Mm
door Mmedv Feb 12, 2019 om 14:33
Winkels & webshops
Is de website www.nbsneakers.ru een betrouwebare site om schoenen op te kopen? Of is dit een scam?

Is de website <a href="//nbsneakers.ru" target="_blank">www.nbsneakers.ru</a> een betrouwebare site om schoenen op te kopen? Of is dit een scam?

Hoihoi allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar Yeezy's schoenen. De echte zijn rond de 2.000 euro en iets te duur voor mij. Deze site bied dezelfde schoenen aan (wel namaak) voor een lagere en betaalbare prijs. Ik zou graag de schoenen kopen maar wel alleen als deze site te vertrouwen is en ik niet mijn geld vaarwel kan zeggen en de schoenen nooit geleverd krijg.

Daarom zou ik graag de vraag willen stellen:
Is https://www.nbsneakers.ru/ een betrouwebare site om schoenen op te kopen?

Hopelijk is er iemand die mij een antwoord kan geven. Ik kom er zelf niet uit of ik deze site nou wel of niet kan vertrouwen.

Alvast bedankt!

3146 10 Rapporteer

costnix
door costnix - Feb 12, 2019 om 14:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Je besteld bij en Russische webstek. Dat is te zien aan de laatste letters van de naam .ru
Verder zijn er geen contact gegevens.Alle communicatie gaat via een webformulier.
U zult ook nog 21% BTW, invoerbelasting en inklaringskosten moeten betalen.
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/goederen_ontvangen_uit_het_buitenland/van_organisaties_en_bedrijven/goederen_ontvangen_uit_buitenland_van_organisaties_en_bedrijven
Als de schoenen namaak zijn, worden ze in beslag genomen door de douane.

Koop soortgelijke schoenen in een stenen winkel, kan je ook nog passen.

De vraag is al een keer hier gesteld:
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/is-de-cite-nb-sneakers-vertrouwbaar-want-daar-wil-ik-schoenen-bestellen

tenormin
door tenormin - Feb 12, 2019 om 14:51
16823 Antwoorden / 108 Vragen

De site lijkt mij niet betrouwbaar: zou er zelfs geen veter durven kopen. En Yeezy's schoenen voor €2.000,00? In goud uitgevoerd?

costnix
door costnix Feb 12, 2019 om 15:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn nog veel duurder. De duurste was 5.500 Euro met 98,3 procent korting ????
De goedkoopste van  5,50 voor 2,78
Die hoge adviesprijzen komen, doordat de schoenen zeldzaam zouden zijn. Wat de gek er voor geeft.

tenormin
door tenormin Feb 12, 2019 om 15:23
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Jammer, ik ben wel goed maar niet gek.

gerbera
door gerbera Feb 12, 2019 om 16:38
7358 Antwoorden / 14 Vragen

doordat de schoenen zeldzaam zouden zijn.

Kom omdat de douane ze steeds in beslag nemen en vernietigen;-))

costnix
door costnix Feb 12, 2019 om 16:56
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat zal wel zo zijn, dat ze in beslag worden genomen, maar de door mij genoemde prijs komt van schoenen van een “limited edition”. Die zijn bedoelt voor богатые вонючие ;-)

aurora1
door aurora1 - Feb 12, 2019 om 15:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan maar een poosje sparen of uw wensen bijstellen? Of beroemd en rijk worden?
U maakt uzelf ook strafbaar als u illegale namaak koopt.

ma
door maarten heest - Feb 12, 2019 om 15:34
463 Antwoorden / 0 Vragen

Niet doen.
En geen namaak kopen, dat kan je veel juridische ellende opleveren, zekers als je van tevoren op de hoogte bent.
Zijn er geen schitterende schoenen te koop die een fractie kosten?
Dan hou je de rest van het geld in je portemonnee om echt leuke en/of zinnige dingen mee te doen.
Laat je niet foppen door de marketing rond een paar schoentjes.

Thijs12
door Thijs12 - Feb 12, 2019 om 15:37
532 Antwoorden / Vragen

Volgens mij is dit als reclame bedoeld.

ma
door maarten heest Feb 12, 2019 om 15:42
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hier reclame maken, die vervolgens door iedereen wordt neergesabeld, is niet de meest handige vorm.

costnix
door costnix Feb 12, 2019 om 16:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

In het neersabelen van onbetrouwbar webstekken zijn wij heel goed in.

ma
door maarten heest Feb 13, 2019 om 12:23
463 Antwoorden / 0 Vragen

Jazeker, terecht, en dus weinig reclame aan.

tijger1
door tijger1 - Feb 12, 2019 om 15:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een lelijke krengen van schoenen.

costnix
door costnix Feb 12, 2019 om 16:58
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Die van 5500 Euro zijn nog lelijker.

tijger1
door tijger1 Feb 12, 2019 om 17:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gelukkig. :-))

aurora1
door aurora1 Feb 12, 2019 om 20:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Schoenen? Dat zijn toch gympen?

tijger1
door tijger1 Feb 12, 2019 om 22:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zijn gympen geen schoenen dan?

costnix
door costnix Feb 12, 2019 om 23:12
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De gymp is een ondersoort van de schoen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Schoen

gerbera
door gerbera - Feb 12, 2019 om 16:35
7358 Antwoorden / 14 Vragen

een betrouwebare site om schoenen op te kopen?

Нет не будет покупать обувь

vertaling, Nee zou daar geen schoenen kopen.

marita5
door marita5 - Feb 12, 2019 om 17:07
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo MMedv ,

Deze site is niet betrouwbaar , geregistreerd in Zwitserland 1 jaar oud ,  geen Kvk nr / adres / Whatsapp nr staat op naam van Sophia.Sneakers .
Er zijn nog 15 andere sites aangekoppeld .
Als er een probleem is met de schoenen , moet u ze binnen 7 dagen terug sturen .

Ik kom er zelf niet uit of ik deze site nou wel of niet kan vertrouwen.

Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

Thijs12
door Thijs12 - Feb 12, 2019 om 23:18
532 Antwoorden / Vragen

Kun je met roebels betalen?

Gr
door Grunn1 - Feb 12, 2019 om 23:37
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Voor nog geen 20 euro koop je “originele” Yeezy schoenen op Aliexpres. Vele soorten, kleuren en maten.