ma
door mavo's Jan 20, 2018 om 16:15
Winkels & webshops

Is de Andessa site betrouwbaar

Hier worden schoenen van  vanBommel aangeboden voor 1/3 van de adviesprijs

1417 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 20, 2018 om 16:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Meteen drie paar kopen dus.

Hebt u wel die grappige vertalingen gelezen bij de veelgestelde vragen?

tenormin
door tenormin - Jan 20, 2018 om 16:28
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Andessi verkoopt geen originele van Bommel schoenen. Maar als u namaak niet uitmaakt, waarom niet.

Cookies
door Cookies - Jan 20, 2018 om 16:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nogal prijzig voor Action kwaliteit.

voor 1/3 van de adviesprijs

ju
door juliomariner - Jan 20, 2018 om 16:32
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Zeer betrouwbaar, geen adresgegevens.
Kan de algemene voorwaarden niet vinden. Totaal onrealistische prijzen. Ga zo maar door.

ge
door gewicht - Jan 20, 2018 om 16:41
170 Antwoorden / 1 Vragen

vanBommel schoenen voor 1/3 van de prijs ? U gelooft zeker in sprookjes.
Ik denk dat u nog beter af bent met schoenen van een onbekend merk in een of andere discounter, Ik betwijfel zelfs of u na betaling wel schoenen geleverd krijgt.  Zie verder ook de opmerking van Tijger over veelgestelde vragen.
De echte vanBommel is alleen verkrijgbaar in speciaalzaken.

Gerry1969
door Gerry1969 Jan 20, 2018 om 23:57
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Zeker niet waar, van Bommel kun je ook prima online kopen, weliswaar zonder rare kortingen maar diverse webshop verkopen ze.

ne
door neodutchio - Jan 20, 2018 om 17:08
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Weer eentje met een goedkope vertaling. Zelfs de homeknop is vertaald naar 'huis'. Hoe vaak ik er ook op klik, ik kom niet thuis uit.

En moeten wij nu opnieuw het hele riedetje opdreunen waar op te letten bij het online bestellen?

edrick3
door edrick3 - Jan 20, 2018 om 18:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen
costnix
door costnix - Jan 20, 2018 om 18:12
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Wat hebben van Bommel schoenen met een pretpark in Hoensbroek met elkaar te maken?

tenormin
door tenormin - Jan 20, 2018 om 18:54
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@costnix, natuurlijk gaat Andessa naar pretpark in Hoensbroek: van de winst van de "van Bommel schoenen". Moet toch gevierd worden?

costnix
door costnix Jan 20, 2018 om 23:59
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bij de weg: Het pretpark is failliet waardoor de domeinnaam is vrijgekomen.

marita5
door marita5 - Jan 20, 2018 om 19:14
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mavos ,

Deze site is niet betrouwbaar  is geregistreerd op 16-12-2017 , GoDaddy.com 14455 N. Hayden Rd Suite 219 , 85260 Scottsdale , Verenigde Staten
Contactpersoon : chaesheong**@gmx.com  .
De hele site is belabberd Nederlands ( Google Vertaling ) , contact alleen via e-mail , geen tel / Kvk nr / adres niks
Krijgt u al iets geleverd is het 100% namaak troep , neemt de douane dit in beslag moet u invoerrechten betalen .

Terugkeer & Exchange

Wij zullen de goederen voor de scheepvaart te controleren en bieden tracking nummer voor alle verzonden producten. In onze winkel, uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit voor de lange termijn zakelijke relatie tussen ons. Wij bieden een terugkeerbeleid voor klanten die niet tevreden zijn met hun producten. Er zijn een paar richtlijnen die moeten worden gevolgd om ervoor het rendement / uitwisseling soepel te laten verlopen

 LEES HIER , KLIK OP DE RODE REGELS ,

http://www.andessa.nl/terms

Verzendkosten & Tracking

We zijn toegewijd aan het verbeteren van onze dienstverlening en onze klanten shopping ervaring. Wij gebruiken verschillende methoden weergegeven omdat deze toepassing van verschillende werkwijzen die geschikt zijn voor verschillende landen en regio's kan de transporttijd zo kort mogelijk te maken, en verzekert ook de veiligheid en het gemak van transport. Wij zijn in staat om onze producten te leveren aan de meeste landen in de wereld.

Onder normale omstandigheden duurt ons 1 of 2 dagen om uw bestelling te verwerken. Nadat de goederen worden geleverd, zullen we de tracking-nummer te sturen voor uw bestelling u via e-mail.

waarschuwingen:

Als u ons te voorzien van een vals adres, wij zijn niet verantwoordelijk voor herlevering van de goederen.

CONTROLEREN OF EEN SITE BETROUWBAAR IS ,

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

HIER IIG NIET KOPEN ,

https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/bekende-malafide-handelspartijen.html

https://opgelicht.avrotros.nl/alerts/item/koop-niet-bij-deze-malafide-webshops/,

aurora1
door aurora1 - Jan 20, 2018 om 19:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat kunt u toch zelf wel bedenken? En bedoelt u niet voor 1/5 van de normale prijs? Ga naar een winkel die originele Van Bommel verkoopt, en als u die te prijzig vindt kijk dan af en toe bij kringlopers. Originele Van Bommel en vergelijkbaar zijn daar voor weinig geld te koop. In al die gevallen kunt u ze passen en dat is nodig bij dergelijke schoenen.
Verder zou ik nooit kopen via aanbiedingen en reclame op Facebook etc., of winkels die op Marktplaats e.d. adverteren.

hutch
door hutch - Jan 20, 2018 om 21:59
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Andessa was voorheen een Nederlandse website voor te reserveren prinsessenfeestjes e.d.
Deze site is afgemeld en, na 40 dagen quarantaine, opnieuw geregistreerd door één van de honderden malafide Chinese webswinkeltjes die eersteklas..... imitatierommel verkopen.

Begin er niet aan, u wordt belazerd waar u bij staat/zit.

gerbera
door gerbera - Jan 21, 2018 om 11:10
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Zo maar een zinnetje uit hun voorwaarde,

Wij bieden een terugkeerbeleid voor klanten die niet tevreden zijn met hun producten.
m.a.w. bent u niet tevreden mag u ze blijkbaar zelf naar China terug brengen.