Hunkemoller Bestelling niet ontvangen
Op 11 februari heb ik bij hönkemuller een gift card T.w.v 100 euro besteld, deze zou een kleine vertraging kunnen hebben stond er.
Na een week wachten, vind ik het te lang duren en neem ik contact op met het bedrijf.
Ik bel ruim een úúr lang zonder iemand aan de lijn te krijgen. Tegelijkertijd stuur ik een mail over hoe en wat van hoelang het nog gaat duren. 2 dagen later heb ik nog geen enkel teken van leven terug gehad. Dit is toch eigenlijk te gek voor woorden dat zulke bedrijven hier zomaar mee wegkomen.
Wat een drama!
Afijn, giftcards zijn toch waardeloze dingen dus vraag je geld terug.
Dat kan dus niet...
Natuurlijk kan dat wel.
Bij een giftcard krijg je een tegoed, geen geld terug.
Haha, dus als je een giftcard besteld die je niet ontvangt krijg je tegoed (zeg maar een giftcard) ter compensatie. Té grappig dit.
Excuses, verkeerd gelezen. Ik las dat hij besteld had met een giftcard.
Haha, dus als je een giftcard besteld die je niet ontvangt krijg je tegoed (zeg maar een giftcard) ter compensatie.
Wist je dat niet? ;-))
Wat is er mis met de giftcards van de Nederlansche Bank? Kun je zo uit de flappentap halen.
Maar waar zit de gleuf in mijn laptop waar ik die online kan verzilveren?
@Ariellis, je hebt wel eens van internet / mobiel bankieren gehoord?
Ik sluit zomaar niet uit dat u weleens een nummer gebeld zou kunnen hebben van een tijdelijk gesloten bedrijf, iets vanwege een virus, iets wat met een c begint.
Caudovirales, cyprinivirus, colombid, cercopithecine, chelonid, candid, caprine, cervix, en nog heel veel anderen. Geen idee over welk virusje u het heeft, in de media hoor ik er ook niets over.
Hallo Kees De Vries6161 ,
Tegelijkertijd stuur ik een mail over hoe en wat van hoelang het nog gaat duren. 2 dagen later heb ik nog geen enkel teken van leven terug gehad.
Ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? Wij horen het uiteraard graag! Je kunt het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur. En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.
Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.
Kan er geen oplossing worden gevonden, dan kan je via de Geschillencommissie Thuiswinkel een klacht/geschil een indienen
Klacht indienen , klik op de rode regels ,
https://www.thuiswinkel.org/leden/hunkemoller.nl/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Met 3 contactformulieren moet het toch wel lukken denk ik zo, maar nu was ik de eerste;-))
3 maal is scheepsrecht . lukt zeker ;-))
@marita5, volledig off topic, maar ik heb Edrick3 al heel lang gemist. Hoe komen we als panel te weten of hij okay is? Ja, ben een gek, ik weet het, maar als iemand heel lang geen antwoord geeft dan ga ik negatief denken, zeker in deze tijd.
@tenormin , Hoe komen we als panel te weten of hij okay is? aan de redactie vragen . misschien weten zij iets . Er zijn wel meer forumleden niet aanwezig kan te maken hebben dat je je moet aanmelden met je e-mailadres , niet iedereen wil dit .
Als de redactie al iets weet, mogen zij dat zonder uitdrukkelijke toestemming van betrokkene of diens nabestaanden, niet door geven aan de forumleden. Er bestaat nog zoiets als privacy wetgeving.
Misschien hebt u ook nog iets aan deze site, onderaan kunt u klachten en opmerkingen kwijt.
http://issitedownrightnow.com/status/nl/hunkemoller.nl
En dan, mogelijk al overbodig, https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu toch ook deze info:
U bestelt een gift card waarbij wordt aangegeven dat een kleine vertraging kan optreden. U wacht een week en heeft de kaart nog niet ontvangen ....
Normaal kan het een paar dagen duren voordat een bestelling bij u thuis aankomt, een week tot twee weken is wat je denk ik kunt verwachten bij een kleine vertraging.
Ik denk dat u erg ongeduldig bent als u na een week al contact opneemt. Een uur wachten aan de telefoon is natuurlijk niet netjes van Hunkemöller. DAn stuurt u
een email en heeft na twee dagen nog geen antwoord. Ook die twee dagen is nogal kort om gelijk antwoord te verwachten ... alles bij elkaar opgeteld tussen bestelling en
wachten op antwoord op uw email is het nog geen anderhalve week. Ik denk dat u erg ongeduldig bent.
Uiteraard kunt u de koopovereenkomst ontbinden maar pas als het werkelijk lang gaat duren ... denk dan aan iets van 30 dagen of zo ...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Onaangekondige prijsverhoging sportschool
Goedendag,
vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer