si
door sietske123 Mar 9, 2016 om 17:13
Winkels & webshops

Ik wil sneakers bestellen op <a href="//sneaker-nl.com," target="_blank">www.sneaker-nl.com,</a> is deze site betrouwbaar?

Ik ben al een tijdje op zoek naar bepaalde sneakers maar ze zijn helaas overal uitverkocht. Op deze site heb ik ze gevonden maar de prijs is een stuk lager dan op andere sneaker sites. Vandaar mijn vraag of www.sneaker-nl.com betrouwbaar is.

19509 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 9, 2016 om 17:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Direct bestellen en dan maar hopen dat ze komen, dat u niet een berg btw en invoerrechten moet betalen, of dat ze door de douane in beslag genomen worden, want het zijn uiteraard neppers. En tot slot uw geld kwijt.

marita567
door marita567 - Mar 9, 2016 om 17:21
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Sietske123 ,

Is niet betrouwbaar komen uit China  zie hier

http://www.scamadviser.com/check-website/sneaker-nl.com

Als de sneakers hetzelfde zijn ,  zoals de vraag met schuine strepen , en blank dan loopt u scheef ;-)

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 9, 2016 om 17:23
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als ik dit al lees,

1. Alle onze voorraad is echt 100% authentieke kleding Gauranteed.
2. Wij houden al onze artikelen op voorraad, zodat ze klaar zijn voor een express levering
3. We kan enorme kortingen op niet alleen de mens te bieden en vrouwen running trainers, maar ook voetbalschoenen!
4. Over 10 jaar in het bedrijfsleven.
5. 14 geen Krinkel terugkeer
6. Save tot 70% korting

Dan zou je genoeg moeten weten, gewoon een vertaalde shop dus waarschijnlijk echte neppers uit China. Let op de douane kan je er ook nog uitpikken voor een extra boete.

Diewilik

Cookies
door Cookies - Mar 9, 2016 om 17:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Al gezien waar die shop zit? Al gezien dat ze werken met Google translate?:
Als officiële dealer van Adidas, we zijn de toonaangevende Internet retailer gepleegd aan het verstrekken van ongeëvenaarde klantenservice, exclusieve schoenen, en een superieure ervaring. We zijn ongeveer sneakers gepassioneerd, en voortdurend streven naar de beste selectie beschikbaar overal uitvoeren - met inbegrip van sportschoenen, limited editions, retro klassiekers, en lifestyle-modellen. Met 100% authentieke producten en een verfijnde klantenservice-systeem, hebben we een van de beste reputatie onder de online sneaker retailers.
Waarom zou ik kopen van adidas online shop?
1. Alle onze voorraad is echt 100% authentieke kleding Gauranteed.
2. Wij houden al onze artikelen op voorraad, zodat ze klaar zijn voor een express levering
3. We kan enorme kortingen op niet alleen de mens te bieden en vrouwen running trainers, maar ook voetbalschoenen!
4. Over 10 jaar in het bedrijfsleven.
5. 14 geen Krinkel terugkeer

chris74
door chris74 - Mar 9, 2016 om 17:33
564 Antwoorden / 44 Vragen

Mijn mening niet bestellen. zoals vele al zeggen slecht vertaald, rechts boven in rood met witte "Bij Ons Krijgt € 5,00 Coupon"
Ook slecht nederlands.