Ho
door Hoots Apr 10, 2020 om 15:54
Winkels & webshops

Is het bedrijf Grandado bij jullie bekend

Ik he een bestelling geplaatst en betaald maar krijg geen factuuur 4x geshad

17493 8 Rapporteer

marita5
door marita5 - Apr 10, 2020 om 16:06
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Hoots ,

Geduld is een schone zaak , Grandado is gevestigd in China .

Mediapress Limited
Hong Kong BRC No. 65413206

Address: RM 1308-D, 13/F, Wing
Tuck Commercial Centre, 177-183
Wing Lok Street, Sheung Wan HK,
Hong Kong SAR, China

  1. Export - en importbeleid

U erkent dat sommige goederen die zijn gelicentieerd of verkocht op de site Grandado.com onderworpen zijn aan de douane- en exportcontrolewetten en -voorschriften van Hong Kong SAR - China en mogelijk ook onderworpen zijn aan de douane- en exportwetten en -voorschriften van het land waarin de producten worden vervaardigd en / of ontvangen en gaan akkoord met alle toepasselijke wetten. Door producten van de site Grandado.com te importeren, kopen of gebruiken, stemt u ermee in zich te houden aan de toepasselijke wetten, regels en voorschriften van bovengenoemde autoriteiten.

Alle bestellingen worden verzonden vanuit magazijnen in China. Verzending van alle pakketten is inclusief alle exportkosten! Bij het bestellen bij Grandado.com worden de aan de producten verbonden prijzen in rekening gebracht en mogelijk verhoogd met verzendkosten. De klant is persoonlijk verantwoordelijk voor de invoer van geleverde goederen en aansprakelijk voor eventuele kosten van invoerrechten, invoerrechten en btw bij het kopen van producten van Grandado.com.

Lees ook hier in de voorwaarden Art 5 , klik op de rode regel .

https://www.grandado.com/pages/general-terms-conditions

edrick3
door edrick3 - Apr 10, 2020 om 16:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat heb je aan een factuur?
Je moet wat geduld hebben totdat je het bestelde ontvangt.
Vanuit China duurt dat even.

Thijs12
door Thijs12 - Apr 10, 2020 om 16:42
522 Antwoorden / Vragen

Je kunt een kopie van je bestelling op de website gebruiken als je de factuur naar de douane moet sturen. Het kan wel een paar maanden duren. Er is maar beperkt vliegverkeer met China voorlopig.

Ko
door Koosconnie - Apr 11, 2020 om 00:08
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik had wat besteld  en ook gekregen ook een factuur. Klopt dat het in China  zit dacht ook een Nederlands bedrijf. Maar is keurig afgehandeld. Besteld in corona tijd.

Thijs12
door Thijs12 Apr 11, 2020 om 00:16
522 Antwoorden / Vragen

Dan heb je geluk gehad. Die naam is hier al vaker voorbijgekomen.

ja
door jaapsan66 - Apr 21, 2020 om 09:56
1 Antwoorden / Vragen

Ja ik heb een vraag over spijkermat.com Heeft iemand hier ervaring mee?

ne
door neodutchio Apr 21, 2020 om 12:41
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Wat heeft een spijkermat met Grandado te maken?
Wat voor ervaring zoekt u? Een Noorse prinses is er zo blij mee dat die overal mee naar toe gaat. Tja, als die het al zegt.....

Wie de verkoper is, weet u het, weet ik het. Via de AV kom je uit bij Tisan internetdiensten. Adres is een woonhuis. Levertijden wordt niet over gesproken.

Dus nog zonder het product gezien te hebben heb ik al mijn twijfels over de verkoper. Maar waarom zou je het product willen zien? Als het echt ergens goed voor zou zijn zou het wel op meerdere plekken verkocht worden.

AN
door ANSJE123 Mar 26, 2021 om 15:05
Antwoorden / Vragen

Jaap,

Ik heb mijn spijkermat gekocht bij https://brellavio.nl/pages/spijkermat-en-spijkerkussen-kopen. Snelle levering van 1 werkdag en ligt heerlijk ontspannen. Als je nog opzoek bent naar een spijkermatje zou ik je deze webshop zeker weten aanraden!

AN
door ANSJE123 Mar 26, 2021 om 15:06
Antwoorden / Vragen

Jaap,

Ik heb mijn spijkermat gekocht bij https://brellavio.nl/pages/spijkermat-en-spijkerkussen-kopen. Snelle levering van 1 werkdag en ligt heerlijk ontspannen. Als je nog opzoek bent naar een spijkermatje zou ik je deze webshop zeker weten aanraden!

rechtinjestad
door rechtinjestad - Apr 21, 2020 om 10:03
7 Antwoorden / 0 Vragen

Als dit een afstandverkoop betreft is de aanbieder van de dienst of het product verplicht een factuur op te maken voor u . Doet hij dat niet dan
is er sprake van een economisch en fiscaal delict.

newmikey
door newmikey Jun 30, 2020 om 09:18
830 Antwoorden / 0 Vragen

Zoek de definitie van "afstandsverkoop" eens op en kijk dan waar dit bedrijf gevestigd is. Ga u dan zitten schamen voor de geplaatste onzin.

Ac
door Acarlos - Jun 30, 2020 om 01:52
2 Antwoorden / Vragen

Grandado leverd zijn bestellingen niet af!
Meestal gaat het als volgt.
Je besteld iets en je betaald het, na een tijdje dien je een klacht in, zij zeggen dat het wat langer duurt jij dient nog een klacht in meestal na zo twee maanden zij zeggen dat ze het verstuurd hebben en dat het verloren is gegaan door de postbedrijven en geven je een kortingscode van 20 % waar jij dan heel blij mee moet zijn om het artikel weer opbieuw bij hun kan bestellen zodat het hele circus weer opnieuw kan beginnen. Oplichters noem je zoiets.

ne
door neodutchio Jun 30, 2020 om 07:08
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Tja, importeren uit Hong Kong heeft risico's. Kan bij de douane ingehouden zijn, kan lang onderweg zijn vanwege Corona, kan in de trailer gezeten hebben die in Luik gevonden is, enz.

Waarom is het meteen oplichting als u iets koopt buiten de EU en als dat mis gaat?

GRANNL1605791
door GRANNL1605791 - Dec 10, 2020 om 11:20
9 Antwoorden / 2 Vragen

pas op grandado zijn oplichters uit china
sturen wat van 10 cent en heel wat anders dan je besteld
en zeggen ja op eigen kosten terug sturen
of je krijgt 40 % terug
criminelen

ne
door neodutchio Dec 10, 2020 om 12:02
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Gaat u nu op alle fora in elk topic klagen? Als u nu van te voren gekeken had naar al die topics had u niets besteld. Niet echt slim te noemen om eerst te kopen en daarna pas te gaan kijken waar u gekocht hebt.

Je
door Jeff59761 Dec 10, 2020 om 12:08
43 Antwoorden / 1 Vragen

De enige door wie u bent opgelicht bent u zelf door voor een dubbeltje op de eerste rang te willen en te kopen zonder even wat onderzoek te doen.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Mar 26, 2021 om 16:12
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Via Ali Express is het wel verzekerd als ze niet leveren  of niet wat belooft is.

Niets oplichters,   gewoon  goede banden lichters  gekocht via  deze A. E.