Wi
door Wilgenplas Jul 21, 2017 om 14:08
Winkels & webshops

Hoe betrouwbaar is wish

De prijzen zijn belachelijk laag en de voorwaarden hoog

6556 11 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 21, 2017 om 14:13
11650 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Wilgenplas ,

Lees hier eens de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/wish?id=586143

diumenge
door diumenge - Jul 21, 2017 om 14:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat zijn hoge voorwaarden?

tijger1
door tijger1 - Jul 21, 2017 om 14:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan lacht u toch gewoon om die prijzen en koopt u elders?

U zou natuurlijk op Google ook zelf even verder kunnen kijken. Is echt niet zo moeilijk.

ne
door neodutchio - Jul 21, 2017 om 14:53
5246 Antwoorden / 12 Vragen

U vindt het makkelijker om deze site te vinden, een account aan te maken, een vraag te stellen en de antwoorden te volgen in plaats van good old google te gebruiken? En ook al kunt u deze site vinden, ook hier is een zoekfunctie. Typ daar Wish maar eens in en genoeg leesvoer voor het hele weekend.

edrick3
door edrick3 - Jul 21, 2017 om 16:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En als iets te mooi is om waar te zijn .....

costnix
door costnix - Jul 21, 2017 om 17:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ach ja, bij de wooorden "goedkoop", "korting" en "gratis" verdwijnt bij een heleboel mensen het verstand :-(

Gerry1969
door Gerry1969 - Jul 21, 2017 om 17:34
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Wish is een zeer groot en gerenommeerd internetbedrijf.
Je kunt er prima kopen, topkwaliteit maar ook goedkope prul, maar daar is de prijs dan ook naar.
Jammer dat u zo.negatief bent zonder dat u ervaring heeft.

Ananasjes
door Ananasjes - Jul 21, 2017 om 17:47
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb zelf nog geen ervaring met Wish, maar ik hoor van andere mensen dat ze er goeie ervaringen mee hebben. Zelf koop ik altijd via Aliexpress. Meestal nog (iets) goedkoper en je kunt betalen met iDeal. Je moet alleen een paar weekjes geduld hebben voordat je je product hebt ontvangen. Ook heb je daar een kopersbescherming. Je kunt bijvoorbeeld je geld terug krijgen als je iets niet hebt ontvangen of als het product stuk is. Let wel op dat als je meer dan €22 aan producten koopt bij dezelfde handelaar, dat er waarschijnlijk douanekosten aan zijn verbonden.

pa
door paulino - Aug 22, 2017 om 12:59
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wish is betrouwbaar je krijgt en code bij je bestelling en staat ook op je pakket ik heb goede ervaringen mee

door 540 - Aug 28, 2017 om 20:12
1 Antwoorden / Vragen

Beste,

ik heb intussen verschillende items gekocht bij Wish. Het zijn tot op heden allemaal artikelen waarvan je gezien de prijs niet te veel mag verwachten.  Het kost niet veel, maar het is ook niet veel.

Verder rekent Wish verzendkosten die niet altijd overeenkomen met de prijs die de fabrikant in rekening brengt. Een voorbeeld. Ik bestelde een jas. De jas zou volgens Wish voor 11 euro verzonden worden. Echter de fabrikant probeerde mij 49 USD verzendkosten te laten betalen! Dan is de eindprijs toch ineens heel anders.

Daarnaast geeft Wish zogenaamd discount op produkten. Dat blijkt helemaal een broodje aap verhaal te zijn. Die discount wordt niet overgenomen door de verkopende fabrikant. Dus je betaalt gewoon het volle pond. Ook een manier om produkten aan de man te krijgen.

En als je een geschil hebt omdat je het niet eens bent over het produkt, trekt Wish zich terug en moet je in overleg met de verkopende partij.

Verder heb ik gezien dat het vaak namaak produkten zijn. Een slap aftreksel van het originele produkt hier uit Europa.

Leveringen zijn daarintegen altijd netjes op tijd. Veel eerder dan de prognose vermeld.

Dus......nogmaals. Heb niet te veel verwachtingen.  Als je daar van uit gaat, kan het alleen maar meevallen.

WimsBowlingDomain
door WimsBowlingDomain - Feb 21, 2018 om 14:28
1 Antwoorden / Vragen

Wish inderdaad een wens, waar naar zijn geld, heb er ooit iets gekocht en nu blijven de facturen maar binnen komen en die zijn niet van Chineeshe makelij, heb nog shirts liggen XXL, voor mijn kleinkinderen  van 8 en 9 zijn ze al te klein.