Ideas comfort.nl
Mijn vraag is ik heb 6-7-2017 een bestelling gedaan bij ideas comfort maar omdat het mij te klein was teruggestuurd na ideas
de eerste keer bellen naarhun dat moet via een 0900 - 0320 ( anders kun je niet met ze in contact komen en revieuws kun je niet plaatsen ) werd mij vertelt dat het pakje 10-7 bij hun aangekomen was en mijn geld, dat ik vooraf moest betalen teruggestort was wat niet waar was
na op 7-8 weer telefonisch contact gezocht te hebben werd mij vertelt dat het bedrijf in een overname zat en de bankrekening van het andere bedrijf niet op orde was ,wat mij wel heel vreemd in de oren klonk .
nu 18-9-2017 heb ik mijn geld nog niet terug , het gaat om €16.98 het is geen groot bedrag maar reken alle kosten van die vele telefoontjes en ook nog het zelf betalen van het paketje om het terug te sturen a € 6.98
mijn klacht heb ik ook bij klachtenkompas neergelegd en over dit bedrijf zijn meerdere klachten op die site
Het gaat mij om het principe zomaar iemands geld achterhouden is toch diefstal
wie heeft voor mij raad om mijn eigen geld terug te krijgen
Waarom kijkt u niet eerst op internet naar zo'n bedrijf? Dan had u gezien dat het al jaren barst van de klachten en dat die niet opgelost worden.
Bedankt voor u reactie ik heb na vele mails mijn geld terug
hierbij geld dus ook DE AANHOUDER WINT en ik laat mij niet bestelen door dat bedrijf
Hallo Ij Vraagt ,
In de voorwaarden staat een ander tel.nr :
Klantenservice in Nederland wordt verzorgd door DOMOTI SAS met als statutaire zetel op 16 avenue Industrielle, 59520 Marquette Lez Lille, Frankrijk.
Het adres voor retourzendingen is :
B2C Europe Netherlands
IDEAL Praktijk
Zuiderzeelaan 80
1382 JW Weesp
The Netherlands .
U kunt eventuele klachten met betrekking tot uw bestelling per e-mail sturen aan: klantenservice@ideal-praktijk.nl of via telefoonnummer dat is 0900-0321 De lijn is op maandag t/m vrijdag geopend van 08:30-20:00 en op zaterdag van 09.00-17.00
Stuur een brief / of mail , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-webwinkel-betaalt-geld-niet-terug
Lijkt mij dat dit bedrijf uit Frankrijk levert in Nederland , neem eens contact op met ECC .
https://www.eccnederland.nl/nl
bedankt voor dit duidelijke antwoord ik ga er mee aan de slag
Graag gedaan .
Maritas nogmaals bedankt na vele mails heb ik nu 20-10-2017 mijn geld weer terug
@Ijvraagt , fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .
Mag ik u raad geven.
Neem uw verlies en ga u bezig houden met positieve zaken.
Dit is trekken aan een dood paard.
Het gaat gelukkig om een klein bedrag, leergeld welteverstaan.
even voor u ik heb mijn geld teruggekregen ,op 20-10-2017 waarom zou ik hun mijn geld laten houden
DE AANHOUDER WINT
ik sta wettelijk in mijn recht
En hoeveel uren en ergernis heeft het u gekost?
Dit 'bedrijfje' hanteert belkosten van € 0,35 per minuut. Dit is sinds 1 juli 2017 verboden!
Er mogen alleen de gebruikelijke 'verkeerskosten' in rekening brengen. Zie de ACM.
En dat is echt geen € 0,35 per minuut.....
Dit 'bedrijfje' gaat dus gewoon door met dit dure telefoonnummer. Het is dus per definitie om die reden alleen al een onbetrouwbaar 'bedrijfje'.
Gezien de zeer vele klachten over dit clubje is het dus een malafide organisatie waar men absoluut geen zaken mee dient te doen.
De website heet: ideal-praktijk.nl, maar kan beter wan-praktijk.nl heten.... (en is nog beschikbaar )
Dit probleem is na vele mails van mijn kant opgelost
Bestel nooit weer wat bij hun
Hoi, ja wat een vreselijk bedrijf zeg.Ik zal ook nooit meer iets bestellen daar.
Lees mijn story maar .
Ze reageren niet op de annulering.Versturen het toch.
Zal morgen aangeboden worden met Post nl.Ik ga het weigeren
en zéker niet betalen.
Wordt vervolgd :)
Hallo, ik heb ook net mogen ervaren wat een slechte service dit bedrijf Idael&Praktijk heeft.Zeg maar géén service.
Ik heb daarstraks naast natuurlijk mails aan het bedrijf zelf ,een klacht op klantenkompas gezet (consumentenbond)
Ik ben echt wel een geroutineerde internetkoper hoor.Maar eh... dit bedrijf is belachelijk.Dat verwacht je niet zo.
Hier mijn story ....
""""
Bedrijf reageert totaal niet op emails betreffende annulering bestelling,stuurt toch op.""""""
Zal mij benieuwen ???
Ervaren internet koper? Voortaan eerst controleren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Onderbuurman haalt stroom eraf
Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.
Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan
...
Lees meer
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Scoupy cashback
Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.
[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]
Lees meerPopulair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer