Wi
door Wilbenja Jan 15, 2021 om 12:33
Winkels & webshops

Is er iets bekend over de website VerpakkingenXL?

Ik wil bij dit bedrijf een bestelling plaatsen maar twijfel of dit een betrouwbaar bedrijf is. Zijn er recensies bekend?

BVD voor uw reactie.

1947 8 Rapporteer

Donuts
door Donuts - Jan 15, 2021 om 12:40
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zie alleen al 1.836 reviews (voor wat het waard is) op de homepage van deze site https://www.verpakkingenxl.nl/

Lees de hier  https://www.verpakkingenxl.nl/service/about/ vermelde informatie ook even door.

audb
door audb - Jan 15, 2021 om 13:02
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Doe een kleine bestelling en kijk dan wat ze leveren voor dat je een grote bestelling doet.

Maar gezien het feit dat ze alles vermelden wat wertelijk verplicht is denk ik wel dat ze betrouwbaar zijn.

Maar twijfel je nog? dan zou je ook contact kunnen opnemen met een van de bedrijven die daar zitten en vragen of dit bedrijf wel betrouwbaar is.

mahadma
door mahadma - Jan 15, 2021 om 13:36
11521 Antwoorden / 51 Vragen

Wat wel verstandig is dat er nu vóór er een bestelling wordt geplaatst advies gevraagd wordt ipv achteraf.

Boesta
door Boesta - Jan 15, 2021 om 14:12
27 Antwoorden / Vragen

Lijkt mij gewoon een betrouwbaar bedrijf.

Maar u kunt gewoon bestellen wat u wilt en veilig betalen met Afterpay. Dat bieden ze bij de betaalmogelijkheden. Dan betaald u pas na levering...

gerbera
door gerbera - Jan 15, 2021 om 14:50
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ziet er wel betrouwbaar uit, met alleen dit jaar, t/m vandaag al 36 tevreden reviews, dus wat de reviews waard zijn ? Maar wilt u bv mondkapjes bestellen, voor € 4,95 heeft u dezelfde o.a. bij de DEKA, VOMAR en nog enkele zaken.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Jan 15, 2021 om 15:39
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Wat wil je kopen?

Ze zijn goed in dozen en rest als mondkapjes bijzaak....
Een lege doos sturen is veel porto kosten....   of moet je heel veel hebben?

Ik haalde ze bij de groothandel zelf,  weet ik dat ik geen schade dozen kreeg.....of doorweekte natte.
Dit meegemaakt bij andere aanbieder online.
Als  DHL een busje open liet staan in de regen... daar gingen mijn dozen!

ju
door juliomariner Jan 15, 2021 om 19:07
1312 Antwoorden / 2 Vragen

U bent maar een druk baasje met wat u allemaal wel niet meemaakt

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jan 15, 2021 om 19:49
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik vroeg, wat wilde je kopen.....
Mondkapjes  of   Dozen...   want  die kapjes is voor hun service/ bijzaak.

Naast de leverancier  is vaak de ingehuurde pakket dienst een probleem... dozen kun je alles op zetten, deuken en  nat regenen....
was  5 jaren terug.   Dan maar snel zelf halen, want   ik wil niet online  als natte dozen leverancier hier of bij Radar langs komen.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 18, 2021 om 18:11
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Met knipoog: voor aankopen bij de groothandel moet men wel in het bezit zijnn van een pas en KvK inschrijving hebben.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jan 18, 2021 om 18:19
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Beste  Heremiet  kreeft;

Graag een opgave bij welke   groothandel van Warmteservice ik mijn KVK moet laten zien?

Zo zijn er ook in Almere enkele in bouw materialen die voor zelf bouwers  in  Oosterwold  naast toegang ook korting geven zonder!
En ik hoef geen adres op te geven dus  elke in die regio mag  misbruik  plegen!

Nadeel van de  dozen handelaar is dat ik geen losse dozen kan krijgen, alleen bundels!
En nee,  ik hoef geen 24 Rollen Tape....   iets teveel!

Ook vele groothandels in automaterialen hebben graag gewone burgers en monteurs die bijklussen!

Weet niet hoe de Vis groot handel wekte... lust geen Vis en zeker geen Kreeft!