he
door henk tol May 10, 2016 om 20:09
Winkels & webshops

Ik heb een rekening van slimHCA GEHAD EN WEET NIET WAARVOOR

ik heb een rekening van slimHCA van 49,95 en  daarna een aanmaning van klarna van 13,50 gehad maar weet niet waarvoor en wat ik eventueel gelevert en gekregen heb , wat moet ik daar mee
graag een reactie

[edit, redactie - bijlage verwijderd]

2432 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - May 10, 2016 om 20:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Indien u zeker weet niets besteld (en ontvangen) te hebben bij slimhca.nl, dan hoeft u natuurlijk niet te betalen. Maar hoe komen ze aan uw gegevens?


tijger1
door tijger1 - May 10, 2016 om 20:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Heeft uw vrouw of wellicht dochter daar misschien iets besteld? Omdat de nota gericht is aan Ria?

tenormin
door tenormin - May 11, 2016 om 04:26
16816 Antwoorden / 108 Vragen
1

Misschien wil "Ria" wel stiekem afvallen, om U te verrassen met het resultaat. Of het nu zo slim was, tja, geen idee, maar uw gegevens kunnen dan veelal uit de lucht geplukt worden, maar zoveel details? Moet er toch in uw huishouden iets meer verstrekt zijn dan alleen een kijkje op de Slim site. Lijkt mij dan.

klarna-nl
door klarna-nl - May 12, 2016 om 11:16
13 Antwoorden / 0 Vragen
1

Goedendag, 
 
Graag wil ik voor u uitzoeken hoe het komt dat u een factuur en aanmaning op uw adres heeft ontvangen voor een bestelling die u zelf niet herkent.
 
Wilt u mij via hello@klarna.nl de betalingsomschrijving doorsturen die staat op de brieven die u heeft ontvangen? 
 
Vermeldt in de e-mail alstublieft ook uw contactgegevens en een datum en tijdstip waarop u bereikbaar bent. Ik kan op werkdagen tussen 08:00 uur en 16:00 uur telefonisch contact met u opnemen zodat we dit kunnen bespreken en oplossen. 
 
Alvast vriendelijk bedankt voor uw medewerking.
 
Een prettige dag gewenst.
 
Groet, Ginny 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer