ke
door kelcydh Apr 18, 2019 om 17:07
Winkels & webshops

Is voordeelscooters.nl betrouwbaar?

Ik ben van plan om een scooter te bestellen via voordeelscooters.nl, maar ik weet niet of het een betrouwbare site is.
Heeft iemand misschien ervaring met deze onlinewebshop of weet iemand of het betrouwbaar is? ik hoor het graag.

4146 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 18, 2019 om 17:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een scooter via een Website? Heel onverstandig.

Maar toets de naam eens in op Google, en lees de reviews en lees ook op Klachtenkompas enzovoort.

edrick3
door edrick3 - Apr 18, 2019 om 17:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou een scooter toch echt in een stenen winkel kopen.
Wel zo handig ivm service e.d.
Er zijn echt wel grote(re) zaken waar ze die dingen verkopen.

tenormin
door tenormin - Apr 18, 2019 om 17:30
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Ze zijn in ieder geval aangesloten  bij Thuiswinkel Organisatie. En toch, maar dat gaat mij natuurlijk niet aan: zou ik naar een stenen winkel gaan. Ook al geven ze service, verzekering en noem maar op: bij de "levende verkoper" krijg je veel vaker een goede service als er iets kapot is plus, u helpt een "echte" winkelier door daar te kopen.

ne
door neodutchio - Apr 18, 2019 om 18:10
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Wat zouden we toch moeten doen zonder Google:Klik hier ook

tenormin
door tenormin Apr 18, 2019 om 18:47
16823 Antwoorden / 108 Vragen

En nu maar hopen dat @kelcedh dit en andere antwoorden leest.

panter22
door panter22 - Apr 18, 2019 om 18:57
6599 Antwoorden / Vragen

Wil je naar voordeelscooters omdat in de advertentie duidelijk staat dat je in termijnen kunt betalen?

Grunnen.
door Grunnen. - Apr 18, 2019 om 19:19
509 Antwoorden / Vragen

Ja waarom niet ,je kan er zelf op afbetaling kopen.Ons adres is Einsteinstraat 17, 3316 GG te Dordrecht.