Jo
door JohanSl Jul 9, 2018 om 20:18
Winkels & webshops

Hoe krijg ik mijn geld terug van de Lidl webhsop?

Artikelen retour gestuurd, maar nu na bijna een maand nog steeds het geld niet terug. Klantenservice houd ons aan het lijntje. We hebben het idee dat onze klacht niet voorbij de klantenservice komt. Lidl heeft zichzelf goed beschermd, je komt niet voorbij de klantenservice medewerker die altijd hetzelfde zegt en er gebeurt niks. Lidl is een onbetrouwbare webshop. Waarschuwing voor iedereen: alleen maar hoofdpijn als er iets aan de hand is, er word niks opgelost.
Toppunt was de opmerking van de klantenservice medewerker op mijn vraag waarom ik geen antwoord kreeg op mijn via de website ingediende klacht: Dat wordt meegenomen in de jaarlijkse rapportage. U krijg alleen een bevestiging dat de klacht is binnengekomen.


Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug krijg?

2360 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jul 9, 2018 om 20:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Een lange klaagrede, maar je geeft totaal niet aan wat er nou precies aan de hand is en waarom ze het geld niet terugstorten...

Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug krijg?

Nee dus...

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 9, 2018 om 20:26
7184 Antwoorden / 3 Vragen
2

Neemt u eens contact op via een formulier daar komt u zeker verder mee dan met de telefoon:
https://www.lidl.nl/nl/Contact.htm

tenormin
door tenormin - Jul 9, 2018 om 20:30
16828 Antwoorden / 108 Vragen
0

@johansl, ben het eens met @diumenge. Schrijft u eerst een rustig over welk artikel het gaat, wat de reden van terugsturen enz. Zo is er immers geen zinnig antwoord op te geven. Dus even, hieronder: e.e.a. toelichten, misschien heeft iemand dan wel een idee hoe u wel uw geld terugkrijgt.

tijger1
door tijger1 - Jul 9, 2018 om 20:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik heb meerdere malen iets  in de webshop van Lidl gekocht. Heb daar in het geheel geen klachten over, integendeel. 

Ik had iets gekocht wat binnen korte tijd kapot ging. Aangegeven bij Lidl, zij konden niet repareren en binnen de korste keren stond het geld op mijn rekening zonder dat ik het kapotte ding op hoefde sturen. 

Dus wat hebt u gekocht en teruggestuurd?

marita5
door marita5 - Jul 9, 2018 om 22:58
11509 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Johansl , 

Lees hier eens ( voorbeeldbrief ) klik op de rode regels 

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug 

Lidl is aangesloten bij Thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen .

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

aurora1
door aurora1 - Jul 9, 2018 om 23:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

En om welk artikel gaat het en wat was ermee aan de hand?
U gebruikt veel woorden maar vertelt niet wat er aan de hand is dus dan is het moeilijk om een advies te geven.
Het geld is nu van Lidl dus niet meer "uw" geld.

panter22
door panter22 - Jul 10, 2018 om 09:00
6599 Antwoorden / Vragen
0

Heb je de artikelen binnen 14 dagen teruggestuurd? 
Er is ergens iets mis gegaan. 
Zo te lezen heeft Lidl alleen geregisteerd dat je een klacht hebt over deze artikelen, meer niet.
Maar niet dat ze de artikelen hebben ontvangen. Heb je de track en trace code nog?
Mogelijk staat de info nog op de site van Postnl.
Je kunt de klacht ook zetten op https://www.klacht.nl/lidl/
Zet er dan bij wat je terug hebt gestuurd en wanneer. Je klacht is veel te vaag.

akkerdistel
door akkerdistel Jul 12, 2018 om 09:49
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Bij de Lidl is het terugsturen bijna 3 maanden en verzenden gaat via DHL.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer

Ka
Kassaben - Apr 21, 2024 om 16:35
Winkels & webshops

Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek

Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer