Ik wil een artikel retourneren naar Lidl. die reageren niet op mijn vraag
Dinsdag 2 augustus heb ik Lidl gebeld met de vraag hoe ik een retourzending moest regelen. Ze zouden binnen 24 uur per mail een sticker sturen voor op het pakket, die kon ik dan bij een DHL punt afgeven. Nu, ruim drie dagen en vele telefoontjes later, nog steeds niets gehoord.
Het pakket in de supermarkt terugbrengen mag niet. Je moet minstens een week voor je het pakje krijgt betalen, accepteren ze de retourzending dan mag je twee weken wachten voor je het geld terugkrijgt.
Kortom, je staat met de rug tegen de muur, ik mag het pak zo terugbrengen maar dan zijn de portokosten voor mij.
Slechte zaak.
Zowiezo is de termijn voor retourbetaling op internet max 14 dagen, (u bent niet de enige klant) als u dat een slechte zaak vindt, tja, moet u niet per internet kopen of u van te voren informeren. Als u het artikele retour stuurt zullen de portokosten zeker niet boven de 10 euro zijn, als u dit voor eigen rekening doet. Maar u kunt ook wachten en mailen voor een gratis gebeuren.
Ik wil mijn artikel retourneren/ terugsturen. Hoe werkt dit?
Toch niet tevreden over je bestelling? Over retourneren doen wij niet moeilijk. Binnen 30 dagen kun je een artikel gratis terugsturen.
Het retourneren van je bestelling bestaat uit 4 eenvoudige stappen.
- Om het artikel terug te sturen heb je een retourbon nodig. Je kunt de retourbon aanvragen via het contactformulier. Liever bellen? Neem dan contact met ons op.
- Je ontvangt van ons de retourbon en het DHL-retourlabel per mail
- Leg de retourbon in het pakket en plak het DHL-label goed zichtbaar op het pakket
- Geef je pakket af bij een DHL-Parcelshop bij jou in de buurt
Mocht je de retourbon en het retourlabel niet af kunnen drukken, geef ons dit door via het contactformulier. We helpen je graag verder.
Dus even geduld hebben.
Sorry , zoals altijd weer dubbel, toen ik keek stond er geen reactie ..
Gebeurt mij ook wel eens. No problem. ;-)
Topantwoord
Hallo D.Kanaar
Vraag de retourbon aan via het contactformulier ,
Het retourneren van je bestelling bestaat uit 4 eenvoudige stappen.
- Om het artikel terug te sturen heb je een retourbon nodig. Je kunt de retourbon aanvragen via het contactformulier. Liever bellen? Neem dan contact met ons op.
- Je ontvangt van ons de retourbon en het DHL-retourlabel per mail
- Leg de retourbon in het pakket en plak het DHL-label goed zichtbaar op het pakket
- Geef je pakket af bij een DHL-Parcelshop bij jou in de buurt .
https://www.lidl-shop.nl/Ruilen-Retourneren
Inmiddels heb ik dfie bon ontvangen en het pakket teruggestuurd. Niet zoals beloofd binnen 24 uur maar na drie en een halve dag.
@D.Kanaar ,
Fijn om te horen dat u toch de bon heeft ontvangen , beter laat dan nooit , bedankt voor het terugmelden .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Schuursponsjes en micro-plastic
Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer