wel, maar verder: nada. U schrijft maanden @edrick3, lucky you, ik heb het echt sinds genoemde 2016: "toen we gingen staken"; die tijd blijven de hick-ups komen. Bij Radar kan ik helaas nooit meer terecht: men denkt dat ik een Robot ben ☺ . ? Nou ja, maakt niet uit: ook geen site waar ik weer bij zou willen horen.

Topantwoord

me
door mein33 - Mar 26, 2018 om 22:12
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Vergeet niet, iedereen is hier maar te gast en als gast ben je afhankelijk van hetgeen de 'herbergier' je te bieden heeft en daar zal het mee gedaan moeten worden.
Een gekregen paard kijk je uiteindelijk ook niet in de bek, althans niet waar de gulle gever nog bij staat.
Helaas, naar ik heb begrepen, zal de goegemeente het hier mee moeten doen en als het even niet werkt, dan is dat een mooie gelegenheid om even iets 'nuttigs' te gaan doen.  ;-))
Het is net als roeien, maar dan wel met slechts één peddel, maar ondanks dat blijven 'we' wel doorgaan ??!!

aurora1
door aurora1 Mar 26, 2018 om 23:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nou, zit het wel zo? Zonder dit forum en de mensen die reageren zou het tv programma weleens problemen kunnen krijgen met het vinden van onderwerpen. Die halen ze nl veelal van dit forum.

hansje klein
door hansje klein Mar 27, 2018 om 09:57
3037 Antwoorden / 62 Vragen

In ieder geval werkte de redactie er wèl aan ...

om alle off-topic opmerkingen bij mijn topic-houtrook te verwijderen ...
dat was beslist géén pronkstuk voor dit forum, al die absurde opmerkingen. Inderdaad denken enkele deelnemers voor oppasser te kunnen/moeten spelen, terwijl we hier als gast zijn en vooral andere gasten niet moeten lastvallen. Het moet de 'vaste medewerkers' inmiddels toch duidelijk zijn, dat een topic zoal deze totaal van @D. geen reactie van BNNVara genereert en dat er een link 'contact' onderaan deze website staat. Het is dus provocatie. Daarvan afgezien is het antwoord steeds: "dat het probleem bekend is, maar de ICT-afdeling andere prioriteiten stelt".

tijger1
door tijger1 - Mar 27, 2018 om 10:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@hansje

De redactie heeft helemaal niet alle off-topic reacties bij uw verhaal verwijderd. Ze hebben het topic gesloten. En dan zijn gewoon de reactie in de reacties niet meer te lezen.

hansje klein
door hansje klein Mar 27, 2018 om 10:22
3037 Antwoorden / 62 Vragen

... en u denkt dat de redactie de gevolgen daarvan niet kent?

Ik had verwijdering van jullie off-topic-onzin gevraagd
... en dat hebben ze dus volgens de spelregels gedaan!

tijger1
door tijger1 Mar 27, 2018 om 10:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@hansje.
Droom maar verder.

hansje klein
door hansje klein Mar 27, 2018 om 10:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Dromen of liegen ...? Bedankt, ik droom vooral van die ene mooie zonnige dag, dat u mij eindelijk eens met rust kunt laten!

Het schijnt wel een moelijke opgave te zijn want uw eerdere belofte niet meer op mij te reageren ...

heeft u ook niet waargemaakt. Maar ... u bent alwéér op een topic van een andere deelnemer aan het zeuren nen waarschijnlijk zolang tot de sparringpartner opgeeft. Dat doe ik dus bij deze ... !

tijger1
door tijger1 Mar 27, 2018 om 10:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U bent af en toe echt grappig.

Cookies
door Cookies Mar 27, 2018 om 10:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee HK, off-topic reacties verwijderen is heel wat anders dan een topic op slot gooien. Overigens trek je wel weer de aandacht naar jezelf met jouw OFF TOPIC reactie, die niets te maken heeft met het item van @diumenge.

edrick3
door edrick3 - Mar 27, 2018 om 10:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En helaas .... ook nu kom ik weer niet verder dan de eerste 6 vragen.

hansje klein
door hansje klein - Mar 27, 2018 om 11:01
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Volgens mij,

1 - krijgt de topicstarter vandaag een PM met de vraag om interne aangelegenheden niet als topic te plaatsen, maar als PM aan de redactie

2 - en moesten de navolgende off-topic-opmerkingen, eigenlijk allemaal verwijderd worden om dit forum schoon te vegen

3 - rapporteren van deze topic is daarom niet nodig wanneer de beheerder zèlf het straatje schoon kan/wil houden

Cookies
door Cookies Mar 27, 2018 om 11:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zoals die van jou bedoel je, neem ik aan.

hansje klein
door hansje klein Mar 27, 2018 om 11:09
3037 Antwoorden / 62 Vragen

De kat-achtigen zijn weer erg pissig vandaag ... maar dat zal ook wel altijd zo blijven. Het is hun natuur!

