ac
door achraf el Aug 12, 2016 om 00:30
Winkels & webshops

Jasoutlet.eu

Is jasoutlet.eu vertouwbaar. heel veel kortingen. zie wel 2 winkelkeurmerken. En als je contact met ze wil opnemen moet je ze een e-mail sturen i.p.v een telefoonnummer.

28440 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 12, 2016 om 00:48
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, jasoutlet.eu is helemaal niet betrouwbaar; je hoeft dit maar even op Google in te toetsen en de rottigheid vliegt je om de oren. Heel veel kortingen betekent, meestal, helemaal niets te ontvangen of rotzooi of het komt niet eens door de douane. Allemaal heel Verweggistan. Advies: niet doen dus.

marita5
door marita5 - Aug 12, 2016 om 07:17
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Achraf El ,

Deze site is niet betrouwbaar , website is geregistreert Hong Kong China , de voorwaarden ruilen en retourneren ( Keer terug en Uitwisseling !!!) alles  is een google vertaling
Kijk ook eens naar de titel van de site Canada Goose Nederland !!!

zie wel 2 winkelkeurmerken

Klik  maar eens op die 2 zogenaamde keurmerken ( kwaliteitsborging !!! ) de site is zo fout als het maar kan zijn .
Dus niets bestellen , als u al iets krijgt en niet door de douane in beslag word genomen en u invoerrechten moet betalen ., klik op de rode regels .

http://www.scamadviser.com/check-website/jasoutlet.eu

Controleren of een site betrouwbaar is ,

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

Cookies
door Cookies - Aug 12, 2016 om 08:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dus als iemand een (onleesbaar) logo op de site zet, is het een winkelkeurmerk?

Deze tekst geloof ik meteen: Wij erkennen dat zonder u, onze klanten, we niet zouden zijn waar we vandaag zijn.

ac
door achraf el Jan 5, 2017 om 01:08
1 Antwoorden / 5 Vragen

volgens mij weet je goed dat een winkelkeurmerk geen stukteks heeft.

jo
door jorisw - Aug 12, 2016 om 10:12
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Neprotzooi kan je toch ook gewoon op dubieuze markten kopen? Kan je in ieder geval nog even passen.

edrick3
door edrick3 - Aug 12, 2016 om 10:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou er maar niet aan beginnen!
Staar je niet blind op die kortingen.

ra
door ramanah - Aug 12, 2016 om 11:24
135 Antwoorden / Vragen

Twee onbekende logo's qua keurmerk, (googelen zou best helpen), te lage verkoopprijzen, daarnaasr de keuze in euro's of andere valuta, geen nl tel nummer, alles bij elkaar zijn dit 4 knalrode vlaggen.

costnix
door costnix - Aug 12, 2016 om 12:32
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als u een goedkope merkjassen zoekt, ga dan naar een outletcentrum. U kunt de jas passen, betalen en hem vervolgens meenemen.

ac
door achraf el Jan 5, 2017 om 01:09
1 Antwoorden / 5 Vragen

outlets zijn altijd druk

costnix
door costnix Jan 5, 2017 om 05:19
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik woon zelf dichtbij een hele outlet stad. Het begingt met een B en eindigt met avia.
U moet er wel wat voor over hebben?

es
door esther budding-leatemia - Nov 5, 2016 om 09:56
1 Antwoorden / Vragen

Mijn dochter heeft 2 jassen besteld bij Jasoutlet.eu voor haar en haar zusje, de jassen zijn keurig binnengekomen alleen past mijn jongste dochter het niet omdat het te groot is en het zat niet lekker. Ik heb middels een mail naar ze gestuurd om te vragen wat ik moet doen om de jas terug te sturen krijg ik een mail uit China dat ze me niet verder kunnen helpen. Heeft er iemand ook zoiets mee gemaakt?

marita5
door marita5 Nov 5, 2016 om 10:08
11509 Antwoorden / 15 Vragen

@Ester Budding-Leatemia , ik heb zo iets niet meegemaakt , omdat ik eerst de site controleer op betrouwbaarheid voordat ik iets bestel , betrouwbaar is deze site duidelijk niet .
Het enige wat u kunt doen is de jas kleiner laten maken .

tijger1
door tijger1 Nov 5, 2016 om 10:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@esther. Wees blij dat u nog wat gekregen hebt. En voor de te grote jas, wachten tot ze er in groeit.

costnix
door costnix Nov 5, 2016 om 15:05
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@tijger1: Mijn moeder kocht onze jassen altijd "op de groei".

eclipse
door eclipse - Nov 5, 2016 om 15:35
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ komen weer oude vragen aan
inmiddels 05-10-`16

ac
door achraf el Jan 5, 2017 om 01:12
1 Antwoorden / 5 Vragen

niemand verplicht je om ze te lezen
scrol je verder