JUMBO SUPERMARKTEN
JUMBO SUPERMARKTEN organiseert momenteel tot en met 26 april 2011 een weekendje weg en win een Landal verblijf, door het invullen van een actiecode. Sowieso krijgt een deelnemer een kortingsvoucher van € 50,00.
Dan volgt een e-mail bevestiging met een gedeelte van de tekst hieronder vermeld:
'Bedankt voor uw deelname aan de Landal GreenParks win actie bij Jumbo. We verloten onder alle deelnemers 250 gratis verblijven bij Landal GreenParks, hier maakt u ook kans op. U heeft in elk geval een tegoedbon voor 50 euro korting op een boeking bij Landal GreenParks gewonnen.
Tegoedbon voor 50 euro korting op uw Landal GreenParks boeking
Vermeld bij uw Landal GreenParks boeking de actiecode JUM01L en u krijgt direct 50 euro korting!
Tegoedbon voor 50 euro korting op uw Landal GreenParks boeking Vermeld bij uw Landal GreenParks boeking de actiecode JUM01L en u krijgt direct 50 euro korting! Hierbij ontvangt u alvast uw tegoedbon voor € 50 korting op een verblijf bij Landal GreenParks, mede aangeboden door Jumbo Supermarkten.
Wij hopen natuurlijk dat u een gratis verblijf wint. Wanneer u het gratis verblijf niet mocht winnen, dan heeft u in elk geval deze korting gewonnen op uw verblijf bij Landal GreenParks.
Landal GreenParks:'
Vandaag kreeg ik de zelfde actiecode 8711715804358 welke vorige week woensdag ook al op de kassabon stond. Kon de actiecode zo overnemen. Daarnaast nog een andere actiecode 8711715804402.
Herkent u ook 'dubbele (meervoudige) niet-unieke actiecodes'?
Ik ga nu al vanuit dat het geen weekendje weg word naar Landal.
Wie zullen dan één van de 250 gelukkigen zijn van het weekendjeweg naar Landal? U!
Heb nog verdere teleurstellingen voor je. Geven ze 250 gratis vakanties weg? Natuurlijk niet. Dit gaat naar ratio van succes van de actie. Meten is simpel turven.
Controle is er niet. Ergo actiecodes maken niet uit. Jumbo topmanagers krijgen een a4-tje met aantal ingevoerde actiecodes en kunnen zelf bepalen hoeveel vakanties ze daadwerkelijk weggeven. En geschoond van dubbele codes.
En we moeten boodschappen doen en supermarkten zullen er alles aan doen met vaak weldoordachte acties ervoor te zorgen dat u zomaar uit het niets een vakantie kunt winnen door specifieke producten te te kopen of door minstens voor een bepaald bedrag te kopen kans te maken.
Voor 50.000 euro extra omzet per week per actie kan er wel 10 vakanties af voor de gelukkigen.
börgemeister
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn!
Prettige paasdagen, Read/Pedro.
nbw schreef op zaterdag 23 apr 2011, 02:06: Heb nog verdere teleurstellingen voor je. Geven ze 250 gratis vakanties weg? Natuurlijk niet. Dit gaat naar ratio van succes van de actie. Meten is simpel turven.
Controle is er niet. Ergo actiecodes maken niet uit. Jumbo topmanagers krijgen een a4-tje met aantal ingevoerde actiecodes en kunnen zelf bepalen hoeveel vakanties ze daadwerkelijk weggeven. En geschoond van dubbele codes.
En we moeten boodschappen doen en supermarkten zullen er alles aan doen met vaak weldoordachte acties ervoor te zorgen dat u zomaar uit het niets een vakantie kunt winnen door specifieke producten te te kopen of door minstens voor een bepaald bedrag te kopen kans te maken.
Voor 50.000 euro extra omzet per week per actie kan er wel 10 vakanties af voor de gelukkigen.
Actiecodes bij actieproducten.
read schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:10: börgemeister
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn!
Prettige paasdagen, Read/Pedro.
Je wordt dan ook bij JUMBO SUPERMARKTEN blijgemaakt met een dooie mus! Blijven geloven dat je wint, ook al win je niks. De enige die er garen bij spint is JUMBO SUPERMARKTEN.
nbw schreef op zaterdag 23 apr 2011, 02:06: Heb nog verdere teleurstellingen voor je. Geven ze 250 gratis vakanties weg? Natuurlijk niet. Dit gaat naar ratio van succes van de actie. Meten is simpel turven.
Controle is er niet. Ergo actiecodes maken niet uit. Jumbo topmanagers krijgen een a4-tje met aantal ingevoerde actiecodes en kunnen zelf bepalen hoeveel vakanties ze daadwerkelijk weggeven. En geschoond van dubbele codes.
En we moeten boodschappen doen en supermarkten zullen er alles aan doen met vaak weldoordachte acties ervoor te zorgen dat u zomaar uit het niets een vakantie kunt winnen door specifieke producten te te kopen of door minstens voor een bepaald bedrag te kopen kans te maken.
Voor 50.000 euro extra omzet per week per actie kan er wel 10 vakanties af voor de gelukkigen.
Hahahaha, wat een reactie! Iets van een klok en een klepel-reactie.
Iedere supermarkt tekent direct voor 50.000 euro meer omzet per week als deze actie dat binnenbrengt! Ga eerder maar uit van 5.000 euro meer per week als dat al gehaald wordt!
En nog zo'n zin: Jumbo topmanagers krijgen een a4-tje met aantal ingevoerde actiecodes en kunnen zelf bepalen hoeveel vakanties ze daadwerkelijk weggeven. Toevallig doen topmanagers daar niets aan, dat doet de afdeling: promotionele activiteiten. En zelf bepalen hoeveel vakanties ze weggeven, nee dat is ook niet zo.
Ik heb zelf bij een andere groothandel meegewerkt bij promotionele activiteiten en het gaat er echt anders aan toe als wat hier beweert wordt.
börgemeister schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:54:read schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:10: börgemeister
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn!
Prettige paasdagen, Read/Pedro.
Je wordt dan ook bij JUMBO SUPERMARKTEN blijgemaakt met een dooie mus! Blijven geloven dat je wint, ook al win je niks. De enige die er garen bij spint is JUMBO SUPERMARKTEN.
En tuurlijk is Jumbo diegene die er garen bij spint. Ze doen niet voor niets zo'n actie. Klanten binnenhalen en meer omzet creëren of een hoger marktaandeel scoren is altijd de doelstelling van een actie.
börgemeister schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:54: ....
Je wordt dan ook bij JUMBO SUPERMARKTEN blijgemaakt met een dooie mus! Blijven geloven dat je wint, ook al win je niks. De enige die er garen bij spint is JUMBO SUPERMARKTEN.
"What else is new...."
Welkom in de wereld die 'marketing' heet.....
En voor iemand die hier toch al een tijdje meedraait (en toch al genoeg over dit soort trucjes gelezen moet hebben) laat je je dan toch aardig misleiden....
Freya
zinook schreef op zaterdag 23 apr 2011, 11:42:börgemeister schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:54:read schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:10: börgemeister
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn!
Prettige paasdagen, Read/Pedro.
Je wordt dan ook bij JUMBO SUPERMARKTEN blijgemaakt met een dooie mus! Blijven geloven dat je wint, ook al win je niks. De enige die er garen bij spint is JUMBO SUPERMARKTEN.
En tuurlijk is Jumbo diegene die er garen bij spint. Ze doen niet voor niets zo'n actie. Klanten binnenhalen en meer omzet creëren of een hoger marktaandeel scoren is altijd de doelstelling van een actie.
Dat is toch de bedoeling van elke reclame actie!!!
Wat Jumbo altijd wel slim doet qua marketing is dat ze zich positioneren als een "gezellig Brabants familiebedrijf" zodat ze zich af kunne zetten tegen het grote beursgenoteerde Ahold. Maar ondertussen hebben ze natuurlijk precies hetzelfde doel: zo veel mogelijk geld verdienen.
freya schreef op zaterdag 23 apr 2011, 12:09:börgemeister schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:54: ....
Je wordt dan ook bij JUMBO SUPERMARKTEN blijgemaakt met een dooie mus! Blijven geloven dat je wint, ook al win je niks. De enige die er garen bij spint is JUMBO SUPERMARKTEN.
"What else is new...."
Welkom in de wereld die 'marketing' heet.....
En voor iemand die hier toch al een tijdje meedraait (en toch al genoeg over dit soort trucjes gelezen moet hebben) laat je je dan toch aardig misleiden....
Freya
Nou had ik toevallig die actieproducten nodig. Het is een nieuwe vestiging die op 13 april jl. werd geopend. Ik had meer actiecodes kunnen binnenhalen doch die producten had ik niet nodig. Eergisteren ging ik weer, alleen voor die specifieke actiecodeproduct: Becel margarine (2 voor € 3,00).
Misleiden?! Vorige deed mijn jongste broer mee met een actie van optimel en won een weekendje, het werd drie dagen in de midweek en vorige week pas van genoten in Valkenburg a/d Geul (Limburg).
Wat mij werkelijk stoorde was het feit dat het geen unieke actiescodes zijn. Natuurlijk weet ik ook dat het één (Jumbo) de ander (Landal) niet uitsluit, want standaard werd de ingevoerde actiecode beantwoord met een bevestigingsemail sowieso met een korting van € 50,00 per boeking bij Landal.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer