Kan Gilette dit zomaar doen?
Recentelijk heb ik deelgenomen aan een actie van Gilette. Bij aankoop van een blister scheermesjes krijgt men een JBL speaker cadeau. Op de kassabon staat een unieke code waarmee deze speaker besteld kan worden. Als het een valide bestelling is krijg je een bevestigingsmail. Na deze bevestigingsmail te hebben ontvangen ( verwachte levertijd 2 a 3 weken ) kreeg ik een mail dat het wegens groot succes een levertijd van 5 a 6 weken zou worden omdat Gilette de speakers moet laten bijbestellen. Wat schets mijn verbazing; vandaag een mail ontvangen dat ik ( de door mij inmiddels weggegooide ) aankoop bon moet inscannen en opsturen anders krijg ik geen speaker!? Dit staat niet in de actievoorwaarden en is ook niet medegedeeld. Ik denk dat Gilette erop rekent dat veel consumenten geen aankoop bon meer hebben en dat ze zodoende geen speakers hoeven bij te bestellen. Mijns inziens is dit een onrechtmatige actie.
Ik wil gewoon de speaker die ik middels een valide aankoopcode en waarvan ik een bevestigingsmail heb gekregen, ontvangen zoals in de actie vermeld.
Heb je deze bij het kruidvat gekocht.
Dit zijn de actie voorwaarden. Daar staat toch duidelijk in dat je de kassabon moet bewaren.
Wil jij een JBL GO 2 speaker t.w.v. 34.99 euro gratis ontvangen?
Jouw actiecode
Doe mee
Het zal nu, aan de zijde van TS, wel angstvallig stil blijven.......
Ts komt niet meer terug
Er zullen wel dubbele actiecodes ingeleverd zijn. Meer codes ingeleverd dan pakken scheermesjes verkocht.
De actie loopt nog een paar dagen en er staat bij zolang de voorraad strekt, m.a.w. op = op.
https://www.freeforone.nl/gillette/
Zoals @Chris74 heel duidelijk heeft aangegeven, heeft u niet voldaan aan een van de voorwaarden.
Dus u heeft nu geen recht meer op die speaker.
Het is dus wel een rechtmatige actie van Gilette.
TS, kijk nog eens in de spiegel en lees dan nogmaals uw topic.
@hutch, TS kijkt wel uit. Alleen in de spiegel om zich niet te beschadigen tijdens het scheren.
Helaas heb ik hetzelfde probleem, buiten dan dat ik de kassabon wel bewaard heb. Ik heb 10-6-2018 een extra pak gilettemesje speciaal vanwege de actie gekocht. De meegegeven bon met de code heb ik volgens de aanwijzingen ingevoerd, vervolgens kreeg ik een foutmelding dus heb ik de gegevens nogmaals ingevoerd. Het wachten begon, het was mij al duidelijk dat dit lang kon duren, maar 18-7-2018 toch maar met de klantenservice van Kruidvat gebeld. Daar werd ik allervriendelijkst doorverbonden met de firma Freeforone, zij deden immers de afhandeling. De meneer die ik aan de telefoon kreeg wist eerst van niks, vervolgens zag hij mijn aanmelding toch en deelde mij doodleuk mee dat ik de gegevens dubbel had ingevoerd en dus uitgesloten was van deelname. Ik heb deze meneer fijntjes meegedeeld dat het normaal is dat je de gegevens nogmaals invoer op het moment dat je een foutmelding krijgt. Dat was meneer met mij eens en hij heeft de code alsnog handmatig goedgekeurd. Ik zou de box 23, 24 uiterlijk 25 juli ontvangen. U begrijpt het al, het is nu 11 augustus en ik heb nog steeds niets ontvangen. De bon met code heb ik nog steeds en ik vind toch écht dat Kruidvat dit netjes moet afhandelen! Zij hebben mij deze box beloofd met grote reclames in hun reclamefolder én in de winkel en dit afwimpelen kan ik niet waarderen en daarnaast vind ik het bijzonder klantonvriendelijk en voel ik mij bedrogen.
En al contact opgenomen met Kruidvat, Gilette, of Freeforone?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Parfum over datum
Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Tussentijds opzeggen autoverzekering
Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg? Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer