el
door elfje11 May 2, 2020 om 16:07
Winkels & webshops

Inloggen albert heijn site

Ik kan niet inloggen bij albert heijn. dan kun je wachtwoord vergeten kiezen en dan zouden ze een mail sturen. Die komt niet. Na bellen zou de medewerker mij een mail sturen. die komt ook niet aan. ze vinden nu dat ik dan maar een nieuw emailadres moet aanmaken. dat is toch van de zotte. zijn er meer mensen die dit hebben?

5876 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 2, 2020 om 16:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Gecontroleerd of je geen typfouten in je mailadres hebt gemaakt?
Ook al eens in je spammap gekeken of je nieuwe ww daar soms terecht is gekomen?
Anders gewoon nog eens proberen.

ja
door jackyh May 2, 2020 om 16:30
953 Antwoorden / 4 Vragen

Lijkt mij ook. Zou geen andere reden weten. Heb nog nooit last gehad.

diumenge
door diumenge - May 2, 2020 om 17:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als om de een of andere reden die mail niet aankomt, dan moet je dat bij je mailprovider zoeken en niet bij AH. Wie is je mailprovider?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 2, 2020 om 17:21
2010 Antwoorden / Vragen

"zijn er meer mensen die dit hebben?"

Waarom vraag je dat? Als meer mensen dat hebben maakt het dan niet zoveel uit?  Of juist als je de enige bent, is het dan ok?

Krijg je regelmatig mail van je bonuskaart? Zo nee is het probleem gegarandeerd dat je mail adres verkeerd ingetikt bij Albert Heijn en dat die mailtjes dus niet aankomen.

panter22
door panter22 - May 2, 2020 om 17:53
6599 Antwoorden / Vragen

Er is wel een storing geweest van de app. Ik moest weer opnieuw inloggen en mijn bonuskaart was verdwenen.
Het heeft wel een paar dagen geduurd. Maar nu is het weer goed.
Nog maar eens proberen over een paar dagen

aurora1
door aurora1 - May 2, 2020 om 21:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb dit probleem niet, maar ik geef dan ook geen enkele supermarkt mijn mailadres.
Wat u kunt doen is bij de spam/ongewenste mails kijken, alle kans dat die mails daarbij beland zijn.