Tj
door Tjally Mar 16, 2021 om 14:20
Winkels & webshops

Iemand ervaring met Atelier Goldner Schnitt

Zijn er meer mensen die een slechte ervaring hebben met het bedrijf Atelier Goldner Schnitt? In februari had ik een aantal artkelen (kleding) besteld bij genoemd bedrijf. De kleding paste niet en/of stond niet. Op 19 februari jl. heb ik alle artikelen teruggestuurd naar het bedrijf. Bij PostNL zag ik dmv van de barcode dat de artikelen op 21 februari jl. zijn afgeleverd bij het bedrijf. Tot op de dag van vandaag, 16 maart, is het eerder door mij betaalde bedrag van € 100,80 nog steeds niet teruggeboekt op mijn rekening. Bellen en mailen en dat meerdere keren, het levert niets op.

5247 8 Rapporteer

marita5
door marita5 - Mar 16, 2021 om 14:24
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tjally ,

Atelier Goldner Schnitt is aangesloten bij Thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels .

https://www.thuiswinkel.org/leden/atelier-goldner-schnitt/certificaat

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 16, 2021 om 17:55
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Begin met het indienen van een  klacht indienen bij Thuiswnkel als al gezegd en meld uw klacht vervolgens ook  ook bij https://www.klachtenkompas.nl/ van de consumenten bond en/of https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer . (Levert extra aandacht op)

U kunt als een goede afwikkeling uitblijft ook een poging doen om deze voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ te benutten. Het aangetekend verzenden kost u dan €13,50 en dat is in eerste instantie mogelijk goedkoper dan aankloppen bij de Geschillencommissie. Zie ook: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 16, 2021 om 18:23
7156 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt ook nog middels een contactformulier contact leggen en uw klacht verduidelijken.
https://www.ateliergs.nl/service/contact/

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Mar 16, 2021 om 19:34
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Heb je de Factuur  en   bewijs terug sturen als   Scan  erbij gedaan.

Alleen maar  een vraag stellen  is voor hun veel zoekwerk.
Alleen  als je alle  info  van deze bestelling erbij hebt kan de klantenservice kijken waar dit fout liep.

Ook nog, was  19 feb binnen de retour termijn die ze  vooraf aangegeven hebben?
Op  Zondag 21 afgeleverd?  Ik heb daar twijfels over...

rj
door rjw - Mar 17, 2021 om 08:23
3238 Antwoorden / 5 Vragen

[off topic]

"Hier vinden modebewuste dames exclusieve damesmode"

Modebewust als je 25 jaar geleden bent blijven hangen....

panter22
door panter22 Mar 17, 2021 om 08:31
6599 Antwoorden / Vragen

Je kunt nog bestellen via een catalogus. Fijn voor oudere dames die geen internet hebben. De mode is gericht op de wat oudere vrouw. Je moeder heeft toch niet dezelfde kleren aan als je zuster. Of ze hotter than my doughter?

Donuts
door Donuts Mar 17, 2021 om 11:02
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb dit https://www.ateliergs.nl/nachthemd-wit-saffiergroen-mauve-65246/?categoryId=10050359 uitgezocht voor mijn weddingnight, gaat vast goed komen, toch?:-))))

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Mar 17, 2021 om 14:28
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik weet dat de Klederdracht in  Volendam, Marken, Spakenburg  en  Staphorst net zo  tijd vast zijn als de Jeans
van Mark Rutte en vele anderen....

De klassiekere kleding kan jaren mee en is beter als de wegwerp van Primark.
1x geweest  en alles is reeds  als uitstekende poetsdoeken maanden later hergebruikt.

Koste niets en  kwaliteit zelfde.
De Jeans van  Zeeman?   Ja,  €9,98 mag je niet zoveel verwachten maar deze made in Bangladesh  kleding eerst  zonder zeep op  90 graden wassen en de maat  54 krimpt naar  iets meer dan 52.
Een 52 zit voor mijn net te strak en een gekrompen 54 is perfect.
Door dit sterke krimpen  met  een scheutje Azijn  gaan ze  langer mee omdat de vezels beter tegen elkaar zitten.

Maar deze firma,  niet de laatste mode maar wel mooie tijdloze die  mijn partner graag wilde dragen en ook in het Concertgebouw kom je deze vaker tegen....    dus  uit de mode,  ja graag!

ma
door malty - Mar 17, 2021 om 10:54
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien moet u ze wat meer tijd geven, u zult niet de enige zijn die wat retour stuurt.

sira
door sira - Mar 17, 2021 om 14:14
2290 Antwoorden / 24 Vragen

Heeft u alles teruggestuurd volgens hun retourvoorwaarden?

Tj
door Tjally - Mar 18, 2021 om 14:28
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor jullie reacties en goede tips. Ga ik zeker wat mee doen.