Jo
door JohanSl 9 jul. 2018 om 20:18
Winkels & webshops

Hoe krijg ik mijn geld terug van de Lidl webhsop?

Artikelen retour gestuurd, maar nu na bijna een maand nog steeds het geld niet terug. Klantenservice houd ons aan het lijntje. We hebben het idee dat onze klacht niet voorbij de klantenservice komt. Lidl heeft zichzelf goed beschermd, je komt niet voorbij de klantenservice medewerker die altijd hetzelfde zegt en er gebeurt niks. Lidl is een onbetrouwbare webshop. Waarschuwing voor iedereen: alleen maar hoofdpijn als er iets aan de hand is, er word niks opgelost.
Toppunt was de opmerking van de klantenservice medewerker op mijn vraag waarom ik geen antwoord kreeg op mijn via de website ingediende klacht: Dat wordt meegenomen in de jaarlijkse rapportage. U krijg alleen een bevestiging dat de klacht is binnengekomen.


Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug krijg?

582 7 Rapporteer
door diumenge - 9 jul. 2018 om 20:25
9727 Antwoorden / 13 Vragen
1

Een lange klaagrede, maar je geeft totaal niet aan wat er nou precies aan de hand is en waarom ze het geld niet terugstorten...

Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug krijg?

Nee dus...

door sjoppie - 9 jul. 2018 om 20:26
3487 Antwoorden / 3 Vragen
2

Neemt u eens contact op via een formulier daar komt u zeker verder mee dan met de telefoon:
https://www.lidl.nl/nl/Contact.htm

door tenormin - 9 jul. 2018 om 20:30
14054 Antwoorden / 81 Vragen
0

@johansl, ben het eens met @diumenge. Schrijft u eerst een rustig over welk artikel het gaat, wat de reden van terugsturen enz. Zo is er immers geen zinnig antwoord op te geven. Dus even, hieronder: e.e.a. toelichten, misschien heeft iemand dan wel een idee hoe u wel uw geld terugkrijgt.

door tijger1 - 9 jul. 2018 om 20:35
36054 Antwoorden / 20 Vragen
0

Ik heb meerdere malen iets  in de webshop van Lidl gekocht. Heb daar in het geheel geen klachten over, integendeel. 

Ik had iets gekocht wat binnen korte tijd kapot ging. Aangegeven bij Lidl, zij konden niet repareren en binnen de korste keren stond het geld op mijn rekening zonder dat ik het kapotte ding op hoefde sturen. 

Dus wat hebt u gekocht en teruggestuurd?

door marita5 - 9 jul. 2018 om 22:58
6136 Antwoorden / 8 Vragen
2

Hallo Johansl , 

Lees hier eens ( voorbeeldbrief ) klik op de rode regels 

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug 

Lidl is aangesloten bij Thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen .

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

door aurora1 - 9 jul. 2018 om 23:05
12748 Antwoorden / 6 Vragen
0

En om welk artikel gaat het en wat was ermee aan de hand?
U gebruikt veel woorden maar vertelt niet wat er aan de hand is dus dan is het moeilijk om een advies te geven.
Het geld is nu van Lidl dus niet meer "uw" geld.

door panter22 - 10 jul. 2018 om 09:00
1645 Antwoorden / Vragen
0

Heb je de artikelen binnen 14 dagen teruggestuurd? 
Er is ergens iets mis gegaan. 
Zo te lezen heeft Lidl alleen geregisteerd dat je een klacht hebt over deze artikelen, meer niet.
Maar niet dat ze de artikelen hebben ontvangen. Heb je de track en trace code nog?
Mogelijk staat de info nog op de site van Postnl.
Je kunt de klacht ook zetten op https://www.klacht.nl/lidl/
Zet er dan bij wat je terug hebt gestuurd en wanneer. Je klacht is veel te vaag.

door akkerdistel 12 jul. 2018 om 09:49
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Bij de Lidl is het terugsturen bijna 3 maanden en verzenden gaat via DHL.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

gerritaltena - 19 jul. 2018 om 21:31
Geldzaken & recht

Prijs van een postzegel 1

Volgens de wettelijke regeling (postwet) is de prijs van een '1' postzegel bij Post NL83ct.

Nu doet zich het volgende probleem voor:
Als je contant betaalt in een postkantoortje zoals die heden ten dage bestaan (uitbesteed) betaal je meestal al  85 ct. i.v.m. afronding (m.i. ook in strijd met de wettelijk vastgestelde prijs voor de postzegel).
Normaliter betaal ik via pin 83 ... Lees meer

kloske - 18 jul. 2018 om 11:11
Geldzaken & recht

Mag een webshop zomaar de verzendkosten torenhoog maken?

Ik wilde een artikel bestellen bij Nubuiten.nl. Niet groot en niet zwaar, prijs €7,80. Kom ik bij afrekenen, worden er ineens €25,- aan verzendkosten berekend! Ik denk zal wel een foutje zijn, dus ik bel met de webwinkel. Nee hoor, geen foutje, ivm met het drukkere hoogseizoen hebben ze ervoor gekozen de verzendkosten even omhoog te gooien. Ik vraag wat het dan in t laagseizoen kost: gewoon ? ... Lees meer

na
naomi1603 - 16 jul. 2018 om 17:18
Winkels & webshops

Kan uk een topic verwijderen

Ik heb hier een topic opgeplaats van Luxury meubels kan ik deze verwijderen Lees meer