Jo
door JohanSl 9 jul. 2018 om 20:18
Winkels & webshops

Hoe krijg ik mijn geld terug van de Lidl webhsop?

Artikelen retour gestuurd, maar nu na bijna een maand nog steeds het geld niet terug. Klantenservice houd ons aan het lijntje. We hebben het idee dat onze klacht niet voorbij de klantenservice komt. Lidl heeft zichzelf goed beschermd, je komt niet voorbij de klantenservice medewerker die altijd hetzelfde zegt en er gebeurt niks. Lidl is een onbetrouwbare webshop. Waarschuwing voor iedereen: alleen maar hoofdpijn als er iets aan de hand is, er word niks opgelost.
Toppunt was de opmerking van de klantenservice medewerker op mijn vraag waarom ik geen antwoord kreeg op mijn via de website ingediende klacht: Dat wordt meegenomen in de jaarlijkse rapportage. U krijg alleen een bevestiging dat de klacht is binnengekomen.


Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug krijg?

635 7 Rapporteer
door diumenge - 9 jul. 2018 om 20:25
9827 Antwoorden / 13 Vragen
1

Een lange klaagrede, maar je geeft totaal niet aan wat er nou precies aan de hand is en waarom ze het geld niet terugstorten...

Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug krijg?

Nee dus...

door sjoppie - 9 jul. 2018 om 20:26
3620 Antwoorden / 3 Vragen
2

Neemt u eens contact op via een formulier daar komt u zeker verder mee dan met de telefoon:
https://www.lidl.nl/nl/Contact.htm

door tenormin - 9 jul. 2018 om 20:30
14156 Antwoorden / 81 Vragen
0

@johansl, ben het eens met @diumenge. Schrijft u eerst een rustig over welk artikel het gaat, wat de reden van terugsturen enz. Zo is er immers geen zinnig antwoord op te geven. Dus even, hieronder: e.e.a. toelichten, misschien heeft iemand dan wel een idee hoe u wel uw geld terugkrijgt.

door tijger1 - 9 jul. 2018 om 20:35
36360 Antwoorden / 20 Vragen
0

Ik heb meerdere malen iets  in de webshop van Lidl gekocht. Heb daar in het geheel geen klachten over, integendeel. 

Ik had iets gekocht wat binnen korte tijd kapot ging. Aangegeven bij Lidl, zij konden niet repareren en binnen de korste keren stond het geld op mijn rekening zonder dat ik het kapotte ding op hoefde sturen. 

Dus wat hebt u gekocht en teruggestuurd?

door marita5 - 9 jul. 2018 om 22:58
6446 Antwoorden / 8 Vragen
2

Hallo Johansl , 

Lees hier eens ( voorbeeldbrief ) klik op de rode regels 

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug 

Lidl is aangesloten bij Thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen .

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

door aurora1 - 9 jul. 2018 om 23:05
12801 Antwoorden / 6 Vragen
0

En om welk artikel gaat het en wat was ermee aan de hand?
U gebruikt veel woorden maar vertelt niet wat er aan de hand is dus dan is het moeilijk om een advies te geven.
Het geld is nu van Lidl dus niet meer "uw" geld.

door panter22 - 10 jul. 2018 om 09:00
1791 Antwoorden / Vragen
0

Heb je de artikelen binnen 14 dagen teruggestuurd? 
Er is ergens iets mis gegaan. 
Zo te lezen heeft Lidl alleen geregisteerd dat je een klacht hebt over deze artikelen, meer niet.
Maar niet dat ze de artikelen hebben ontvangen. Heb je de track en trace code nog?
Mogelijk staat de info nog op de site van Postnl.
Je kunt de klacht ook zetten op https://www.klacht.nl/lidl/
Zet er dan bij wat je terug hebt gestuurd en wanneer. Je klacht is veel te vaag.

door akkerdistel 12 jul. 2018 om 09:49
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Bij de Lidl is het terugsturen bijna 3 maanden en verzenden gaat via DHL.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

yr
yr94 - 20 sep. 2018 om 21:10
Geldzaken & recht
Wifi laptop stuk, valt volgens Media Markt buiten garantie beleid, wil graag ontbinden.

Wifi laptop stuk, valt volgens Media Markt buiten garantie beleid, wil graag ontbinden.

Dag,

Sinds juli 2016 heb ik een laptop gekocht bij Media Markt voor ca. 830 euro. Ik heb hem nu 2 jaar en val net buiten de garantietermijn. Sinds één jaar ondervind ik erg veel problemen met de wifi. De wifi valt op de meest willekeurige momenten uit. Inmiddels is de laptop voor de derde keer opgestuurd ter reparatie. De vorige reparaties mochten niet baten. Media markt stelt zich on ... Lees meer

Ni
Nicolette123 - 19 sep. 2018 om 20:22
Huishouden & energie

Tegels scheef en schaduwen

Hallo allemaal.   Voor onze nieuwe woning (nieuwbouw) hebben wij het toilet en de badkamer laten betegelen. De tegels die zijn gebruikt zijn 60x60 grijze gerectificeerde tegels met lichtgrijze voeg op de vloer en bij het toiletombouw en de muren 30x60 gerectificeerde witte tegels met witte voeg. Nadat de tegels waren gevoegd zagen wij verschillen tussen de tegels, vanwege het licht dat erop sta ... Lees meer

ma
maxwell - 20 sep. 2018 om 13:46
Vrije tijd & tuin

Help! Ik ben op zoek naar kunstgras in de tuin om op te voetballen. Iemand een goeie tip welke ik moet nemen?

2 kinderen thuis, tuin vergt veel onderhoudt dus zit ik aan kunstgras te denken. Lees meer