mo
door momzymom Jun 5, 2015 om 10:43
Winkels & webshops

Jumbo liegt

4 de in de rij ? Boodschappen gratis ! ?? Dacht het niet ! Gauw zeggen mevrouw/meneer er word een extra kassa geopend terwijl je er al een paar (5minuten) staat ! Ze moeten die reclamefilmpje PER DIRECT van de buis gooien want het is list & bedrog wat bij Jumbo de klok slaat !

5431 14 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jun 5, 2015 om 10:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Liegen in reclames? Dat meen je niet!

edrick3
door edrick3 - Jun 5, 2015 om 12:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo momzymom,

Je bent de zoveelste met deze klacht.
Je moet natuurlijk wél de voorwaarden even goed lezen.

Hoe werkt de kortewachttijdgarantie?

• De klant die al geholpen wordt bij de kassa telt niet mee als wachtende.
• De vierde wachtende is dus de vijfde klant in de rij. Staan er nog meer klanten in de rij? Dan krijgt ook de 5e, 6e, 7e enz. de boodschappen gratis mee.
• Personen die je vergezellen bij het boodschappen doen, tellen niet mee als wachtende klanten.
• De garantie geldt niet als je bij een andere kassa met een kortere rij kunt aansluiten.
• De garantie geldt niet als alle kassa’s (met uitzondering van defecte kassa’s uiteraard) open zijn. We doen ons uiterste best om de wachttijden te beperken.
• Geef het direct door aan een medewerker als je de vierde wachtende bent, dan krijgt u de boodschappen die in jouw winkelwagen of mandje liggen, gratis.
• In winkels met zelfscankassa’s geldt de garantie apart voor gewone kassa’s en zelfscankassa’s.
• Je krijgt uitsluitend de boodschappen gratis die zich in uw winkelwagen of -mandje bevonden toen je als 4e wachtende aansloot in de rij.
• De kortewachttijdgarantie geldt niet voor de servicebalie en voor Jumbo Pick Up Points.

Met vr.gr.

hansje klein
door hansje klein - Jun 5, 2015 om 12:31
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Gelijk heb je niet (zoals edrick3 al heeft uitgelegd), maar je kunt natuurlijk ook in de rij gaan staan bij een andere Supermarkt.

Ergernis nummer-1 is het, wanneer je cash-betalen wilt en daar de rij lang is, terwijl de "alleen met PIN-pas" kassa-medewerk(st)er uit de neus zit te eten.........!!

Dat is tenminste bij JUMBO niet zo.

di
door digioma - Jun 5, 2015 om 12:37
646 Antwoorden / 29 Vragen

Wat een grote woorden... ga je toch lekker naar een andere supermarkt... of zit je bewust te loeren totdat je snel bij een ander rijtje kan aansluiten. Sneu wanneer je alleen daarom kiest voor deze supermarkt. Wij hebben hier in de buurt geen Jumbo, maar laatst in een andere plaats even daar binnen gekeken. Viel me tegen; vond ze pittig aan de prijs.

gerbera
door gerbera - Jun 5, 2015 om 16:13
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Ben het roerend met Ts eens, doe je je best om eindelijk als 4e in een rij te komen sta je daar al wel 5 minuten, met misschien wel € 50,- aan boodschappen, te wachten wordt er snel een extra kassa geopend. Moest de pliesie naar kijken. Oeps was ff vergeten te kijken of er bij de andere kassa's ook meer dan 4 mensen stonden.

pi
door pieterwolters - Jun 5, 2015 om 18:10
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou gewoon principieel naar een supermarkt gaan waar ze niet van dit soort reclames maken. Liever meer betalen dan de voorwaarden lezen....

door 1953 - Jun 5, 2015 om 19:46
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Reclame is al sowieso nep! Kom al niets eens meer bij die supermarkt, vaker mijn neus gestoten.

ro
door ron530 - Jun 5, 2015 om 20:54
4084 Antwoorden / 17 Vragen

We hebben allemaal haast dus willen we zo snel als mogelijk de supermarkt weer uit Jumbo speelt daar handig op in maar het is een utopie om te denken dat je de boodschappen gratis kan meenemen als alle kassa's bemand zijn en je als vierde ongeholpen klant in de rij staat.

