ik
door ikki1998 May 25, 2016 om 12:34
Winkels & webshops

Is deze site betrouwbaar? <a href="//nldshoes.com" target="_blank">www.nldshoes.com</a>

Mijn vriend en ik willen hier graag schoenen kopen. Echter horen we van de ee dat we ze gewoon kunnen bestellen en de ander roept niet doen.

66370 13 Rapporteer

chris74
door chris74 - May 25, 2016 om 12:38
564 Antwoorden / 44 Vragen

Website is onbetrouwbaar, zie zie hier scam advice.

Zal wel weer zo'n chinese site zijn niet doen dus.

tijger1
door tijger1 - May 25, 2016 om 12:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen Nederlandse voorwaarden. Als u ze al krijgt zijn het ongetwijfeld neppers. Met ook nog de kans dat ze door de douane in beslag genomen worden.

Denkt u ook aan de invoerrechten en btw?

Dus meteen bestellen. :-))

aurora1
door aurora1 - May 25, 2016 om 12:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom zou u dat willen? Bij twijfel in ieder geval niet doen. Op Facebook staat trouwens een mededeling van een gedupeerde, nl dat het oplichters zijn.
Plak de url eens in bij de Scamadviser (kijk en huiver) en lees ook eens hier : http://www.consumentenbond.nl/online-shoppen/extra-informatie/veilig-online-shoppen-checklist/

mathijs_b
door mathijs_b - May 25, 2016 om 12:43
641 Antwoorden / 77 Vragen

Het lijkt op een Chinese site. Ze verkopen dan mogelijk namaak-merkschoenen als echt.

Als dat zo is, KOOP DAT DAN NOOIT. Het kan zijn dat i.p.v. de postbode met een pakketje de politie met een proces-verbaal komt aanbellen.........

hutch
door hutch May 25, 2016 om 14:39
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Politie?? Welk strafbaar feit begaat TS dan? Dus niet! In het slechtste geval is TS zijn/haar geld kwijt en wordt het (eventuele) geleverde (...) inbeslag genomen door de douane.

Cookies
door Cookies - May 25, 2016 om 12:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je het niet erg vindt om of je geld kwijt te zijn of om namaak te ontvangen, kan je gewoon daar kopen.

marita5
door marita5 - May 25, 2016 om 13:06
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ikki1998 ,

Site is geregistreerd in Noord Ierland , land GB  dus zoals de vorige reacties u krijgt namaakschoenen niet kopen .

Om een site te controleren doe de online shopscan , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

Cookies
door Cookies May 25, 2016 om 13:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De link stond er al een tijdje;-) Overigens komt de site waarschijnlijk uit China: scamadviser: Site is France based, but most likely from China

edrick3
door edrick3 - May 25, 2016 om 13:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....en de ander roept niet doen......
Die 'ander' is verstandig. ;-)

hutch
door hutch - May 25, 2016 om 14:45
4515 Antwoorden / 29 Vragen

U kunt die schoenen uiteraard wel bestellen, maar zoals reeds geschreven: daar zit een groot risico aan (vast).

- krijgt u wel iets (geleverd)?
- als u wat krijgt, is dat wel het bestelde?
- retour sturen brengt nog meer risico met zich mee.
- u krijgt (voor 99,99999% zeker) Chinese imitatatierommel, dus geen echt merkschoeisel (als u überhaupt wat krijgt...).
- de kans dat die schoenen inbeslag genomen worden door de douane is levensgroot.

Dus wat betreft dat woordje 'betrouwbaar'...... dacht het niet. Houdt u van gokken? Dan kunt u het wel proberen.....

Ur
door Urske - May 30, 2016 om 19:04
1 Antwoorden / Vragen

Gifucuffig

costnix
door costnix Apr 27, 2017 om 16:14
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gaat het goed met u?

sn
door sneakerssalestore - Apr 27, 2017 om 15:29
1 Antwoorden / Vragen

Deze site betrouwbare en ik zijn hier geweest, ze kopen sneakers (

<a href="//sneakerssalestore.com" target="_blank">www.sneakerssalestore.com</a>

zoekster1
door zoekster1 Apr 27, 2017 om 15:35
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Yep, je spreekt zelf ook in Google vertaling. Heel betrouwbaar. Succes met je nepshop!

ne
door neodutchio Apr 27, 2017 om 15:41
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Gebeurt niet vaak dat ik moet lachen om reakties hier. Maar rol nu bijna van mijn stoel, Deze site betrouwbare en ik zijn hier geweest, ze kopen sneakers

gerbera
door gerbera Apr 27, 2017 om 15:42
7358 Antwoorden / 14 Vragen

ik zijn hier geweest
Ben je daar helemaal voor naar China geweest, om je sneakers te verkopen.

tijger1
door tijger1 Apr 27, 2017 om 22:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zou hij juist geen grapje maken?

hansje klein
door hansje klein - Apr 27, 2017 om 15:32
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Probeer, als test,  eerst eens één schoen te bestellen ...

marita5
door marita5 - Apr 27, 2017 om 15:59
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Sneakerssalestore ,

Uw site is helemaal niet betrouwbaar , u spreekt voor eigen parochie en dan ook nog in belabberd Nederlands .
Site is gebaseerd Roemenië , staat op naam van :  Jennifer Penniman Owner Address: 4854 Wetzel Lane ,Owner City: Grand Rapids , United States .
Geen tel.nr contact alleen via e-mail , geen Kvk nr , Good Luck With Your Shit Site ,  klik op de rode regel .

http://www.scamadviser.com/check-website/sneakerssalestore.com

Ervaringen : Google Vertaling

Scam : Vertaald : Status: Negatief

Vertrouwenswaarde: 4%
Deze site kan een frauduleuze site zijn die probeert geld te verkrijgen of iets anders van waarde.

Phishing : Status: Negatief

Vertrouwenswaarde: 4%
Deze site kan proberen persoonlijke gegevens zoals gebruikersnamen, wachtwoorden of creditcardgegevens te verwerven door te doen alsof ze een betrouwbare site zijn

costnix
door costnix Apr 27, 2017 om 16:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@maritas: ik heb zo'n bruin vermoeden, dat @Sneakersalestore een troll is.

marita5
door marita5 Apr 27, 2017 om 16:43
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@costnix , trol / of geen trol niet gelukt ..

hutch
door hutch - Apr 27, 2017 om 17:21
4515 Antwoorden / 29 Vragen

sneakerssalestore.com。此外,這個網站是絕對不可靠的。
Sneakerssalestore.Com. Cǐwài, zhège wǎngzhàn shì juéduì bù kěkào de.