at
door athena vandorpe Aug 3, 2016 om 23:52
Winkels & webshops

Ik zou graag schoenen kopen op goedkope-schoenen.com maar is dit betrouwbaar???

Antwoors aub

11232 14 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 3, 2016 om 23:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, natuurlijk is dat niet betrouwbaar.

at
door athena vandorpe Aug 4, 2016 om 00:03
Antwoorden / 1 Vragen

Waarom denkt u van niet

Topantwoord

ja
door jackyh - Aug 4, 2016 om 00:00
953 Antwoorden / 4 Vragen

Het is blijkbaar onderdeel van Otto en dat is een bekende firma. Bovendien kan je achteraf betalen. Het risico lijkt mij in dit geval niet zo groot. Zijn de schoenen niet in een winkel te koop?

at
door athena vandorpe Aug 4, 2016 om 00:02
Antwoorden / 1 Vragen

Neen de meeste schoenen zijn niet in de winkele te koop en er kan nietacbteraf betaald worden

tijger1
door tijger1 Aug 4, 2016 om 00:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Otto? Hoe komt u op het idee.

reflecs
door reflecs Aug 4, 2016 om 09:27
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@jackyh, de resultaten die u van Otto heeft gezien zijn advertenties.

jo
door jorisw Aug 4, 2016 om 14:14
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Leuk dat extreme digibeten als Jackyh het internet mogen vervuilen. Veel van wat hier geschreven wordt komt immers weer in Google zoekresultaten terecht wat voor velen weer "de waarheid" is....

ja
door jackyh Aug 4, 2016 om 14:26
953 Antwoorden / 4 Vragen

JORISW, fatsoen is een woord dat u blijkbaar niet kent. Zou me er maar eens in verdiepen.

Cookies
door Cookies Aug 4, 2016 om 14:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

JorisW heeft helemaal gelijk! Veel mensen doen nl. hetzelfde als jij: niet verder kijken dan hun Google neus lang is. Dus gaat straks het verhaaltje rond dat ze op @Kassa gelezen hebben dat deze oplichterssite van Otto is. We zitten hier niet om mensen van de wal in de sloot te helpen met VERKEERDE antwoorden. En ja, we zitten er allemaal wel eens naast, maar jij zit er erg vaak naast.

ja
door jackyh Aug 4, 2016 om 14:40
953 Antwoorden / 4 Vragen

Jut en Jul samen door de bocht. Succes met het denigrerende toontje en de zekerheid van het eigen gelijk.

tijger1
door tijger1 - Aug 4, 2016 om 00:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom niet? Het is een buitenlandse site van 2016. Als u al iets krijgt zijn het nepperds. Maar het kan ook zijn dat ze door de douane in beslag genomen worden. Of dat u btw en invoerrechten moet nabetalen.

Het is een slechte Google vertaling. En zulke kortingen kunnen niet. Dus daarom. Dat moet u toch zelf ook snappen?

tenormin
door tenormin - Aug 4, 2016 om 00:12
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Website appears to be OFFLINE. Probably website origin ;) 100% Germany. It appears website is not working.
Dat is wat ik lees over goedkope-schoenen.com.
Bij twijfel adviseer ik u: niet inhalen!

tijger1
door tijger1 Aug 4, 2016 om 00:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Is niet off line.

tenormin
door tenormin Aug 4, 2016 om 00:34
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Tja, bij de genoemde website lees ik even voor, cq. Schreef het over; linken lukt me niet. Maar omdat het ook Duits schijnt/lijkt te zijn: misschien ook connectie bij/metOtto. Weet ik niet.

hansje klein
door hansje klein - Aug 4, 2016 om 00:14
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Maak om te beginnen eerst eens gebruik van deze  >> scan <<  die ik van onze collega @Edrick3 heb gezien. Wanneer u het dan nog steeds graag wilt, proberen! Maar nog steeds geldt:  studeren gaat boven proberen!

tijger1
door tijger1 - Aug 4, 2016 om 00:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u de site eigenlijk wel bekeken? Geen adres en ga maar door. Meteen bestellen dus, gooi uw geld maar over de schutting.

Het is toch eigenlijk verschrikkelijk hoe simpel mensen te bedriegen en te bestelen zijn. Overal wordt gewaarschuwd voor zulk soort sites, maar ze blijven maar vragen: Is dat betrouwbaar? Nee.

da
door datzoekikop - Aug 4, 2016 om 00:16
251 Antwoorden / Vragen

De prijzen zijn meer dan verdacht laag. Dus TE mooi om waar te zijn. Advies: niet bestellen  en betalen. Doe je het toch vooral niet hier komen huilen. Ik denk niet dat wij voor dit antwoord een topantw krijgen.

