hv
door hvanleeuwen1@gmail.com Sep 29, 2018 om 15:39
Winkels & webshops

Jumbo actie max verstappen spaaractie

IK heb kosten nog moeite gespaard om 33 zegels die je krijgt bij elke €10 bij elkaar te krijgen en op het moment dat ik op 28-9 ( 2 dagen na de laatste zegels) de voucher wil halen krijg ik te horen dat ze al op zijn. Gevolg dat ik geen auto voor mijn kleinzoon heb en de Jumbo klantenservice weigert om extra vouchers te verstrekken

Met vriendelijke groet
Henk van Leeuwen

5066 18 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 29, 2018 om 15:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien bij een andere Jumbo?

Thijs12
door Thijs12 - Sep 29, 2018 om 15:45
522 Antwoorden / Vragen

Op is op.
Kijk op de site van Max Verstappen . Vanaf € 10 kun je hier ook scoren .

ne
door neodutchio - Sep 29, 2018 om 16:26
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Wat heeft het nut om extra vouchers te verstrekken? Als ze op zijn zijn de op. Of moeten ze bijgedrukt worden? En wat kan u dan met een voucher die niet in te leveren is omdat de auto's op zijn?
Geslaagde aktie van de Jumbo, uw geld hebben ze binnen en u kunt een hoop eten.

tenormin
door tenormin - Sep 29, 2018 om 16:33
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Al kon u tot 7 Oktober nog uw voucher inleveren, er staat toch ook heel duidelijk bij Op = Op. Heel jammer voor u (uw kleinzoon). Kijk eens op het advertentie bord in de winkel: misschien een spijtoptand die zijn "auto" aanbiedt, wie weet. Of oproepje plaatsen of Facebook: doen wij hier in de buurt ook veel. Dan bedoel ik een besloten groep in uw woonplaats, wil ook wel eens helpen. Succes ermee, hoor.

gerbera
door gerbera - Sep 29, 2018 om 16:42
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ik verwacht dat u binnenkort zeer veel aanbiedingen van betreffende auto, voor een stevige prijs, in uw mailbox zal ontvangen.
U bent op een openbaar forum en dan is het plaatsen van een e-mailadres niet zo verstandig.

edrick3
door edrick3 - Sep 29, 2018 om 16:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Aiiii, dat is heel vervelend.
Maar daar kunnen we hier niets mee. ;-(

Verander even je gebruikersnaam (of wil je graag spam?)

Cookies
door Cookies - Sep 29, 2018 om 16:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jumbo verplicht je toch niet om meer te kopen dan je  - blijkbaar - nodig hebt. Dat doe je toch echt zelf. Niet meer doen, hoef je er ook niet over te gaan klagen.

Vermoed dat ze bij bosjes te koop staan op Marktplaats.

panter22
door panter22 - Sep 29, 2018 om 17:54
6599 Antwoorden / Vragen

Op marktplaats staan ze al te koop. Koop er een  en maak je kleinzoon blij.

bultn
door bultn Oct 1, 2018 om 00:55
54 Antwoorden / 9 Vragen

Die bij op is op voordeelshop zijn mooier en groter en er zit een poppetje in vast die de wagen 'bestuurd' :) voor 50 euro.
Just my 2 cents.

Gr
door Grunn1 - Sep 29, 2018 om 18:02
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Sorrie voor de reactie die ik je nu ga geven.
Je hebt geen kosten nog moeite gespaard omdat je dan in de eerste week dat deze aktie begon al voor honderden euro’s aan boodschappen had gedaan.
De aktie voor waarden zijn duidelijk, op=op. Dit was vorig jaar ook zo en nu weer.

me
door mein33 - Sep 29, 2018 om 18:05
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Hoe dom kan je zijn om boodschappen te kopen in hoeveelheden die je niet nodig hebt en dat alleen maar voor een speelgoedautotje.
Meneer Frits (meneer Jumbo) lacht zich een ongeluk om dat soort klanten. Bij de actie werd toch duidelijk aangegeven "op =op".
Het autotje is gewoon in de winkel te koop voor een paar grijpstuivers.

ne
door neodutchio Sep 29, 2018 om 18:25
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Voor de gein even wat vergeleken. Ik drink alleen maar Spa water. Het prijsverschil tussen Jumbo en bv Nettorama is 10 cent per fles, in het Nadeel van Jumbo. Gemiddeld 1 fles per dag geeft een besparing van € 3,00 per maand. Dus hoe gratis is dat auto'tje dan als je met de boodschappen duurder uit bent.

me
door mein33 Sep 29, 2018 om 19:02
5658 Antwoorden / 28 Vragen

"gratis" bestaat niet en een cadeautje wordt altijd zelf betaald.
Ik drink water van 'Vitens' en dat is vele malen goedkoper dan een watertje uit Spa. ;-)

tenormin
door tenormin Sep 29, 2018 om 22:03
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Zelfs kraanwater moet men betalen, maar staat in geen verhouding tot een fles Spa. Maar dat moet ieder voor zich weten. @mein33, ik weet wat Vitens is, hoor. ;-)

me
door mein33 Sep 29, 2018 om 22:21
5658 Antwoorden / 28 Vragen

;-))

bultn
door bultn Oct 1, 2018 om 01:02
54 Antwoorden / 9 Vragen

Ook voor jou geldt:
Think before you speak.
Is it:
True?
Helpful?
Inspiring?
Necesarry?
Kind?

Ik persoonlijk vind van niet, dus houd dit forum een beetje netjes ja? Het is iemand die alles voor haar/zijn kleinkind over heeft en dat vindt u dom? Ik noem dat liefde. Spui uw gal voortaan maar ergens op een klaagbaak over hoe dom mensen wel niet zijn zodat u zich voortaan weer verheven kunt voelen.

marita5
door marita5 - Sep 29, 2018 om 18:13
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo HVanLeeuwen ,

IK heb kosten nog moeite gespaard

Oef , € 330,- voor een autootje , inderdaad dure kosten en moeite .
Zoals @netflixfan al aangeeft word u ermee dood gegooid op marktplaats , misschien vind u daar nog een autootje , pleister op de wonde , klik op de rode regels .
Tip voor de volgende keer , niet meer meedoen aan deze acties , alles word naderhand aangeboden op marktplaats bent u goedkoper uit .

https://www.marktplaats.nl/z/jumbo-max-verstappen.html?query=jumbo%20max%20verstappen

Lees ook deze klacht ,

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/jumbo-supermarkten/klachten/jumbo-houdt-zich-niet-aan-eigen-voorwaarden-max-verstappen-actie/details?complaintId=b868cee4-d2cd-4738-9f4c-be9cf1ff0ec7

edrick3
door edrick3 - Sep 29, 2018 om 18:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik zie dat je nog steeds je gebruikersnaam niet veranderd hebt.
Aks je ingelogd bent klik dan op Profiel in de 2e balk rechts bovenaan.
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik op mijn.bnnvara.nl
Log in
Klik op Accountinstellingen.
Klik op Gebruikersnaam&email
Klik op Wijzigen
Wijzig je gebruikersnaam

Suc6

tenormin
door tenormin Sep 29, 2018 om 18:55
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Alweer goed uitgelegd @edrick3 maar.... wat denk je zelf; gaat niet gebeuren. Volgens mij lezen nieuwelingen nog steeds geen antwoorden.

me
door mein33 Sep 29, 2018 om 19:09
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ze lezen ze wel, als er tenminste een "gratis" speelgoedje bij gegeven wordt.  ;-))

tenormin
door tenormin Sep 29, 2018 om 22:05
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, elders 'lezen' ze; alleen de vraagstellers lezen (kennelijk) geen antwoorden.

diumenge
door diumenge Sep 30, 2018 om 10:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Stuur 'm anders even een mailtje...

edrick3
door edrick3 Sep 30, 2018 om 10:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

door diumenge 30 sep. 2018 om 10:38
9847 Antwoorden / 13 Vragen

Stuur 'm anders even een mailtje...

LOL (maar ik ben niet zo scheutig met het verspreiden van m'n mailadres)

heremietkreeft
door heremietkreeft Oct 1, 2018 om 11:54
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Als het idee bestaat dat deze Ts zijn gebruikersnaam niet aanpast omdat hij niet zou hebben gelezen, wat is dan het probleem om hem via zijn genoemde adres daarover te informeren? Dat is volgens mij ook hetgeen @DIUMENGE bedoelde.

(Off-topic)

edrick3
door edrick3 Oct 1, 2018 om 12:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gerritaltena: denk dat je diumenge niet goed begrepen hebt; die maakte een grapje naar mijn idee. ;-)
En ik verstrek MIJN mailadres niet zo maar aan iemand.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 29, 2018 om 22:07
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Hallo Jumbo!? ???? Is ook een klanttrekker geweesr alleen is op = op dat is niet echt klantvriendelijk. Het lijkt me dat in een speelgoedzaak kopen minder moeit kost dan sparen bij een grutter die zich de goedkoopste noemt.

Gr
door Grunn1 Sep 29, 2018 om 23:57
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Op=op wordt door elke supermarkt gebruikt en niet alleen door Jumbo. Tevens is dit vanaf dag 1 al aangegeven in de voorwaarden en deze aktie loopt al een paar weken.

heremietkreeft
door heremietkreeft Sep 30, 2018 om 10:16
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Klantonvriendelijk geldt in die gevallen voor alle supermarkten en ook andere winkels met akties en die vootwaarden
Een uitzondering geldt voor de discounters waar ongeverr voor alles op = op geldt en er zelfs 1 bestaat die dat als naam voert.

