D.
door D. Kanaar Aug 5, 2016 om 12:08
Winkels & webshops

Ik wil een artikel retourneren naar Lidl. die reageren niet op mijn vraag

Dinsdag 2 augustus heb ik Lidl gebeld met de vraag hoe ik een retourzending moest regelen. Ze zouden binnen 24 uur per mail een sticker sturen voor op het pakket, die kon ik dan bij een DHL punt afgeven. Nu, ruim drie dagen en vele telefoontjes later, nog steeds niets gehoord.
Het pakket in de supermarkt terugbrengen mag niet. Je moet minstens een week voor je het pakje krijgt betalen, accepteren ze de retourzending dan mag je twee weken wachten voor je het geld terugkrijgt.
Kortom, je staat met de rug tegen de muur, ik mag het pak zo terugbrengen maar dan zijn de portokosten voor mij.
Slechte zaak.

19280 6 Rapporteer

da
door datzoekikop - Aug 5, 2016 om 12:19
251 Antwoorden / Vragen

Zowiezo is de termijn voor retourbetaling op internet max 14 dagen, (u bent niet de enige klant) als u dat een slechte zaak vindt, tja, moet u niet per internet kopen of u van te voren informeren. Als u het artikele retour stuurt zullen de portokosten zeker  niet boven de 10 euro zijn, als u dit voor eigen rekening doet. Maar u kunt ook wachten en mailen voor een gratis gebeuren.

edrick3
door edrick3 - Aug 5, 2016 om 12:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik wil mijn artikel retourneren/ terugsturen. Hoe werkt dit?

Toch niet tevreden over je bestelling? Over retourneren doen wij niet moeilijk. Binnen 30 dagen kun je een artikel gratis terugsturen.

Het retourneren van je bestelling bestaat uit 4 eenvoudige stappen.

  1. Om het artikel terug te sturen heb je een retourbon nodig. Je kunt de retourbon aanvragen via het contactformulier. Liever bellen? Neem dan contact met ons op.
  2. Je ontvangt van ons de retourbon en het DHL-retourlabel per mail
  3. Leg de retourbon in het pakket en plak het DHL-label goed zichtbaar op het pakket
  4. Geef je pakket af bij een DHL-Parcelshop bij jou in de buurt
Na ontvangst van je retour(en) in het Lidl-retourencentrum ontvang je een bevestiging per e-mail. Wij zorgen ervoor dat je aankoopbedrag zo spoedig mogelijk wordt terugbetaald. Als je de gehele bestelling retourneert, dan ontvang je ook de door jou bij je aankoop betaalde verzendkosten terug.

Mocht je de retourbon en het retourlabel niet af kunnen drukken, geef ons dit door via het contactformulier. We helpen je graag verder.

Dus even geduld hebben.

marita5
door marita5 Aug 5, 2016 om 12:27
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Sorry , zoals altijd weer dubbel, toen ik keek stond er geen reactie ..

edrick3
door edrick3 Aug 5, 2016 om 12:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Gebeurt mij ook wel eens. No problem. ;-)

Topantwoord

marita5
door marita5 - Aug 5, 2016 om 12:26
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo D.Kanaar

Vraag de retourbon aan via het contactformulier ,

Het retourneren van je bestelling bestaat uit 4 eenvoudige stappen.

  1. Om het artikel terug te sturen heb je een retourbon nodig. Je kunt de retourbon aanvragen via het contactformulier. Liever bellen? Neem dan contact met ons op.
  2. Je ontvangt van ons de retourbon en het DHL-retourlabel per mail
  3. Leg de retourbon in het pakket en plak het DHL-label goed zichtbaar op het pakket
  4. Geef je pakket af bij een DHL-Parcelshop bij jou in de buurt .
Zie ook hier Ruilen en Retourneren , klik op de rode regel .

https://www.lidl-shop.nl/Ruilen-Retourneren

D.
door D. Kanaar - Aug 6, 2016 om 11:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

Inmiddels heb ik dfie bon ontvangen en het pakket teruggestuurd. Niet zoals beloofd binnen 24 uur maar na drie en een halve dag.

marita5
door marita5 - Aug 6, 2016 om 12:00
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@D.Kanaar ,

Fijn om te horen dat u toch de bon heeft ontvangen , beter laat dan nooit , bedankt voor het terugmelden .

edrick3
door edrick3 - Aug 6, 2016 om 12:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En nou maar even afwachten tot het geld teruggestort wordt. ;-)