gerbera
door gerbera - Jun 5, 2015 om 23:14
7358 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=ron530 schreef op vrijdag 5 jun 2015, 20:54]We hebben allemaal haast dus willen we zo snel als mogelijk de supermarkt weer uit Jumbo speelt daar handig op in maar het is een utopie om te denken dat je de boodschappen gratis kan meenemen als alle kassa's bemand zijn en je als vierde ongeholpen klant in de rij staat. Dit gaat niet op als alle kassa's bemand zijn.Lees het bericht van 12.22u

holstein
door holstein - Jun 6, 2015 om 17:18
922 Antwoorden / 16 Vragen

Je staat al 5 minuten in de rij als 4e, was de eerste wel traag en natuurlijk komt Jumbo zelf met zoiets aanzetten, maar is het niet een wedstrijdje om je boodschappen voor nop te krijgen?

me
door mein33 - Jun 6, 2015 om 18:15
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=momzymom schreef op vrijdag 5 jun 2015, 10:43]4 de in de rij ? Boodschappen gratis ! ?? Dacht het niet !

Dacht het we !!!l, maar u moet het misschien iets slimmer aanpakken. ;-))
Tussen de schappen blijven wachten tot er zich bij alle kassa's die geopend zijn (niet als ze allemaal open zijn, want dan kan je wachten tot je een ons weegt) drie klanten staan te wachten.
Vervolgens de kassière gelijk en luidkeels op uw aanwezigheid als 4e in de rij wijzen als u, bijna struikelend over uw eigen voeten, aanschuift in het juiste rijtje.
Maar de kans is evenwel groot dat men u, op uw verstoppertjes plek, al heeft gesignaleerd via de camerabewaking in de zaak en het feest alsnog niet doorgaat
Dit systeem is bijna waterdicht en uiteraard breedvoerig getest om te bezien hoe groot de kans is dat Jumbo zou moeten uitbetalen. Waarschijnlijk is die kans net zo groot als het winnen met een lot bij de Staatsloterij.
En die reclamefilmpjes daar is helemaal niets mis mee omdat Jumbo best haar belofte zal nakomen als er ook daadwerkelijk aan "alle" voorwaarden is voldaan.

P.s. ik werk niet bij, heb geen aandelen en ben geen klant van deze winkelketen ;-))

ma
door malhy2 - Jun 7, 2015 om 01:04
309 Antwoorden / 13 Vragen

Bij de Jumbo in mijn woonplaats si deze service geen probleem.
Zelf al 1 keer meegemaakt en ook al een keer gezien in een andere rij.
Als het in Uw winkel niet werkt gewoon een beetje herrie schoppen ( verbaal ) dan zijn ze vaak wel tot meewerken geneigd.

Gr Ed

zoekster
door zoekster - Jul 2, 2015 om 11:21
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Toch lijkt er soms wat gesjoemeld te worden.

Op een gegeven moment viel het X op dat er regelmatig een kassa buiten werking is. 'Ik ben er op gaan letten, want ik had het gevoel dat er iets niet klopte', schreef de klant. 'Na de situatie geobserveerd te hebben, kan ik nu wel concluderen dat die kassa’s helemaal niet defect zijn.'

X zag dit met eigen ogen toen er een medewerkster aan een ‘defecte kassa’ ging zitten. 'Ze zette het bordje doodleuk op een andere kassa neer en ging andere klanten helpen aan de schijnbaar ‘defecte’ kassa. Als je dan mensen voor de gek gaat houden, doe het dan goed.'

bron

Naar mijn mening moet Jumbo dit soort acties gewoon niet houden. Het roept allerlei gesjoemel van beiden kanten (klanten/bedrijfsleiders) op.

bi
door bibaboe - Jul 5, 2015 om 08:18
12 Antwoorden / 2 Vragen

Ik begrijp de ergernis aangaande het reclamespotje wel.

Jumbo doet het in dit spotje overkomen alsof mensen daar om de om de haverklap, fluitend met een volle kar gratis boodschappen naar buiten mogen wandelen.

Alle geniepige voorwaardes worden in het reclamespotje uiteraard niet genoemd. Dat is misleidend.. maar ja, zijn de meeste reclames dat niet??

Zelf kom ik nooit in deze supermarkt. Ik geloof het wel met al die wonderlijke superdeals van ze.