börgemeister
door börgemeister Apr 22, 2011 om 22:23
Winkels & webshops

JUMBO SUPERMARKTEN

JUMBO SUPERMARKTEN organiseert momenteel tot en met 26 april 2011 een weekendje weg en win een Landal verblijf, door het invullen van een actiecode. Sowieso krijgt een deelnemer een kortingsvoucher van € 50,00.

Dan volgt een e-mail bevestiging met een gedeelte van de tekst hieronder vermeld:
'Bedankt voor uw deelname aan de Landal GreenParks win actie bij Jumbo. We verloten onder alle deelnemers 250 gratis verblijven bij Landal GreenParks, hier maakt u ook kans op. U heeft in elk geval een tegoedbon voor 50 euro korting op een boeking bij Landal GreenParks gewonnen.

Tegoedbon voor 50 euro korting op uw Landal GreenParks boeking
Vermeld bij uw Landal GreenParks boeking de actiecode JUM01L en u krijgt direct 50 euro korting!

Tegoedbon voor 50 euro korting op uw Landal GreenParks boeking Vermeld bij uw Landal GreenParks boeking de actiecode JUM01L en u krijgt direct 50 euro korting! Hierbij ontvangt u alvast uw tegoedbon voor € 50 korting op een verblijf bij Landal GreenParks, mede aangeboden door Jumbo Supermarkten.

Wij hopen natuurlijk dat u een gratis verblijf wint. Wanneer u het gratis verblijf niet mocht winnen, dan heeft u in elk geval deze korting gewonnen op uw verblijf bij Landal GreenParks.

Landal GreenParks:'

Vandaag kreeg ik de zelfde actiecode 8711715804358 welke vorige week woensdag ook al op de kassabon stond. Kon de actiecode zo overnemen. Daarnaast nog een andere actiecode 8711715804402.

Herkent u ook 'dubbele (meervoudige) niet-unieke actiecodes'?

Ik ga nu al vanuit dat het geen weekendje weg word naar Landal.

Wie zullen dan één van de 250 gelukkigen zijn van het weekendjeweg naar Landal? U!

5020 25 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 23, 2011 om 02:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb nog verdere teleurstellingen voor je. Geven ze 250 gratis vakanties weg? Natuurlijk niet. Dit gaat naar ratio van succes van de actie. Meten is simpel turven.
Controle is er niet. Ergo actiecodes maken niet uit. Jumbo topmanagers krijgen een a4-tje met aantal ingevoerde actiecodes en kunnen zelf bepalen hoeveel vakanties ze daadwerkelijk weggeven. En geschoond van dubbele codes.

En we moeten boodschappen doen en supermarkten zullen er alles aan doen met vaak weldoordachte acties ervoor te zorgen dat u zomaar uit het niets een vakantie kunt winnen door specifieke producten te te kopen of door minstens voor een bepaald bedrag te kopen kans te maken.

Voor 50.000 euro extra omzet per week per actie kan er wel 10 vakanties af voor de gelukkigen.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2011 om 10:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

börgemeister

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn!

Prettige paasdagen, Read/Pedro.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2011 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw schreef op zaterdag 23 apr 2011, 02:06: Heb nog verdere teleurstellingen voor je. Geven ze 250 gratis vakanties weg? Natuurlijk niet. Dit gaat naar ratio van succes van de actie. Meten is simpel turven.
Controle is er niet. Ergo actiecodes maken niet uit. Jumbo topmanagers krijgen een a4-tje met aantal ingevoerde actiecodes en kunnen zelf bepalen hoeveel vakanties ze daadwerkelijk weggeven. En geschoond van dubbele codes.

En we moeten boodschappen doen en supermarkten zullen er alles aan doen met vaak weldoordachte acties ervoor te zorgen dat u zomaar uit het niets een vakantie kunt winnen door specifieke producten te te kopen of door minstens voor een bepaald bedrag te kopen kans te maken.

Voor 50.000 euro extra omzet per week per actie kan er wel 10 vakanties af voor de gelukkigen.

Actiecodes bij actieproducten.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2011 om 10:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:10: börgemeister

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn!

Prettige paasdagen, Read/Pedro.

Je wordt dan ook bij JUMBO SUPERMARKTEN blijgemaakt met een dooie mus! Blijven geloven dat je wint, ook al win je niks. De enige die er garen bij spint is JUMBO SUPERMARKTEN.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2011 om 11:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw schreef op zaterdag 23 apr 2011, 02:06: Heb nog verdere teleurstellingen voor je. Geven ze 250 gratis vakanties weg? Natuurlijk niet. Dit gaat naar ratio van succes van de actie. Meten is simpel turven.
Controle is er niet. Ergo actiecodes maken niet uit. Jumbo topmanagers krijgen een a4-tje met aantal ingevoerde actiecodes en kunnen zelf bepalen hoeveel vakanties ze daadwerkelijk weggeven. En geschoond van dubbele codes.

En we moeten boodschappen doen en supermarkten zullen er alles aan doen met vaak weldoordachte acties ervoor te zorgen dat u zomaar uit het niets een vakantie kunt winnen door specifieke producten te te kopen of door minstens voor een bepaald bedrag te kopen kans te maken.

Voor 50.000 euro extra omzet per week per actie kan er wel 10 vakanties af voor de gelukkigen.

Hahahaha, wat een reactie! Iets van een klok en een klepel-reactie.
Iedere supermarkt tekent direct voor 50.000 euro meer omzet per week als deze actie dat binnenbrengt! Ga eerder maar uit van 5.000 euro meer per week als dat al gehaald wordt!

En nog zo'n zin: Jumbo topmanagers krijgen een a4-tje met aantal ingevoerde actiecodes en kunnen zelf bepalen hoeveel vakanties ze daadwerkelijk weggeven. Toevallig doen topmanagers daar niets aan, dat doet de afdeling: promotionele activiteiten. En zelf bepalen hoeveel vakanties ze weggeven, nee dat is ook niet zo.

Ik heb zelf bij een andere groothandel meegewerkt bij promotionele activiteiten en het gaat er echt anders aan toe als wat hier beweert wordt.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2011 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

börgemeister schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:54:
read schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:10: börgemeister

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn!

Prettige paasdagen, Read/Pedro.

Je wordt dan ook bij JUMBO SUPERMARKTEN blijgemaakt met een dooie mus! Blijven geloven dat je wint, ook al win je niks. De enige die er garen bij spint is JUMBO SUPERMARKTEN.

En tuurlijk is Jumbo diegene die er garen bij spint. Ze doen niet voor niets zo'n actie. Klanten binnenhalen en meer omzet creëren of een hoger marktaandeel scoren is altijd de doelstelling van een actie.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2011 om 12:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

börgemeister schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:54: ....
Je wordt dan ook bij JUMBO SUPERMARKTEN blijgemaakt met een dooie mus! Blijven geloven dat je wint, ook al win je niks. De enige die er garen bij spint is JUMBO SUPERMARKTEN.

"What else is new...."
Welkom in de wereld die 'marketing' heet.....

En voor iemand die hier toch al een tijdje meedraait (en toch al genoeg over dit soort trucjes gelezen moet hebben) laat je je dan toch aardig misleiden....

Freya

ve
door verwijderd - Apr 23, 2011 om 12:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

zinook schreef op zaterdag 23 apr 2011, 11:42:
börgemeister schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:54:
read schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:10: börgemeister

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn!

Prettige paasdagen, Read/Pedro.

Je wordt dan ook bij JUMBO SUPERMARKTEN blijgemaakt met een dooie mus! Blijven geloven dat je wint, ook al win je niks. De enige die er garen bij spint is JUMBO SUPERMARKTEN.

En tuurlijk is Jumbo diegene die er garen bij spint. Ze doen niet voor niets zo'n actie. Klanten binnenhalen en meer omzet creëren of een hoger marktaandeel scoren is altijd de doelstelling van een actie.

Dat is toch de bedoeling van elke reclame actie!!!

ve
door verwijderd - Apr 23, 2011 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat Jumbo altijd wel slim doet qua marketing is dat ze zich positioneren als een "gezellig Brabants familiebedrijf" zodat ze zich af kunne zetten tegen het grote beursgenoteerde Ahold. Maar ondertussen hebben ze natuurlijk precies hetzelfde doel: zo veel mogelijk geld verdienen.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2011 om 04:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op zaterdag 23 apr 2011, 12:09:
börgemeister schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:54: ....
Je wordt dan ook bij JUMBO SUPERMARKTEN blijgemaakt met een dooie mus! Blijven geloven dat je wint, ook al win je niks. De enige die er garen bij spint is JUMBO SUPERMARKTEN.

"What else is new...."
Welkom in de wereld die 'marketing' heet.....

En voor iemand die hier toch al een tijdje meedraait (en toch al genoeg over dit soort trucjes gelezen moet hebben) laat je je dan toch aardig misleiden....

Freya

Nou had ik toevallig die actieproducten nodig. Het is een nieuwe vestiging die op 13 april jl. werd geopend. Ik had meer actiecodes kunnen binnenhalen doch die producten had ik niet nodig. Eergisteren ging ik weer, alleen voor die specifieke actiecodeproduct: Becel margarine (2 voor € 3,00).

Misleiden?! Vorige deed mijn jongste broer mee met een actie van optimel en won een weekendje, het werd drie dagen in de midweek en vorige week pas van genoten in Valkenburg a/d Geul (Limburg).

Wat mij werkelijk stoorde was het feit dat het geen unieke actiescodes zijn. Natuurlijk weet ik ook dat het één (Jumbo) de ander (Landal) niet uitsluit, want standaard werd de ingevoerde actiecode beantwoord met een bevestigingsemail sowieso met een korting van € 50,00 per boeking bij Landal.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2011 om 05:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

zinook schreef op zaterdag 23 apr 2011, 11:42:
börgemeister schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:54:
read schreef op zaterdag 23 apr 2011, 10:10: börgemeister

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn!

Prettige paasdagen, Read/Pedro.

Je wordt dan ook bij JUMBO SUPERMARKTEN blijgemaakt met een dooie mus! Blijven geloven dat je wint, ook al win je niks. De enige die er garen bij spint is JUMBO SUPERMARKTEN.

En tuurlijk is Jumbo diegene die er garen bij spint. Ze doen niet voor niets zo'n actie. Klanten binnenhalen en meer omzet creëren of een hoger marktaandeel scoren is altijd de doelstelling van een actie.

En of die acties nou zijn: voetbalplaatjes, korfbalplaatjes, schaatsplaatjes, toer de Franceplaatjes, monopoly, krassenmaar, webbies, sparen voor een voordeeldoos etc. etc. Natuurlijk spinnen die supermarkten er garen bij en dat zal de supermarkten geen windeieren leggen.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2011 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

De baas en zijn dochter met 4 kinderen leven er goed van. Het zal hun een zorg zijn hoe een klant iets ervaart. Het gaat hen immers om de omzet, de winst en de groeicijfers.

Pedro.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2011 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar staat dan dat het allemaal UNIEKE actiecodes moeten zijn?

Er zijn waarschijnlijk 250 UNIEKE actiecodes en een heel hoop dubbele codes. Logisch ook, want waarom zouden ze b.v. 8000 unieke codes uitgeven als er maar 250 prijzen weg te geven zijn.

Dit is niet alleen bij Jumbo/Landal zo maar ook bij andere actie van bijvoorbeeld A-fabrikanten. Als er 500 prijzen weg te geven zijn door middel van een actiecode, dan zitten daar ook dubbele codes bijen zijn er maar 500 UNIEKE codes.

En nee, ik werk niet bij Jumbo, maar bij een concurrent van Jumbo.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2011 om 02:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

zinook schreef op zondag 24 apr 2011, 21:59: Waar staat dan dat het allemaal UNIEKE actiecodes moeten zijn?

Er zijn waarschijnlijk 250 UNIEKE actiecodes en een heel hoop dubbele codes. Logisch ook, want waarom zouden ze b.v. 8000 unieke codes uitgeven als er maar 250 prijzen weg te geven zijn.

Dit is niet alleen bij Jumbo/Landal zo maar ook bij andere actie van bijvoorbeeld A-fabrikanten. Als er 500 prijzen weg te geven zijn door middel van een actiecode, dan zitten daar ook dubbele codes bijen zijn er maar 500 UNIEKE codes.

En nee, ik werk niet bij Jumbo, maar bij een concurrent van Jumbo.

Je gaat er vanuit dat het unieke actiecodes zijn, gelet op de hoeveelheid cijfers, 13 stuks, die ingevoerd moet worden.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2011 om 02:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zinook . Jumbo is een landelijke keten en 50.000 extra omzet per week voor een Landall-actie is magertjes dus maar 10 gratis weekendjes weg. 50.000 omzet betekend schat ik 5000 tot 10.000 winst extra winst. Kosten prijs 10x 300 dus het kan uit.

En in supermarkt strategieen en acties is dit totaal onbelangrijk. Het is pasen en we zullen en moeten het toch gezellig hebben en de supermarkt heeft geen acties nodig op deze dagen. De consument slaat toch wel in. Toch is er wel iets wat de planners van compleet gemak met pasen fout hebben ingeschat met al die voorraden gourmetschotels en chocola en eieren en wat niet meer. Het is nu zomers warm. Dus het hadden bbq schotels moeten zijn en salade en bier en houtskool.

70.000 gourmetschotels van allerlei samenstelling zijn teveel ingekocht door Jumbo. Deze gaan allemaal met verlies retour afzender en belanden in de afvalverwerking. Want dumpen op de markt en de consument haast niets te rekenen is zeer schadelijk voor de supermarkt. Immers met de vriezer vol komen ze voorlopig niet terug.

En alle supermarkten zijn gelijk in deze. Kan nog wel even doorgaan over de prijsstelling van dagverse producten en hun percentage retour afval.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2011 om 07:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw schreef op maandag 25 apr 2011, 02:11: @zinook . Jumbo is een landelijke keten en 50.000 extra omzet per week voor een Landall-actie is magertjes dus maar 10 gratis weekendjes weg. 50.000 omzet betekend schat ik 5000 tot 10.000 winst extra winst. Kosten prijs 10x 300 dus het kan uit.

En in supermarkt strategieen en acties is dit totaal onbelangrijk. Het is pasen en we zullen en moeten het toch gezellig hebben en de supermarkt heeft geen acties nodig op deze dagen. De consument slaat toch wel in. Toch is er wel iets wat de planners van compleet gemak met pasen fout hebben ingeschat met al die voorraden gourmetschotels en chocola en eieren en wat niet meer. Het is nu zomers warm. Dus het hadden bbq schotels moeten zijn en salade en bier en houtskool.

70.000 gourmetschotels van allerlei samenstelling zijn teveel ingekocht door Jumbo. Deze gaan allemaal met verlies retour afzender en belanden in de afvalverwerking. Want dumpen op de markt en de consument haast niets te rekenen is zeer schadelijk voor de supermarkt. Immers met de vriezer vol komen ze voorlopig niet terug.

En alle supermarkten zijn gelijk in deze. Kan nog wel even doorgaan over de prijsstelling van dagverse producten en hun percentage retour afval.

Ik had het over 5.000 euro per week per winkel. U zult het wel hebben over 50.000 euro voor Jumbo filialen in zijn algemeen. Supermarktondernemers spreken over hun weekomzet van hun eigen winkel en niet van de groothandel. Vandaar dat ik die 50.000 euro erg veel vond.

50.000 euro omzet voor in totaal 200 filialen is inderdaad reëeler.

En dat ze niet goed ingekocht hebben, dat weet ik niet. Onze winkels (geen Jumbo) hadden wel zat bbq liggen. Een beetje ondernemer gaat met z'n kaderleden om de tafel zitten en bespreekt daarmee wat voor weer het wordt, wat er besteld dient te worden en wat voor omzet ze verwachten te halen.

Dat het teveel retour afzender gaat, is ook niet helemaal waar. Voor de ondernemers is dit derving die voor eigen kosten zijn en zelf moeten weggooien. Dus het doet de ondernemers pijn. In een gemiddelde supermarkt is 1.5% derving van je weekomzet het maximale wat je mag weggooien, wil je nog wat onder aan de streep overhouden.

Ik weet dat het bij filiaalbedrijven er heel anders aan toe gaat, maar u moet niet alle supermarkten over één kam scheren. Ook binnen de keten van een supermarkt zitten ondernemers en filialen die het wel goed voor elkaar hebben.

Nogmaals: ik spreek vanuit de stoel van een ondernemer en heb een tijdlang bij een groothandel rondgelopen bij diverse afdelingen maar dit is voornamelijk een formule die veel met ondernemers werkt. En filiaalbedrijven en winkels van ondernemers is soms een wereld van verschil!

ve
door verwijderd - Apr 25, 2011 om 09:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw schreef op maandag 25 apr 2011, 02:11: 50.000 omzet betekend schat ik 5000 tot 10.000 winst extra winst. Kosten prijs 10x 300 dus het kan uit.

Als dat de marges zijn begin ik meteen een supermarkt. In de supermarkt branche praat je over marges van 2 tot (als je het heel erg goed doet) 5%. De winst bij 50.000 euro omzit ligt dus tussen de 1000 en 2500 euro.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2011 om 09:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat om de winst op de lange termijn, het doel van dit soort promoties is naast het verhogen van de omzet vooral de klant te verlokken om daar elke week boodschappen te doen en van supermarkt te veranderen.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2011 om 12:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

rjw schreef op maandag 25 apr 2011, 09:01:
nbw schreef op maandag 25 apr 2011, 02:11: 50.000 omzet betekend schat ik 5000 tot 10.000 winst extra winst. Kosten prijs 10x 300 dus het kan uit.

Als dat de marges zijn begin ik meteen een supermarkt. In de supermarkt branche praat je over marges van 2 tot (als je het heel erg goed doet) 5%. De winst bij 50.000 euro omzit ligt dus tussen de 1000 en 2500 euro.

Als een supermarktondernemer 2% nettowinst heeft, dan mag deze tegenwoordig in zijn handen klappen. Nadat AH de prijzenoorlog gestart is, zijn er maar weinig ondernemers die nog de broek op kunnen houden. De afgelopen jaren heb ik veel ondernemers zien vertrekken omdat ze failliet zijn gegaan.

De gelukkige ondernemers zijn nog altijd de AH ondernemers. Deze hebben gemiddeld een nettowinst van 3 a 4%. Maar voor de prijzenoorlog was dat nog 2% meer, dus ook deze hebben wat in moeten leveren.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2011 om 13:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw schreef op maandag 25 apr 2011, 02:11: @zinook . Jumbo is een landelijke keten en 50.000 extra omzet per week voor een Landall-actie is magertjes dus maar 10 gratis weekendjes weg. 50.000 omzet betekend schat ik 5000 tot 10.000 winst extra winst. Kosten prijs 10x 300 dus het kan uit.

En in supermarkt strategieen en acties is dit totaal onbelangrijk. Het is pasen en we zullen en moeten het toch gezellig hebben en de supermarkt heeft geen acties nodig op deze dagen. De consument slaat toch wel in. Toch is er wel iets wat de planners van compleet gemak met pasen fout hebben ingeschat met al die voorraden gourmetschotels en chocola en eieren en wat niet meer. Het is nu zomers warm. Dus het hadden bbq schotels moeten zijn en salade en bier en houtskool.

