Hoe lang mag het duren, voor dat je klacht wordt opgelost?
Wij hebben op 8 januari bij jaloezien-fabriek.nl houten jaloezien besteld.
Zij hebben de verkeerde maat geleverd.
We wachten nu al weken op de juiste maat, maar elke keer wordt de datum van afleveren weer opgeschort. 10 maart was de laatste datum, dat hebben ze nu weer verschoven naar 24 maart. Inmiddels hebben we geen vertrouwen meer in dit bedrijf. We worden maar aan het lijntje gehouden. Ze reageren soms pas na 1 week op onze vragen. Kunnen wij nu ons geld terug vragen? Hoe lang mogen ze ons nog laten wachten? Inmiddels hebben we een boek werk aan mail verkeer en foto's als bewijs materiaal, die ze steeds van ons willen ontvangen.
[afbeelding verwijderd ivm privacy - redactie]
Hallo Maxkim ,
jaloezen-fabriek.nl is nergens bij aangesloten .
Het hele internet staat vol klachten , klik op de rode regels .
https://nl.trustpilot.com/review/jaloezieen-fabriek.nl
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/jaloezieen-fabriek.nl/details?companyId=e2d9b1ca-34ef-46ad-acb0-780dada4da16
https://www.klacht.nl/jaloezieen-fabriek/
Neem eens contact op met Consuwijzer ,
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer
Of Juridisch Loket in uw gemeente , scroll naar beneden .
https://www.juridischloket.nl/contact/#
Alle vragen met betrekking tot gedane bestellingen of klantenservice moet worden gedaan via onze contact pagina. Omdat we producten uitbesteden in het gehele Verenigd Koninkrijk en Europa zijn we niet in staat om ondersteuning te bieden via de telefoon gezien eerst contact moet worden opgenomen met de leveranciers. 1 tot 2 werkdagen zijn nodig om te reageren op al uw vragen.
https://www.jaloezieen-fabriek.nl/algemene-voorwaarden.html
De productie wordt uitbesteed. Je weet niet wie die het materiaal voor de lamellen maakt. Mogelijk China?
In Europa worden ze in elkaar gezet.
En overal heerst het Coronavirus. Dus het kan nog wel even duren voor
Gelet op de steeds indringender wordende maatregelen m.b.t. het heersende Q virus lijkt het mij het meest zinvol om toch het nodige geduld te hebben en in ieder geval nog een paar weken af te wachten. Zie ook deze: https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/aankopen/koop-ongedaan-maken/
@Heremiet Het is alleen geen Q-virus.
Covid19 is bedoeld.
Van een bedrijf dat nergens bij aangesloten is, weet je dus niets. Als je niet de moeite wilt nemen, je daarover vooraf te informeren, houdt het dus bij klachten gewoon op.
Als het bedrijf een product levert dat niet aan uw verwachtingen voldoet moet het: een gelijkwaardig product leveren dat wel voldoet of u uw aankoopbedrag terugbetalen.
ik denk dat u met recht de koop kunt annuleren en uw aankoopbedrag kunt terugvorderen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Onaangekondige prijsverhoging sportschool
Goedendag,
vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer