Be
door Benno60 Jun 13, 2017 om 11:45
Winkels & webshops

Jumbo 4 op een rij

Al verschillende keren bij Jumbo geweest. Alle kassa's waren bezet en er stonden rijen van gemiddeld 8 personen bij de kassa. De juffrouw achter de kassa zag dat ik als 5e wachtende was terwijl dit ook bij de andere kassa's meerdere clienten stonden te wachten. Ook andere clienten hoorde ik al roepen dat ze de zoveelste waren. Maar niemand kreeg gelijk. Ze hadden te weinig personeel om dit in de gaten te houden en dan geldt dit niet. Sinds C1000 hier is wel gegaan is de klantvriendelijkheid ook achteruit gegaan. Mensen in de wijk spreken hier schande over. Ze kunnen beter alle borden weghalen, want die reclame helpt niet, alleen maar boze klanten.

3227 10 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 13, 2017 om 11:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Geef je tip door aan de filiaalmanager. Misschien doet hij er wat mee.

Ze kunnen beter alle borden weghalen, want die reclame helpt niet, alleen maar boze klanten.

marita5
door marita5 - Jun 13, 2017 om 11:56
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Benno60 ,

4e wachtende in de rij? Boodschappen gratis!

Onnodig wachten is nooit prettig en zeker niet in de supermarkt. Jumbo biedt daarom de kortewachttijdgarantie. Ben je de 4e wachtende in de rij bij de kassa dan krijg je je boodschappen gratis!

Hoe werkt het?

  • De klant die al geholpen wordt bij de kassa telt niet mee als wachtende. Vanaf hier beginnen we dus met tellen van wachtende klanten.
  • Meer dan vier klanten in de rij? Dan krijgen de klanten hierachter (de vijfde, zesde, etc.) de boodschappen ook gratis.
  • De garantie geldt niet als je bij een andere kassa met een kortere rij kunt aansluiten.
  • De garantie geldt niet als alle kassa's open zijn. Dan zetten we alles op alles om je zo snel mogelijk te helpen.
  • In winkels met Zelfscan geldt de garantie apart voor reguliere kassa's en de zelfscankassa's.
  • Er zijn producten die we niet gratis mogen verstrekken en die je alsnog moet afrekenen, mocht je vierde wachtende zijn. De uitgezonderde producten vind je hieronder.

Jumbo Zelfscan

Winkelen kan altijd nóg vlotter, met de Jumbo Zelfscan.

diumenge
door diumenge - Jun 13, 2017 om 11:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dus, als alle kassa's bezet/ open zijn dan heb je helemaal geen recht op die garantie.

ja
door jacky2006 - Jun 13, 2017 om 12:01
10 Antwoorden / 1 Vragen

En dat staat allemaal niet op de grote borden. Allen dat je als vierde in de rij je boodschappen gratis krijgt. Nog nooit gehad, ook als ik wel die vierde was. Gaat mij niet om die gratis spullen, maar om het principe.

ha
door halex Jun 13, 2017 om 15:25
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Staat wel op de borden. Of mijn Jumbo heeft aparte borden, dat zou kunnen. 'Bent u vierde in de rij en kan er nog een kassa bij?' staat er.

ne
door neodutchio - Jun 13, 2017 om 12:36
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Jumbo 4 op een rij is iets anders dan bij Jumbo in de rij te staan

Een van de voorwaardes is dat als alle kassa's open zijn deze regel niet geldt. Er kan immers geen kassa extra meer open. Op die grote borden staat heel groot 4de in de rij, maar daaronder staan ook nog lettertjes. Namelijk zie de voorwaarden op internet en vraag ernaar in de winkel.

edrick3
door edrick3 - Jun 13, 2017 om 12:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Alle kassa's waren bezet
En dan geldt die reclameslogan niet.
Lees de Voorwaarden.

ha
door halex - Jun 13, 2017 om 15:31
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Dan hebt u een aparte Jumbo. Bij mij in de wijk zijn we juist zo blij dat de AH niet de C1000 heeft overgenomen, maar de Jumbo. Het personeel van de Jumbo is minstens net zo vriendelijk en bekwaam als bij de C1000. Een schril contrast met de pubertjes van AH.
Er zitten een paar voorwaarden aan de garantie. Onder andere dat er een onbemande kassa moet zijn (die niet defect is). En Jumbo hanteert zelf ook de voorwaarde dat klanten niet bewust wachten op een rij en dan snel aansluiten. Dat kan je een winkelverbod opleveren.

gerbera
door gerbera - Jun 13, 2017 om 16:02
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Jumbo 4 op een rij

Dit spel is niet van Jumbo maar van Hasbro Gaming.;-)

En boze klanten onstaan vaak omdat ze niet goed lezen wat de voorwaarden zijn.
Alle kassa's waren bezet
En dan geldt de aktie niet.

jo
door jorisw - Jun 13, 2017 om 21:28
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Wederom een gevalletje stoppen met lezen zodra iets gratis wordt gesuggereerd....

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 14, 2017 om 13:27
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Jumbo-Grocery:/CMS/Images/2015/Service/LPG-juli/LPG-header_juli2015.jpg

En ook dit is gegarandeerd echt waar! *kuch*