Cookies
door Cookies - Aug 4, 2016 om 00:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je dat brabbeltaaltje op de site ziet, dan weet je toch eigenlijk al genoeg? Hoef je niet eens meer verder te kijken!

Antwoord van jackyh is zeker geen TOPantwoord, want hoe hij er bij komt dat die site iets te maken heeft met Otto is mij een raadsel.

jo
door jorisw Aug 7, 2016 om 09:21
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je ziet hoe slecht veel mensen schrijven (daarvoor hoef je alleen maar op fora zoals deze rond te kijken) dan zal het mij helemaal niet verbazen dat veel mensen helemaal niet door hebben dat het slecht Nederlands is.

marita5
door marita5 - Aug 4, 2016 om 07:26
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Athena Vandorpe ,

Deze site is niet betrouwbaar , schoenen komen uit China ..
Als ik naar deze site wil gaan krijg ik al meteen een waarschuwing van mijn browserbeveiliging ( Wot )
Zie ook hier , klik op de rode regels ..

http://www.scamadviser.com/check-website/goedkope-schoenen.com

Controleren of een site betrouwbaar is ,

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/

hutch
door hutch - Aug 4, 2016 om 08:34
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ik weet ook niet waar @Jackyh die onzin vandaan haalt. Vergeet heel gauw zijn antwoord.

Het is niets anders dan één van de honderden Chinese websites die absoluut onbetrouwbaar zijn.

De site is geregistreerd door ene (de zich noemende) 'Justinas Valys' in China.

Absoluut niet aan beginnen, u weet niet:
- of u wat krijgt;
- en als (...) u wat krijgt, of u het bestelde krijgt;
- of de douane die spullen inbeslag neemt;
- of u nog extra invoerrechten e.d. moet betalen, indien het niet in beslag wordt genomen.

Wat ik wel weet, is dat u (als u al wat krijgt), aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, echte rommel / imitatiespul krijgt.

Absoluut af te raden. Maar dat zult u, gezien de meeste reacties, nu wel begrijpen.

marita5
door marita5 Aug 4, 2016 om 09:02
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Jackyh , haalt de meeste onzin antwoorden uit fantasialand .

hutch
door hutch Aug 4, 2016 om 09:14
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Gelukkig is dit door anderen weer recht gezet en had TS dit zelf ook wel in de gaten.

newmikey
door newmikey - Aug 4, 2016 om 11:05
830 Antwoorden / 0 Vragen

Nou! Dat ziet er volkomen betrouwbaar uit natuurlijk. Meteen doen en geld overmaken, niet verder uw hersens gebruiken, die zitten er toch maar voor de show. De contactinfo op de site ziet er ook volledig betrouwbaar uit met solide goed verzorgd Nederlands taalgebruik en een Gmail adres, dat kàn gewoonweg niet fout gaan:
ctinformatie

"Welkom op onze online store.You zullen verschillende soorten beroemde merk sportschoenen voor heren en dames.Such zo, Jordan schoenen in nieuwe collecties, Kobe, Durant, Kyrie en LeBron basketbal hoge en lage schoenen, de nieuwste Nike Air Max schoenen, goedkope vinden Nike Voetbal hoge top schoenen, hete verkoop Nike Roshe Run schoenen, Nike Air Huarache schoenen, Nike Free Run serie schoenen voor sale.We bieden u de hoogste kwaliteit, warme service en gratis verzending boven € 99.Any vragen, neem dan contact op met ons! zal altijd hier zijn! warmserviceonline@gmail.com"

mathijs_b
door mathijs_b - Aug 7, 2016 om 00:43
641 Antwoorden / 77 Vragen

Geen contactinfo.....lijkt me Chinese site.

Als je daar merkschoenen koopt loop je het risico dat je politie/douane aan de deur krijgt i.p.v. postbode.
In NL zijn zat goedkope schoenwinkels. koop daar!

tijger1
door tijger1 - Aug 7, 2016 om 10:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mathijs b

Wat heeft de politie er mee van doen? En ook de douane komt niet aan de deur.:-))

Cookies
door Cookies Aug 7, 2016 om 13:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wie het antwoord weet, mag het zeggen.;-)

costnix
door costnix - Aug 7, 2016 om 13:20
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het is een heel betrouwbare manier om van uw geld af te komen.