ha
door haverlanden Aug 11, 2016 om 10:46
Winkels & webshops

Is shoesofficialnl.co betrouwbaar

Drie weken een bestelling geplaatst, maar niets ontvangen geven ook geen reactie op mijn e- mails.
Heb inmiddels al drie mailtjes geztuurd.

3860 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 11, 2016 om 11:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De naam is in ieder geval niet correct.

ra
door ramanah - Aug 11, 2016 om 11:15
135 Antwoorden / Vragen

Toets in bij good old google en lees de eerste klachten op de eerste regel:

Klik HIER

marita5
door marita5 - Aug 11, 2016 om 11:32
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Haverlanden ,

Deze site is niet betrouwbaar , ik kan de bestelpagina niet vinden .
Staat op naam van Xinqian Tyndall China , klik op de rode regels .

http://www.scamadviser.com/check-website/shoesofficialnl.com

Om te controleren of een website  betrouwbaar is , lees hier .

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

Al
door AllesWeter90 - Aug 11, 2016 om 11:34
36 Antwoorden / 8 Vragen

Koop gewoon bij betrouwbare winkels online! De naam alleen al ziet er zeer verdacht uit en op Google lees je ook meerdere klachten hierover.

Ik ben bang dat je je geld kwijt bent.

Cookies
door Cookies - Aug 11, 2016 om 11:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ziet er goed uit, NOT http://www.shoesofficialnl.com

Ook leuk bij contactinformatie:

Voorbeeld cotactgegevens pagina..

Deze tekst is van de Paginadefenitie editor. Deze kunt u vinden onder Hulpmiddelen in het beheerpaneel.

Dit bestand staat in /languages/dutch/html_includes/

NB: Maak altijd een reservekopie van /languages/dutch/html_includes/your_template

ALS je schoenen krijgt, zal het in ieder geval van een nepmerk zijn.

OT: fijn ook dat de opmaak bij copy/paste stukken verbeterd is bij @Kassa.

emcede
door emcede - Aug 11, 2016 om 12:16
960 Antwoorden / 4 Vragen

Nee, natuurlijk is deze site niet betrouwbaar. Maar dat wist je natuurlijk zelf ook al... Als je ook maar even rondkijkt op de site snap je dat er van alles aan mankeert. Zo is zelfs de Engelse tekst onder 'Faq' van een steenkolensoort waar je tenen krom van gaan staan. Geen emailadres, geen vestigingsadres. Zegt genoeg.

Dus dat geld ben je kwijt en die schoenen kun je vergeten. Jammer maar helaas.

hutch
door hutch - Aug 11, 2016 om 20:36
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Jaja.... weer een van de honderden malafide Chinese webwinkeltjes. Deze site is geregistreerd in mei 2016. Chinese eigenaar.

Tja, we blijven (!) maar waarschuwen, en ze blijven er maar intrappen.
Waarom niet eerst nadenken, opzoeken en controleren?

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 11, 2016 om 18:25
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Hutch, als ze alleen al het nadenken doen scheelt het hier 75% van dit soort vragen :-)

sonjaatje
door sonjaatje - Aug 11, 2016 om 22:38
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Als je met paypal hebt betaald heb je mss nog mazzel anders heb ik weinig hoop.

Lw
door Lwddanman Oct 11, 2016 om 19:31
1 Antwoorden / Vragen

Via die site met creditcard only.
maar juist met creditcard is je aankoop verzekerd,dus mocht de site fake zijn,en jij betaald hebt,dan kan je geld terug krijgen.
daarom is met creditcard betalen zo veilig als wat .

Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 12, 2016 om 00:37
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dus u koopt een auto, rekent af en vraagt dan aande dealer waarom de airbags al opgeblazen zijn.
Totaal verkeerde volgorde van handelen.
U bent neem ik aan Nederlander.
U weet toch, kijken, kijken, niet kopen.
Als u dit gebruikt komt het in de toekomst goed.
Diewilik

Lw
door Lwddanman - Oct 11, 2016 om 17:53
1 Antwoorden / Vragen

Hallo ,ook ik vertrouwde die site niet omdat er niet werd gereageerd op mails,en me status bleef hangen op pending.
maar t gekke is,eerst krijg ik een brief van PTT post,dat er douane kosten betaald moeten worden ,dus ging er vanuit dat het indd om die schoenen ging.
22.09 besteld en kan ze morgen bij een winkel ophalen + 29 euro kosten.
heel vreemd, maar nu toch benieuwd hoe ze er uit zien:)

zoekster1
door zoekster1 Oct 11, 2016 om 18:49
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ongetwijfeld zijn het heerlijke schoenen waar u nog jaren plezier aan beleefd.