70.000 gourmetschotels van allerlei samenstelling zijn teveel ingekocht door Jumbo. Deze gaan allemaal met verlies retour afzender en belanden in de afvalverwerking. Want dumpen op de markt en de consument haast niets te rekenen is zeer schadelijk voor de supermarkt. Immers met de vriezer vol komen ze voorlopig niet terug.

En alle supermarkten zijn gelijk in deze. Kan nog wel even doorgaan over de prijsstelling van dagverse producten en hun percentage retour afval.

Dan heb ik de suggestie om het overschot naar de voedselbank te doen overhevelen, zijn die ook weer gelukkig in deze economisch krakkenmikkege tijd.

ve
door verwijderd - Apr 26, 2011 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw schreef op maandag 25 apr 2011, 02:11:
En alle supermarkten zijn gelijk in deze. Kan nog wel even doorgaan over de prijsstelling van dagverse producten en hun percentage retour afval.

Precies, maar, als het gestolene wordt doorberekend in de prijs van de produkten,
wordt het weggegooide dan ook niet doorberekend in de prijs van de produkten?
Is het dan eigenlijk niet zo dat we met zijn allen die daar kopen, tenminste de kostprijs+vervoer betaald hebben voor die produkten? Is het dan eigenlijk niet tenminste al een deel van ons? Dus hoe halen zij het in hun hoofd om dat weg te gooien?
Ik mag hopen dat het dan tenminste naar de voedselbanken gaat, wat dan weer een positief effect kan hebben. Want zij die noodgedwongen moeten stelen, kunne dan naar de voedselbank en hoeven dus niet te stelen om te kunnen eten.
En zou de supermarkt op deze wijze niet wat besparen? En maatschappelijk bijdragen aan het welzijn van de armeren? Want het meeste wat wordy weggooid is versprodukten en laat dat nou net die gezonde groenten zijn.
Hoeven ze het zelfs niet af te voeren, krijgen mensen die in aanmerking komen een voedselbankpas en kunnen dan die dag de anders weggegooide groentes etc komen halen. Misschien kunne ze da nog wat andere zaken aldaar kopen met he beetje geld wat ze wel hebben.

ve
door verwijderd - Apr 26, 2011 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kreeg 21/4 een email: u heeft een weekend Landal gewonnen. Een dag later het reserveringsformulier. Het kan dus wel.

ve
door verwijderd - Apr 26, 2011 om 19:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ondernemers doen allerlei acties om de verkoop te stimuleren. Ook midweek vakanties en daar is niets mis mee. Meestal "win" je niets maar soms ben je dus wel the happy winner. Maar daar ben je ondernemer voor.
Die meubelzaak ????Seats (ben het eerste gedeelte al vergeten) moet je zien wat voor elektrische apparaten je krijgt als je DAAR je bankstel koopt. Enige tijd geleden had ik bij AH een minuut gratis winkelen gewonnen, ben alweer vergeten welke actie dat was, ik doe met met (bijna) alles mee. Maar de bedrijfsleider vondt toch dat ik niet hoefde te rennen, kennelijk gezien mijn leeftijd, haha, want gladde vloeren en een rennend vrouwtje; hij voorzag al allerlei schadeclaims voor ziekenhuis. Maar, ik moet zeggen: ik had voor € 300 bijeen geharkt en ik was er hartstikke blij mee. Bent u nieuwsgierig wat ik koos, want het waren GEEN levensmiddelen!

ve
door verwijderd - Apr 26, 2011 om 21:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

mazzelaar? schreef op dinsdag 26 apr 2011, 15:32: Kreeg 21/4 een email: u heeft een weekend Landal gewonnen. Een dag later het reserveringsformulier. Het kan dus wel.

Proficiat met het gewonnen weekendje Landal.

Met welke actiecode was dat?

ve
door verwijderd - Apr 27, 2011 om 09:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze week (27 april - 3 mei 2011) in de aanbieding:

Jumbo rijstchips

2 voor € 25,00

"De prijspakker van de week!"