Overigens off - topic

jo
door jorisw Sep 30, 2018 om 18:33
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Kom op zeg, het is een extraatje. Om het nu klantonvriendelijk te gaan noemen als een plastic prul niet meer voorradig is gaat wel erg ver.

gerbera
door gerbera - Sep 30, 2018 om 16:39
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Jumbo klantenservice weigert om extra vouchers te verstrekken

Dat lijkt mij normaal, wat heeft u aan een voucher als er geen auto's meer zijn.
Het is overigens de 2e keer dat deze aktie er is en ook bij de eerste was het op=op.

jo
door jorisw - Sep 30, 2018 om 18:35
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Maar het goede nieuws is: alle problemen zijn opgelost in Nederland. We wonen in het perfecte land, als dit de grootste consumentenklachten zijn....

bultn
door bultn Oct 1, 2018 om 00:50
54 Antwoorden / 9 Vragen

Zegt degene die zelf klaagt over de medemens. Reageer anders niet?
Think before you speak.
Is it:
True?
Helpful?
Inspiring?
Necesarry?
Kind?

Ik persoonlijk vind geen van allen, wat jouw reactie op dit topic dus compleet onnodig maakt.

Thijs12
door Thijs12 Oct 1, 2018 om 01:05
522 Antwoorden / Vragen

Deze reactie is net zo hard nodig als de mijne. Maar ik kan het in 2 zinnen verwoorden .

bultn
door bultn Oct 1, 2018 om 09:23
54 Antwoorden / 9 Vragen

Als het in twee zinnen kan is het vaak een argumentum ad hominem, en dat komt niet aan bij mensen en creëert alleen maar (meer) weerstand.
Beter heb je een goede uitleg waarom je iets vindt, met een goede onderbouwing, daar bereik je meer mee.

bultn
door bultn - Oct 1, 2018 om 00:41
54 Antwoorden / 9 Vragen

Sneue reacties allemaal.
Op de website zelf was een meter aanwezig die de voorraad bijhield. Op de laatste dag van zegels verstrekken was er nog 6% over van de gehele voorraad, dat weet ik want op die dag heb ik de mijne besteld.
Ga naar de verstappen pagina van de jumbo website en kijk even waar de meter nu op staat.
Desalniettemin, de op is op voordeelshop heeft een prachtig schaalmodel van 1:18 liggen voor 50 euro. En in dit schaalmodel zit ook een poppetje die de racewagen 'bestuurd' en dat heeft die van de jumbo weer niet, plus hij is iets groter en staat op een plateautje, prachtig ding.
Ps belachelijk dat ze u de bon niet meegaven, u had dan zelf kunnen zien of het dan nog te bestellen was of niet.

Gr
door Grunn1 Oct 1, 2018 om 01:32
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ps belachelijk dat ze u de bon niet meegaven, u had dan zelf kunnen zien of het dan nog te bestellen was of niet

En dan wordt er nog meer geklaagd omdat men wel de bon heeft gekregen en niet de auto. Auto’s op vouchers op en niet andersom. Voor de rest ook een sneue reactie van jezelf de overige reacties zijn begrijpend en duidelijk Mischien niet leuk maar wel de waarheid. Ps, ts heeft 3 dagen na het de 25e een voucher aangevraagd en in die 3 dagen kan die laatste 6% makkelijk op zijn geweest.

bultn
door bultn Oct 1, 2018 om 09:19
54 Antwoorden / 9 Vragen

Zie link die eerder is geplaatst door iemand.
Ze weigerden al met vouchers uitdelen voor de teller de 0% raakte.
Plus voucher bezit was nog geen garantie voor zo een auto, staat in de eigen voorwaarden. Dus ze hadden wel een kunnen verstrekken, en als er dan meer vouchers zijn uitgedeeld dan is het zo van wie het eerste zo een auto besteld die heeft er een. Dat zijn de spelregels in hun eigen voorwaarden waar ze, jumbo, zich niet aan houden.

pino123
door pino123 Oct 1, 2018 om 10:13
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Vrij simpel, de vouchers die ze hiervoo hebben uitgedeeld zorgen er voor dat het 0% gaat worden.

gerbera
door gerbera Oct 1, 2018 om 14:03
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ga naar de verstappen pagina van de jumbo website en kijk even waar de meter nu op staat.

Nou die staat al een paar dagen op 0 (nul)

me
door mein33 - Oct 1, 2018 om 10:21
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR BULTN 1 OKT. 2018 OM 01:02

Ook voor jou geldt:
Think before you speak.
Is it:
True?
Helpful?
Inspiring?
Necesarry?
Kind?

Ik persoonlijk vind van niet, dus houd dit forum een beetje netjes ja?

@bultn,

EDIT    mein33    ;-))

gerbera
door gerbera - Oct 1, 2018 om 11:52
7348 Antwoorden / 14 Vragen

  • Dit staat er o.a. in de voorwaarden.
  • De uitgifte van de spaarpunten vindt plaats zolang de voorraad auto’s strekt of uiterlijk tot en met dinsdag 25 september 2018, al naar gelang welke gebeurtenis zich het eerste voordoet.
  • LET OP, een bestelcode is geen garantie op een raceauto. Bestel dus snel voordat de voorraad op is.
  • @BULTN, wat heeft het dan voor zin een voucher te verstrekken als bij Jumbo bekend is dat de voorraad op is. Er wordt dan weer geklaagd dat men de auto alsnog niet krijgt.