Na
door Natascha Roumans Apr 22, 2018 om 17:22
Winkels & webshops

Is deze <a href="//staotjeum.nl" target="_blank">www.staotjeum.nl</a> betrouwbaar

Ik wil graag schoenen kopen op deze site, maar ben al 1x opgelicht met het kopen op een site die ik niet kende

1245 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 22, 2018 om 17:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom koopt u geen schoenen in een schoenenwinkel of zo?

ma
door maarten heest - Apr 22, 2018 om 17:25
463 Antwoorden / 0 Vragen

Het is www.stRaotjeum.nl en de inhoud van de site moet voor al ruim voldoende info zijn om niet voor een tweede keer in deze oplichterij te trappen.
Een straatje, nee, een hele stad, een heel land om....

tijger1
door tijger1 - Apr 22, 2018 om 17:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U blijft dus blijkbaar rare sites opzoeken.

Lees eens hier,

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=69&p=2515345

ju
door juliomariner - Apr 22, 2018 om 17:30
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Wie houd dit jaar het lijstje bij van onbetrouwbare webshops en de idioten die erin trappen

ne
door neodutchio Apr 22, 2018 om 17:32
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Niet alweer he. Ik vond de 49 van vorig jaar al aan de hoge kant.

me
door mein33 Apr 22, 2018 om 17:48
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik niet !!!!

ne
door neodutchio - Apr 22, 2018 om 17:41
5148 Antwoorden / 12 Vragen

1: Wat heeft de naam Stroatjeom te maken met schoenen?
2: Zeer hoge kortingen op merkschoenen. Is dat betrouwbaar?
3: Adresgegevens, nergens te vinden.
4: KVK inschrijving? Niet te vinden natuurlijk. Behalve dan een podiumkunstbeoefenaar uit Venlo.
5: Taalgebruik? Wij rekenen volledige verzendkosten prijs voor alle rendementen en de internationale handel. Heel logisch dus.
6: De site is powered by VUEDECAMPAGNE. Dit is een failliet restaurant inVlijmen. Heel logisch.

En dan gaat u nog de vraag stellen of dit betrouwbaar is?

gerbera
door gerbera Apr 22, 2018 om 21:47
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Wat heeft de naam Stroatjeom te maken met schoenen?
Op blote voeten een stroatje om kan pijnlijk zijn ;-))

edrick3
door edrick3 - Apr 22, 2018 om 17:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

ben al 1x opgelicht met het kopen op een site die ik niet kende
En een ezel stoot zich in 't algemeen niet tweemaal aan dezelfde steen .....

Hoe kom je op zo'n site terecht? Op zoek naar goedkope (merk)schoenen?
Dan kom je inderdaad op dit soort dubieuze sites terecht en krijg je - als je al iets geleverd krijgt - Chinese namaakrommel.
Niet aan beginnen dus!!!

Ter info: https://www.consuwijzer.nl/kleding/kleding-kopen-internet-postorder/betrouwbaarheid-webwinkel

hansje klein
door hansje klein - Apr 22, 2018 om 17:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Natascha ...

We zijn het inmiddels een beetje zat, om steeds weer te moeten onderzoeken wat er met al die 'ráre' schoenenwebsites aan de hand is. De meeste vraagstellers lijken hierover ergens iets op Facebook gelezen te hebben ... gooit FB eruit en ga op zoek naar fysieke schoenenwinkels of een normale website.

Rare namen zijn vaak door chinezen overgenomen websites, zoals de uwe misschien van een carnavalsvereniging. De prijzen kloppen nooit (maar het zal uw drive zijn) en de taal is géén zuiver nederlands. Contactadres en KvK-nr. ontbreken. Komen er tòch schoenen, dan is het vaak een verkeerde maat of kleur en omdat de meeste 'merkschoenen' fake-merken zijn krijgt u nog, naast de invoerrechten een extra boete. Terugsturen en geld terug gaat evenzo 'gemakkelijk' als chinees willen leren spreken.

Heeft u nog vragen? Ik ben niet meer thuis! 我不再在家

me
door mein33 - Apr 22, 2018 om 17:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@natasscharoumans,

Een ezel stoot zich in in't gemeen ......... !
Of ze echt onbetrouwbaar zijn durf ik niet te stellen, want ik ken ze niet.
Ik zou me er, ook niet voor de eerste keer, aan willen stoten en daarom blijf ik er verre van. ;-))

Attentie : de aangegeven prijs is de prijs voor één schoen !   ;-))

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 22, 2018 om 18:21
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Kortom, deze site (http://www.straotjeum.nl/) komt niet betrouwbaar over.

edrick3
door edrick3 - Apr 22, 2018 om 18:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Rare titel trouwens voor een schoenenwebshop. Al kun je op een paar schoenen natuurlijk wel een straatje-om. ;-) (vrij vertaald uit het 'Chinees')

diumenge
door diumenge - Apr 22, 2018 om 19:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik denk niet dat ze hierna schoenen zijn gaan verkopen...

Tot ózze groeëte spiét motte weej óg meideile dèt Joekskoër Sträötje Um opgeheve is!

Eine moeëje tièd hebbe weej jaorelang belaef, met onvergaetelijke optraejes door gans Limburg.

Bedank!

ne
door neodutchio Apr 22, 2018 om 20:22
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Als import (en ondertussen geemigreerde) Limburger even vertaald voor jullie:
Tot onze grote spijt moeten wij jullie meedelen dat zanggroep Straatje Om opgeheven is. We hebben jarenlang een mooie tijd beleefd met onvergetelijke optredes door heel Limburg.

sjjoppy
door sjjoppy Apr 22, 2018 om 20:27
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt!

gerbera
door gerbera Apr 22, 2018 om 21:55
7358 Antwoorden / 14 Vragen

zanggroep,
Moet dat niet zijn, plezierkoor ?

ne
door neodutchio Apr 22, 2018 om 22:31
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Is dat niet hetzelfde dan?

gerbera
door gerbera Apr 23, 2018 om 22:35
7358 Antwoorden / 14 Vragen

De vertaling van "joeks" is plezier, en van "koër is koor. Maar goed ze zijn in elk geval een straatje om;-)

aurora1
door aurora1 - Apr 23, 2018 om 14:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan zou ik maar eens stoppen met via onbekende sites schoenen- en andere artikelen te willen kopen. Beter nog is om niet op dergelijke sites te kijken.
Koop schoenen in een stenen winkel in uw woonplaats. Dan weet u wat u krijgt, kunt u passen en ter plekke beoordelen.

marita5
door marita5 - Apr 23, 2018 om 23:05
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Natascha Roumans ,

Zoals u nu inmiddels weet is deze site niet betrouwbaar .
Geregistreerd Endurance Group , No 501 5th floor , building 3 Nesco It Park , Western Express Highway Goregaon ( East ) 400063 Mumbai , India .
Contact persoon : jorecar***@gmail.com
De schoenen komen uit China .

Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/shopcheck/

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

Hier iig niet kopen ,

https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/bekende-malafide-handelspartijen.html

 https://opgelicht.avrotros.nl/alerts/item/koop-niet-bij-deze-malafide-webshops/