sc
door schouwenberg Feb 23, 2013 om 15:01
Winkels & webshops

Internetoplichting

Heeft iemand ervaring met "mijnpolitie.nl" Heb hier aangifte gedaan tegen www.private-party-wear.com wegens niet leveren van bestelde goederen. Worden deze aangiften serieus behandeld of hoor je hier nooit meer iets van?

1204 11 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 23, 2013 om 15:23
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom bestel je op 'n site zonder contactgegevens?

door 14peter - Feb 23, 2013 om 15:39
567 Antwoorden / 2 Vragen

Dat hangt onder meer af van het aantal aangiftes tegen die bewuste webwinkel. Hoe meer aangiftes des te hoger de prioriteit.

zwemmer
door zwemmer - Feb 23, 2013 om 15:47
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Lees politie.nl eens goed door. Je kunt aangeven om op de hoogte gehouden te worden van de stand van zaken aangaande je aangifte. Dat gebeurt per email als je daarom verzocht hebt. Kijk het maar eens na op de site, want het zal niet in alle regio's hetzelfde zijn.

Zwemmer

zoekster
door zoekster - Feb 23, 2013 om 15:58
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Je zou een post op OpgeletOpinternet.nl kunnen plaatsen. Dan krijg je in ieder geval een overzicht van medegedupeerden, als er meer meldingen komen.
klik HIER

Overigens sluit ik me aan bij lekkerisdat, een site zonder KvK en contactgegevens is niet te vertrouwen. Het enige aanknopingspunt is waarschijnlijk het rekeningnummer.
Verwacht niet dat je ooit nog een cent terugkrijgt.

sc
door schouwenberg - Feb 23, 2013 om 16:04
4 Antwoorden / 4 Vragen

Deze gast is aangesloten bij de KvK in Rotterdam vandaar dat ik deze site vertrouwde.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 23, 2013 om 16:06
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Bij een aangifte niet maar als er genoeg aangifte zijn gaan ze er mee door.

zoekster
door zoekster - Feb 23, 2013 om 16:10
10968 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=schouwenberg schreef op zaterdag 23 feb 2013, 16:04]Deze gast is aangesloten bij de KvK in Rotterdam vandaar dat ik deze site vertrouwde.
Wat is dan het KvK nummer?

sc
door schouwenberg - Feb 23, 2013 om 16:40
4 Antwoorden / 4 Vragen

KVK Rotterdam 24466190

zoekster
door zoekster - Feb 23, 2013 om 17:10
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Independent Sales
Dordtselaan 7 A
3081BB Rotterdam

Dan ben je alweer een stuk verder.

Je zou ook een brief kunnen sturen naar het bedrijf, als je geen andere mogelijkheden tot contact hebt, je zou zelfs langs kunnen gaan, of staat dit pand leeg?
Hoe lang geleden heb je besteld en heb je een orderbevestiging gekregen met daarop de te verwachte levertijd?

dd
door ddlaor - Mar 1, 2013 om 21:53
5 Antwoorden / 0 Vragen

Politie doet vandaag de dag helaas nog vrij weinig aan internet oplichting, mede door capaciteit problemen.

sc
door schouwenberg - Mar 1, 2013 om 22:45
4 Antwoorden / 4 Vragen

Zoekster bedankt voor de tip. Heb inderdaad door tussenkomst van OpgeletOpinternet.nl mij geld terug gekregen. Zonder deze site, denk ik, was het niet gelukt. Kreeg wederom een mail van Private Party Wear dat ze internet problemen hadden, zo'n zelfde mail had ik in januari ook al eens gekregen.
Het lijkt mij sterk dat een internetwinkel langer dan 2 maanden zonder website zit. Ik twijfel nog steeds aan de echtheid van deze webwinkel. Daarbij zou een beetje gerenommeerde winkel opkomen voor zijn klanten en op zijn minst excuses aanbieden voor alle "misverstanden". Helaas is hier het tegendeel waar. Ze laten je gewoon in de kou staan als je hebt betaald.
Dus mensen pas op bij www.private-party-wear.com