Lu
door Lucky24/7 Nov 19, 2019 om 21:06
Winkels & webshops
JD

Beste,

Met veel enthousiasme heb ik meegedaan aan een win actie van JD sport. En die heb ik ook gewonnen. Helaas komt JD sport zijn afspraken niet na. Ze geven geen antwoord op mijn mailtjes via FB reageren ze niet en of Instagram.

 U ben ik op onderzoek uit gegaan en zie eigenlijk zoveel klachten staan. Vaak wordt ook aangegeven dat ze inderdaad niet reageren. En zo nu en dan niet eens geld terugstorten.

Hebben jullie hier meer klachten over gehad. Over JD en hun oplichterijen.

mvg

C L Lara Santana

2258 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 19, 2019 om 21:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus u moet ze eerst bestellen en betalen en dan betalen ze terug? Wat een gekkigheid.

tenormin
door tenormin - Nov 19, 2019 om 21:39
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Zou al schrikken als ik die clown zie. En oh wee, winnen? Ik geloof er niet in. Wel als men een lot heeft gekocht en het werkelijk op jouw nummer valt. Ook een lucky shot maar dat kan wel. Dit, nee hoor.

diumenge
door diumenge - Nov 19, 2019 om 22:23
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nou Lara Santana Clanel Lorena dat is wel vervelend, misschien maar even een linkje naar dit topic plaatsen op hun Facebook pagina.

marita5
door marita5 - Nov 19, 2019 om 23:03
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Lucky24/7

JD sport is gevestigd in Engeland ,

Wij hebben een procedure voor het onderzoeken van klachten en voor het behandelen van vragen over Onze website , gelieve te contacteren

www.jdsports.nl
Hollinsbrook Way
Pilsworth ,
Bury,
Lancashire ,
BL9 8RR

E-mail : onlinehulp@jdsports.nl

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 20, 2019 om 09:37
16827 Antwoorden / 202 Vragen

@MARITA5, hier staat ook de NL contact mogelijkheden: https://www.jdsports.nl/page/faqs/  Mogelijk even doorklikken op de NL vlag.

marita5
door marita5 Nov 20, 2019 om 12:01
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@heremietkreeft , De contact mogelijkheden heeft Ts al geprobeerd . Gezien de vele klachten is kopen via de website een drama . Het hoofdkantoor is gevestigd in Engeland , zie ook deze klachten waar Jd sports constant dezelfde reactie geeft . https://nl.trustpilot.com/review/jdsports.nl

Th
door Thijs124 - Nov 19, 2019 om 23:17
289 Antwoorden / Vragen

Het enthousiasme zal ondertussen wel afgekoeld zijn.

panter22
door panter22 - Nov 20, 2019 om 09:23
6599 Antwoorden / Vragen

Ik zie niet dat je het bericht met die joker meegestuurd hebt of daarop gereageerd hebt, zoals de klantenservice heeft gevraagd.
Een paar sneakers kopen voor €180 en dan je geld terug krijgen is onzin.
Als ze nu al van niets weten, dan weten ze het na aankoop van die sneakers ook niet.
Dan moet je een duidelijker bericht krijgen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 20, 2019 om 09:33
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Bedoelt u JD Sports of JD Sport? En waarom niet vooraf onderzoek gedaan? U zou dan de vele klachten al hebben gezien.
Zola ik het (ook) begrijp heeft u meegegdaan aan een soort loterij. U diende kennelijk wel eerst te betalen en dan is de vraag voor wat dan wel? Als ik er van uitga dat dat niet voor een artikel was maar zogenaamd om te winnen komt de vraag naar voren of hier sprake is van onwettig handelen in de zin van neen niet toegestane loterij. In dat geval is het m.i. van belang om een melding te doen bij www.consuwijzer.nl

audb
door audb - Nov 20, 2019 om 12:44
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Joeppie weer iemand die in Fakebook is getrapt.