Is een bewijs van ontvangst coor een retourzending minder waard dan bewijs van verzending?
Ik (75) heb eindelijk de moed gevonden om via internet bij Groupdeal 4 gordijnen te bestellen.
En ja , ze zijn mooi. 1 is echter beschadigd, die stuur ik terug met foto en de vraag een ander te sturen.
Na een paar dagen een mail, mijn retour is ontvangen en ik krijg geld terug. Waarop ik een mail terug stuur dat ik geen geld maar een gordijn wil. Na een week een mail, kunt u een foto sturen? Weer gemaild , foto bijgesloten. Dan komt er een mail met de vraag om het bewijs van retourzenden.
Dat is een punt, die heb ik goed opgeborgen zo dat die niet weg zou raken. Wel heb im het bewijs dat Groupdeal mijn zending heeft ontvangen. Is dat dan niets waard?
Als ze de zending hebben ontvangen, zou die dan echt nog ergens staan??
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven. Heel graag!
Als ik het goed begrijp heeft u uw geld terug gekregen op uw bestelling van 4 gordijnen waar er 1 Beschadigd van was.
U wilde eigenlijk dus niet uw geld terug maar een vervangend Gordijn?
Helaas is Groupon hier niet de beste plaats voor om te bestelen omdat Groupon maar een bepaald aantal Artikelen heeft, per dag/aanbieding.
Voorbeeld
Dus in uw geval heeft u 4 van hun vooraad 1000 Gordijnen gekocht.
Na dat de Dag/aanbieding voorbij is is het vaak zo dat ze geen gordijnen meer hebben, omdat deze allemaal verkocht zijn.
Bij Groupon acties is het helaas OP=OP.
En als u toch een nieuw gordijn ontvangt kan het zijn dat deze een net een ander Kleurbad heeft, omdat deze dan niet uit Batch 1234567 komt maar uit batch 1234568
Nee, ik heb GEEN geld terug gehad voor 4 gordijnen. Ook niet voor de 1 die ik terug heb gestuurd. Sterker nog ik moest betalen voor het retour zenden van dat 1 gordijn. Ik wou geen geld maar een ander gordijn omdat er 1 beschadigd was.
Heb daarom gelijk gereageerd ook omdat ik mij bewust was van een eventueel kleurverschil.
Iet Boer heeft het over Groupdeal en niet over Groupon.
Deze 2 hebben niets met elkaar te maken. Groupdeal is namelijk van de Telegraaf Media Groep.
Ik neem aan dat u het gordijn naar de afzender (wederverkoper) heeft geretourneerd? U hebt destijds een bevestinging van uw bestelling gehad, waarop vermeld de verkoper.
Indien u problemen ontvindt, kunt u beter even contact opnemen met info@groupdeal.nl of bel naar 020 - 211 1480 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 11.00 – 16.00 uur).
Mijn ervaring is dat het altijd keurig wordt opgelost.
Ik heb het geretourneerd met de bon die ik van henzelf heb
gekregen. En daarvan heb ik van hen een bewijs van ontvangst gehad.
Geld zou terug gestort worden op mijn rekening. Omdat ik om een nieuw gordijn vroeg weten ze ineens niet meer dat ze het in ontvangst hebben genomen.
Vast een vergissing waarbij 2 medewerkers langs elkaar heen werken.
Ik begrijp het niet helemaal. Is het verzendbewijs zo goed opgeborgen dat het nu toch weggeraakt is? En waarom is er dan wel bewijs van ontvangst aanwezig, of betreft dat die mail van Groupdeal? Zo ja, dan daar maar naar verwijzen. Mijn advies? Vraag geld voor alle 4 de gordijnen terug en koop ze ergens anders opnieuw.
Het bewijs van ontvangst heb ik via de mail van GD ontvangen. Daar heb ik naar verwezen. Ze houden echter vast aan het verzendbewijs. De sndere 3 terugsturen gaat niet. Die datum ius allang verstreken.....
Omdat één van de vier gordijnen beschadigd is én als ze niet één nieuw gordijn willen versturen, dan sta je in je recht om de overige drie ook te retourneren. Echter, recht hebben en recht krijgen is niet hetzelfde.
Het verzendbewijs is dus zoek begrijp ik?
Online bestellen is geweldig en om dat op je 75e te ontdekken is ook mooi maar er zijn net als in een echte winkelstraat winkeltjes waar je niet moet willen kopen. Alles met "deal" in de naam bijvoorbeeld, of "veiling". Koop bij gerenommeerde webwinkels en u zult weinig problemen hebben. Het is wèl zo dat een bewijs van retourzending altijd bewaard dient te worden.
Groupdeal is van de Telegraaf (Media Groep), zo ook Telegraaf Aanbiedingen. Ik bestel er ook weleens iets.
Zelfs meegemaakt dat er een verkoper niets verstuurde en met mij naar vele andere gedupeerden niet. Nog voor ik zelf iets had ondernomen, keurig een mailtje ontvangen van TMG dat ze hadden geconstateerd dat er een verkoper niets meer van zich liet horen en dat ze er mee bezig waren, maar ook dat het opgelost zou worden. En uiteindelijk is het ook netjes opgelost.
We hebben het hier niet over Marktplaats of een dubieuze dropshipper, waarvan je niet weet wie er achter de advertentie of site zit.
Is het mogelijk om mijn bestelling te ruilen?
Om onze prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden, is ruilen niet mogelijk. Wil je een ander artikel ontvangen? Dan die je je artikel retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.https://www.groupdeal.nl/v2/shop/faq
Voor dat je iets koopt, eerst de veelgestelde vragen lezen en daarbij de algemene voorwaarden.
1 gordijn ruilen kan niet bij zo'n dumpsite.
De medewerker van de site denkt nu dat 1 gordijn zoek is.
Misschien moet je je verhaal even mailen en vragen of de andere ook nog terug kunnen, want aan 3 gordijnen heb je niets als je er 4 nodig hebt. Of je bestelt weer 1 nieuwe als ze er nog zijn.
Ik vind dit van de Ts geen ruilen, iets wat beschadigd is.
Klopt, het valt onder garantie. Staat wel onder de vragen:
Mijn artikel is defect of beschadigd
We vinden het erg vervelend wanneer je onverhoopt een defect of beschadigd artikel hebt ontvangen. We raden je daarom aan om contact op te nemen met onze klantenservice via info@groupdeal.nl of je kunt bellen naar 020 - 211 1480. Zij zullen je verder helpen en van een passende oplossing voorzien.https://www.groupdeal.nl/v2/shop/faq
Alles wat hier boven staat heb ik gedaan.
Heb nog een laatste poging gedaan. Ik ben er van doordrongen dat ik het gordijn niet krijg. Ik heb nu het geld terug gevraagd zoals Groupdeal in de 1e brief al zei. De gordijnen hang ik in een andere kamer.. ze zijn mooi, mnaar hangen erg ongelijk. Soms sleept het over de grond en dan weer een paar cm boven de grond.
Voor de kamer hheb ik n iueuwe gekocht.....in de winkel
Dat was geen goede eerste koopervaring online. Het zullen wel restpartijen zijn die ze verkopen met zoveel korting,
Ik hoop dat je alsnog je geld terugkrijgt.
U heeft verwezen naar hun e-mail dat ze het gordijn ontvangen hebben.
U zou nu een copie van hun e-mail en ook de foto nog eens per e-mail kunnen sturen en vragen of ze hiermee verder kunnen.
U kunt ook vermelden dat u het verzendbewijs zo goed opgeborgen hebt dat u het na lang zoeken nog niet heeft kunnen vinden.
Groupdeal moet wel weten waarom u het gevraagde verzendbewijs (nog) niet opgestuurd hebt.
Topantwoord
U heeft uw geld teruggekregen, een nieuw gordijn bestellen dan een optie?
Ik heb geen geld terug gekregen.
En 1 gordijn bestellen zal wel weer niet gaan denkelijk gaan ze per 2
Je kunt bij hun niet ruilen. Wel retour zenden en dan krijgt u geld terug. Daarna plaatst je nieuwe bestelling.
Ruilen is niet mogelijk. Staat ook in hun voorwaarden. Garantie heeft u en dat is hun geval geld terug.
Het is dan ook niet ruilen maar vervangen van een defect product en dat zouden ze zelfs gratis moeten doen.
Dat doen ze niet. Ze zijn niet verplicht bij defect te vervangen. Geld terug mag ook. En dat is wat hun aanbieden.
Als u bewijs heeft dat het product daar is aangekomen krijgt u u geld terug en daarmee houdt het op. Beter had u ze alle 4 terug gestuurd en van volledige aankoop afgezien
als u nog binnen de 14 dagen zit stuur ze dan allemaal terug en vraag uw geld retour....
Daar dacht ik ook al aan.
Maar het zal wel de zelfde partij zijn geweest die ze een tijd geleden ook bij de action hadden maar die waren wel een stuk goedkoper.
Het word tijd dat al die zaken als tussen handelaar flink an gepakt worden het is ze alleen te doen voor verkoop waar ze geld voor krijgen en service nul komma nul leveren en moeilijk doen daar zijn ze goed in. Als ze weten dat het ouderen zijn proberen ze ze af te poeieren. Ze zitten niet te wachten dat er spullen terug komen. Want dan moeten ze er wat voor doen en dat willen ze zo min mogelijk. Beter zou zijn dat die winkels en bedrijven het zelf deden maar dan hebben ze een hoop werk wat ze uit handen genomen word met alle ellende van dien.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Wie is verantwoordelijk voor leeghalen huurwoning?
Mijn zoon heeft ongeveer 10 jaar bij zijn moeder ingewoond.Een verzoek om ingeschreven te worden als medehuurder is door de woningbouwvereniging afgewezen.
Zijn moeder is inmiddels overleden en hij heeft een andere woning.
Er is geen erfenis, alleen (uitvaart) kosten.
In hoeverre is hij aansprakelijk voor de volledige ontruiming van het huis & tuin?
Alvast bedankt voor de rea
...
Lees meer
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer