door Kees de Vries6161 21 feb. 2021 om 20:45
Winkels & webshops

Hunkemoller Bestelling niet ontvangen


Op 11 februari heb ik bij hönkemuller een gift card T.w.v 100 euro besteld, deze zou een kleine vertraging kunnen hebben stond er.
Na een week wachten, vind ik het te lang duren en neem ik contact op met het bedrijf.
Ik bel ruim een úúr lang zonder iemand aan de lijn te krijgen. Tegelijkertijd stuur ik een mail over hoe en wat van hoelang het nog gaat duren. 2 dagen later heb ik nog geen enkel teken van leven terug gehad. Dit is toch eigenlijk te gek voor woorden dat zulke bedrijven hier zomaar mee wegkomen.

2513 13 Rapporteer
door diumenge - 21 feb. 2021 om 20:47
11737 Antwoorden / 14 Vragen
1

Wat een drama!

Afijn, giftcards zijn toch waardeloze dingen dus vraag je geld terug.

door getty 21 feb. 2021 om 20:54
3517 Antwoorden / 10 Vragen

Dat kan dus niet...

door diumenge 21 feb. 2021 om 20:59
11737 Antwoorden / 14 Vragen

Natuurlijk kan dat wel.

door getty 22 feb. 2021 om 08:13
3517 Antwoorden / 10 Vragen

Bij een giftcard krijg je een tegoed, geen geld terug.

door diumenge 22 feb. 2021 om 08:18
11737 Antwoorden / 14 Vragen

Haha, dus als je een giftcard besteld die je niet ontvangt krijg je tegoed (zeg maar een giftcard) ter compensatie. Té grappig dit.

door getty 22 feb. 2021 om 10:43
3517 Antwoorden / 10 Vragen

Excuses, verkeerd gelezen. Ik las dat hij besteld had met een giftcard.

door sira 22 feb. 2021 om 12:08
406 Antwoorden / 21 Vragen

Haha, dus als je een giftcard besteld die je niet ontvangt krijg je tegoed (zeg maar een giftcard) ter compensatie.

Wist je dat niet? ;-))

door getty - 21 feb. 2021 om 20:55
3517 Antwoorden / 10 Vragen
0

Gewoon morgen even weer bellen

door tijger1 - 21 feb. 2021 om 21:23
41308 Antwoorden / 21 Vragen
1

Wat is er mis met de giftcards van de Nederlansche Bank? Kun je zo uit de flappentap halen.

Ar
door AriEllis 22 feb. 2021 om 00:34
36 Antwoorden / Vragen

Maar waar zit de gleuf in mijn laptop waar ik die online kan verzilveren?

door diumenge 22 feb. 2021 om 08:20
11737 Antwoorden / 14 Vragen

@Ariellis, je hebt wel eens van internet / mobiel bankieren gehoord?

door mahadma - 21 feb. 2021 om 21:42
9486 Antwoorden / 45 Vragen
2

Ik sluit zomaar niet uit dat u weleens een nummer gebeld zou kunnen hebben van een tijdelijk gesloten bedrijf, iets vanwege een virus, iets wat met een c begint.

ne
door neodutchio 22 feb. 2021 om 12:25
3936 Antwoorden / 12 Vragen

Caudovirales, cyprinivirus, colombid, cercopithecine, chelonid, candid, caprine, cervix, en nog heel veel anderen. Geen idee over welk virusje u het heeft, in de media hoor ik er ook niets over.

door gerbera - 21 feb. 2021 om 21:42
6275 Antwoorden / 12 Vragen
4

Heeft u dit formulier al gebruikt, klik hier

door Sjoppy. 21 feb. 2021 om 21:47
5151 Antwoorden / 3 Vragen

Mijn reactie met de uwe gekruist. :)

door gerbera 21 feb. 2021 om 22:25
6275 Antwoorden / 12 Vragen

@sjoppy, geen probleem de TS heeft er nu 3 dus kan er eventueel 2 verknallen;-))

door Sjoppy. - 21 feb. 2021 om 21:43
5151 Antwoorden / 3 Vragen
2

Via dit contactformulier kunt u het nog eens proberen.
https://www.hunkemoller.nl/contact

door marita5 - 21 feb. 2021 om 21:54
9680 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Kees De Vries6161 , 

Tegelijkertijd stuur ik een mail over hoe en wat van hoelang het nog gaat duren. 2 dagen later heb ik nog geen enkel teken van leven terug gehad.

Ik heb een klacht over Hunkemöller. Waar moet ik heen?

Ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? Wij horen het uiteraard graag! Je kunt het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.

Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur. En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.

Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Kan er geen oplossing worden gevonden, dan kan je via de Geschillencommissie Thuiswinkel een klacht/geschil een indienen 

Klacht indienen , klik op de rode regels , 

https://www.thuiswinkel.org/leden/hunkemoller.nl/certificaat 

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

door gerbera 21 feb. 2021 om 22:01
6275 Antwoorden / 12 Vragen

Met 3 contactformulieren moet het toch wel lukken denk ik zo, maar nu was ik de eerste;-))

door marita5 21 feb. 2021 om 22:02
9680 Antwoorden / 15 Vragen

3 maal is scheepsrecht . lukt zeker ;-))

door tenormin 23 feb. 2021 om 00:54
15759 Antwoorden / 97 Vragen

@marita5, volledig off topic, maar ik heb Edrick3 al heel lang gemist. Hoe komen we als panel te weten of hij okay is? Ja, ben een gek, ik weet het, maar als iemand heel lang geen antwoord geeft dan ga ik negatief denken, zeker in deze tijd.

door marita5 23 feb. 2021 om 08:33
9680 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , Hoe komen we als panel te weten of hij okay is? aan de redactie vragen . misschien weten zij iets . Er zijn wel meer forumleden niet aanwezig kan te maken hebben dat je je moet aanmelden met je e-mailadres , niet iedereen wil dit .

door Sprietje 23 feb. 2021 om 08:45
692 Antwoorden / Vragen

Als de redactie al iets weet, mogen zij dat zonder uitdrukkelijke toestemming van betrokkene of diens nabestaanden, niet door geven aan de forumleden. Er bestaat nog zoiets als privacy wetgeving.

door Sjoppy. - 22 feb. 2021 om 09:14
5151 Antwoorden / 3 Vragen
1

Misschien hebt u ook nog iets aan deze site, onderaan kunt u klachten en opmerkingen kwijt.
http://issitedownrightnow.com/status/nl/hunkemoller.nl

mo
door mof - 22 feb. 2021 om 13:17
2187 Antwoorden / 3 Vragen
1

U bestelt een gift card waarbij wordt aangegeven dat een kleine vertraging kan optreden. U wacht een week en heeft de kaart nog niet ontvangen ....

Normaal kan het een paar dagen duren voordat een bestelling bij u thuis aankomt, een week tot twee weken is wat je denk ik kunt verwachten bij een kleine vertraging.
Ik denk dat u erg ongeduldig bent als u na een week al contact opneemt. Een uur wachten aan de telefoon is natuurlijk niet netjes van Hunkemöller. DAn stuurt u
een email en heeft na twee dagen nog geen antwoord. Ook die twee dagen is nogal kort om gelijk antwoord te verwachten ... alles bij elkaar opgeteld tussen bestelling en
wachten op antwoord op uw email is het nog geen anderhalve week. Ik denk dat u erg ongeduldig bent.

Uiteraard kunt u de koopovereenkomst ontbinden maar pas als het werkelijk lang gaat duren ... denk dan aan iets van 30 dagen of zo ...

door 1paul - 23 feb. 2021 om 08:26
1616 Antwoorden / 0 Vragen
0

weet u zeker dat u bij de officiele site heeft besteld?

door aurora1 - 23 feb. 2021 om 20:20
15103 Antwoorden / 6 Vragen
1

https://www.hunkemoller.nl/search?q=Klachten&lang=nl_NL  

https://www.hunkemoller.nl/corona-virus

Misschien is het handiger om een volgende keer bij VVV een cadeukaart te kopen? Veel keuze in bedrijven, inclusief Hunkemöller.
https://www.vvvcadeaukaarten.nl/

door diumenge - 23 feb. 2021 om 21:17
11737 Antwoorden / 14 Vragen
0

Wij antwoorden en twee dagen later nog een enkel teken van leven teruggehad.

door Sjoppy. 24 feb. 2021 om 08:57
5151 Antwoorden / 3 Vragen

Zelfs die ene is niet zichtbaar. :)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

yv
yvonnem69 - 5 mrt. 2021 om 12:29
Winkels & webshops

remono

Ik heb een broek besteld , betaald bij Remono.nl maar niet ontvangen , kan geen contact krijgen met de site. nu lees ik dat meer mensen zijn opgelicht. is er een manier om mijn geld terug te krijgen? Graag hoor ik van u. Lees meer

pe
peterbosmans - 3 mrt. 2021 om 14:12
Huishouden & energie

slimme meter

geachte kassa panel,

ik ben verhuisd en deze woning heeft een slimme meter, maar daarvoor moet ik wel 22 euro per maand betalen, voor de huur van de slimme meter, 
terwijl alleen mijn eletriciteit verbruik 6 a 7 euro per maand is, dus ik betaal meer dan 300% voor het huren van de slimme meter, kan dat niet anders, kan ik deze meter weigeren? wat zijn de opties voor deze situatie? ... Lees meer

Le
Lener - 4 mrt. 2021 om 13:21
Winkels & webshops

Waarom worden er kosten in rekening gebracht voor click&collect bij sommige wink

Wellicht dat één van jullie het antwoord weet.
Waarom worden er kosten in rekening gebracht voor click&collect bij sommige winkels?
Neem bijvoorbeeld Ikea: € 2,99.
Een telefonische medewerker van Ikea kon hierop geen duidelijk antwoord geven behalve het feit dat dit een "extra" service is.
Ik denk dan, je bent al aan het werk maar je doet i.p.v. helpen in de winkel, ... Lees meer