Cookies
door Cookies Mar 27, 2018 om 11:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ach, naar jezelf kijken, wil je blijkbaar als egotripper niet. Advies: neem een hond uit het asiel of een vrouw uit de daklozen opvang.

hansje klein
door hansje klein Mar 27, 2018 om 11:35
3037 Antwoorden / 62 Vragen

De kat-achtigen zijn weer erg pissig vandaag ... maar dat zal ook wel altijd zo blijven. Het is hun natuur!

Maar ook nog bijten en vooral andere (daklozen) erbij slepen ruikt nu toch wel héél erg naar onnodige discriminatie en dàt is niet alleen op dit forum niet toegestaand.

tijger1
door tijger1 - Mar 27, 2018 om 11:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@hansje

Maar de redactie zit helemaal niet op te letten, want anders hadden ze al uw topics al meteen de nek omgedraaid.

me
door mein33 - Mar 27, 2018 om 11:47
5658 Antwoorden / 28 Vragen

AURORA1 26 MRT. 2018 OM 23:19
12359 ANTWOORDEN / 6 VRAGEN

Nou, zit het wel zo? Zonder dit forum en de mensen die reageren zou het tv programma weleens problemen kunnen krijgen met het vinden van onderwerpen. Die halen ze nl veelal van dit forum.

@Aurora1,

Ja, zo zit het echt, er wordt deelnemers de mogelijkheid om hun (consumenten) vragen hier te plaatsen en andere geinteresseerde deelnemers kunnen die vragen beantwoorden. Er staat geen enkele verplichten o.i.d. op om wel of niet mee te doen, men doet dit op geheel vrijwillige basis. Stopt een deelnemer dan zal "niemand" daar enig probleem mee hebben.
Uiteraard is het TV-programma het belangsrijkst voor de VARA en het forum zal daar een ondergeschikte rol naast hebben, maar kan (soms) wel eens interessante onderwerpen naar voren brengen.
Maar hoe het ook zij, als deelnemer op dit forum speelt een ieder een ondergschikte rol en zal het met het aangebodene moeten doen.

Vr.gr. mein33

Cookies
door Cookies Mar 27, 2018 om 12:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Correctie: BNN VARA. De BNN heb ik in de programma's nog nooit kunnen ontdekken.

me
door mein33 Mar 27, 2018 om 12:35
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik ook niet vandaar dat ik die omroep dan ook maar niet noem ;-))

Cookies
door Cookies Mar 27, 2018 om 12:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

+10, mein33.

tijger1
door tijger1 - Mar 27, 2018 om 11:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het valt mij overigens op dat in het programma tegenwoordig het forum niet meer genoemd wordt. Of heb ik dat over het hoofd gezien?

Cookies
door Cookies Mar 27, 2018 om 11:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oh, is Kassa nog steeds op de buis?

me
door mein33 - Mar 27, 2018 om 11:54
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Krijg de stellige indruk dat er iemand bezig is om dit topic van @diumenge te kapen ?

Cookies
door Cookies Mar 27, 2018 om 11:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gut, is me nog niet opgevallen. ;-))

tijger1
door tijger1 Mar 27, 2018 om 12:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Sorry Diumenge.:-))

me
door mein33 Mar 27, 2018 om 12:38
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@tijger1,

Waarom excuseert u zich voor het gedrag van een ander ?  ;-))

tijger1
door tijger1 Mar 27, 2018 om 12:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mein33. Omdat ik ook off topic ging van de vraag van DIumenge.:-))

me
door mein33 Mar 27, 2018 om 13:27
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@tijger1,

Maar ik bedoelde de inbreuk die @HK op dit topic meent te moeten plegen.  In zijn eigen topics stelt hij dat van een ander niet op prijs. :-((

me
door mein33 - Mar 27, 2018 om 13:34
5658 Antwoorden / 28 Vragen

mein33
DOOR TENORMIN - 26 MRT. 2018 OM 18:47
13770 ANTWOORDEN / 80 VRAGEN

Vervelend voor je @diumenge, heb hier geen last van. Van dit dan; inloggen nog bij iedere  vraag. ;-((

Mogelijk ten overvloede ?
Dit kunt u voorkomen door iedere vraag in een 'nieuw tabblad' te openen, te beantwoorden en dan het tabblad weer te sluiten.
U blijft dan gewoon ingelogd en bij de vraag waar u gebleven was.

Redacteur
door Redacteur - Mar 27, 2018 om 14:08
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Dit probleem is bij ons bekend. Het staat ook op de nominatie om onder handen te worden genomen, samen met andere technische kwesties.
Helaas neemt het uitzoeken, oplossen en naar de site overzetten van een oplossing de nodige tijd in beslag.

Heb je een (ander) probleem of technische vraag? Stuur die in via ons contactforumulier. Het forum is voorbehouden aan consumentenvragen -en problemen.

De redactie