Ke
door Kees de Vries6161 Feb 21, 2021 om 20:45
Winkels & webshops

Hunkemoller Bestelling niet ontvangen

Op 11 februari heb ik bij hönkemuller een gift card T.w.v 100 euro besteld, deze zou een kleine vertraging kunnen hebben stond er.
Na een week wachten, vind ik het te lang duren en neem ik contact op met het bedrijf.
Ik bel ruim een úúr lang zonder iemand aan de lijn te krijgen. Tegelijkertijd stuur ik een mail over hoe en wat van hoelang het nog gaat duren. 2 dagen later heb ik nog geen enkel teken van leven terug gehad. Dit is toch eigenlijk te gek voor woorden dat zulke bedrijven hier zomaar mee wegkomen.

5637 13 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 21, 2021 om 20:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat een drama!

Afijn, giftcards zijn toch waardeloze dingen dus vraag je geld terug.

getty
door getty Feb 21, 2021 om 20:54
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Dat kan dus niet...

diumenge
door diumenge Feb 21, 2021 om 20:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Natuurlijk kan dat wel.

getty
door getty Feb 22, 2021 om 08:13
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Bij een giftcard krijg je een tegoed, geen geld terug.

diumenge
door diumenge Feb 22, 2021 om 08:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Haha, dus als je een giftcard besteld die je niet ontvangt krijg je tegoed (zeg maar een giftcard) ter compensatie. Té grappig dit.

getty
door getty Feb 22, 2021 om 10:43
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Excuses, verkeerd gelezen. Ik las dat hij besteld had met een giftcard.

sira
door sira Feb 22, 2021 om 12:08
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Haha, dus als je een giftcard besteld die je niet ontvangt krijg je tegoed (zeg maar een giftcard) ter compensatie.

Wist je dat niet? ;-))

getty
door getty - Feb 21, 2021 om 20:55
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Gewoon morgen even weer bellen

tijger1
door tijger1 - Feb 21, 2021 om 21:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat is er mis met de giftcards van de Nederlansche Bank? Kun je zo uit de flappentap halen.

Ar
door AriEllis Feb 22, 2021 om 00:34
57 Antwoorden / Vragen

Maar waar zit de gleuf in mijn laptop waar ik die online kan verzilveren?

diumenge
door diumenge Feb 22, 2021 om 08:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Ariellis, je hebt wel eens van internet / mobiel bankieren gehoord?

mahadma
door mahadma - Feb 21, 2021 om 21:42
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Ik sluit zomaar niet uit dat u weleens een nummer gebeld zou kunnen hebben van een tijdelijk gesloten bedrijf, iets vanwege een virus, iets wat met een c begint.

ne
door neodutchio Feb 22, 2021 om 12:25
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Caudovirales, cyprinivirus, colombid, cercopithecine, chelonid, candid, caprine, cervix, en nog heel veel anderen. Geen idee over welk virusje u het heeft, in de media hoor ik er ook niets over.

gerbera
door gerbera - Feb 21, 2021 om 21:42
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Heeft u dit formulier al gebruikt, klik hier

sjjoppy
door sjjoppy Feb 21, 2021 om 21:47
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Mijn reactie met de uwe gekruist. :)

gerbera
door gerbera Feb 21, 2021 om 22:25
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@sjoppy, geen probleem de TS heeft er nu 3 dus kan er eventueel 2 verknallen;-))

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 21, 2021 om 21:43
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Via dit contactformulier kunt u het nog eens proberen.
https://www.hunkemoller.nl/contact

marita5
door marita5 - Feb 21, 2021 om 21:54
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Kees De Vries6161 ,

Tegelijkertijd stuur ik een mail over hoe en wat van hoelang het nog gaat duren. 2 dagen later heb ik nog geen enkel teken van leven terug gehad.

Ik heb een klacht over Hunkemöller. Waar moet ik heen?

Ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? Wij horen het uiteraard graag! Je kunt het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.

Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur. En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.

Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Kan er geen oplossing worden gevonden, dan kan je via de Geschillencommissie Thuiswinkel een klacht/geschil een indienen

Klacht indienen , klik op de rode regels ,

https://www.thuiswinkel.org/leden/hunkemoller.nl/certificaat

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

gerbera
door gerbera Feb 21, 2021 om 22:01
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Met 3 contactformulieren moet het toch wel lukken denk ik zo, maar nu was ik de eerste;-))

marita5
door marita5 Feb 21, 2021 om 22:02
11495 Antwoorden / 15 Vragen

3 maal is scheepsrecht . lukt zeker ;-))

tenormin
door tenormin Feb 23, 2021 om 00:54
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5, volledig off topic, maar ik heb Edrick3 al heel lang gemist. Hoe komen we als panel te weten of hij okay is? Ja, ben een gek, ik weet het, maar als iemand heel lang geen antwoord geeft dan ga ik negatief denken, zeker in deze tijd.

marita5
door marita5 Feb 23, 2021 om 08:33
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , Hoe komen we als panel te weten of hij okay is? aan de redactie vragen . misschien weten zij iets . Er zijn wel meer forumleden niet aanwezig kan te maken hebben dat je je moet aanmelden met je e-mailadres , niet iedereen wil dit .

Donuts
door Donuts Feb 23, 2021 om 08:45
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Als de redactie al iets weet, mogen zij dat zonder uitdrukkelijke toestemming van betrokkene of diens nabestaanden, niet door geven aan de forumleden. Er bestaat nog zoiets als privacy wetgeving.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 22, 2021 om 09:14
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien hebt u ook nog iets aan deze site, onderaan kunt u klachten en opmerkingen kwijt.
http://issitedownrightnow.com/status/nl/hunkemoller.nl

mo
door mof - Feb 22, 2021 om 13:17
3619 Antwoorden / 3 Vragen

U bestelt een gift card waarbij wordt aangegeven dat een kleine vertraging kan optreden. U wacht een week en heeft de kaart nog niet ontvangen ....

Normaal kan het een paar dagen duren voordat een bestelling bij u thuis aankomt, een week tot twee weken is wat je denk ik kunt verwachten bij een kleine vertraging.
Ik denk dat u erg ongeduldig bent als u na een week al contact opneemt. Een uur wachten aan de telefoon is natuurlijk niet netjes van Hunkemöller. DAn stuurt u
een email en heeft na twee dagen nog geen antwoord. Ook die twee dagen is nogal kort om gelijk antwoord te verwachten ... alles bij elkaar opgeteld tussen bestelling en
wachten op antwoord op uw email is het nog geen anderhalve week. Ik denk dat u erg ongeduldig bent.

Uiteraard kunt u de koopovereenkomst ontbinden maar pas als het werkelijk lang gaat duren ... denk dan aan iets van 30 dagen of zo ...

1paul
door 1paul - Feb 23, 2021 om 08:26
3101 Antwoorden / 0 Vragen

weet u zeker dat u bij de officiele site heeft besteld?

aurora1
door aurora1 - Feb 23, 2021 om 20:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

https://www.hunkemoller.nl/search?q=Klachten&lang=nl_NL

https://www.hunkemoller.nl/corona-virus

Misschien is het handiger om een volgende keer bij VVV een cadeukaart te kopen? Veel keuze in bedrijven, inclusief Hunkemöller.
https://www.vvvcadeaukaarten.nl/

diumenge
door diumenge - Feb 23, 2021 om 21:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wij antwoorden en twee dagen later nog een enkel teken van leven teruggehad.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 24, 2021 om 08:57
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Zelfs die ene is niet zichtbaar. :)