Fi
door Fikbaas Jun 20, 2018 om 17:52
Winkels & webshops

Kan Gilette dit zomaar doen?

Recentelijk heb ik deelgenomen aan een actie van Gilette. Bij aankoop van een blister scheermesjes krijgt men een JBL speaker cadeau. Op de kassabon staat een unieke code waarmee deze speaker besteld kan worden. Als het een valide bestelling is krijg je een bevestigingsmail. Na deze bevestigingsmail te hebben ontvangen ( verwachte levertijd 2 a 3 weken ) kreeg ik een mail dat het wegens groot succes een levertijd van 5 a 6 weken zou worden omdat Gilette de speakers moet laten bijbestellen. Wat schets mijn verbazing; vandaag een mail ontvangen dat ik ( de door mij inmiddels weggegooide ) aankoop bon moet inscannen en opsturen anders krijg ik geen speaker!? Dit staat niet in de actievoorwaarden en is ook niet medegedeeld. Ik denk dat Gilette erop rekent dat veel consumenten geen aankoop bon meer hebben en dat ze zodoende geen speakers hoeven bij te bestellen. Mijns inziens is dit een onrechtmatige actie.


 Ik wil gewoon de speaker die ik middels een valide aankoopcode en waarvan ik een bevestigingsmail heb gekregen, ontvangen zoals in de actie vermeld.


 

18339 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jun 20, 2018 om 18:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En wat schreef Gilette toen u naar de eerder ontvangen mail verwees?

chris74
door chris74 - Jun 20, 2018 om 18:05
564 Antwoorden / 44 Vragen
6

Heb je deze bij het kruidvat gekocht.

Dit zijn de actie voorwaarden. Daar staat toch duidelijk in dat je de kassabon moet bewaren.

Wil jij een JBL GO 2 speaker t.w.v. 34.99 euro gratis ontvangen?

Bij aankoop van een Gillette voordeelpak mesjes in de winkel of online ontvang je een actiecode waarmee je een gratis JBL GO 2 speaker t.w.v. 34.99 euro ontvangt! 
 
 

Jouw actiecode

Koop je jouw producten in de winkel? Dan ontvang je een 2e kassabon met daarop een unieke actiecode. Bewaar je kassabon goed, want zonder originele kassabon kom je niet in aanmerking voor de prijs. 
Koop je jouw producten online? Vergeet dan niet de JBL voucher toe te voegen aan je winkelmand. 
 

Doe mee

Vul hieronder jouw actiecode en gegevens in en vraag je speaker aan. De verwachte levertijd van de speaker is 6-8 weken.
De actie loopt van 28 mei t/m 10 juni 2018. Je kunt je actiecode t/m 24 juni 2018 via de button hieronder verzilveren. 
 

hutch
door hutch Jun 20, 2018 om 19:15
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Het zal nu, aan de zijde van TS, wel angstvallig stil blijven.......

Gr
door Grunn1 Jun 20, 2018 om 23:44
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ts komt niet meer terug

diumenge
door diumenge - Jun 20, 2018 om 18:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

En die actievoorwaarden heb je nog wel?

panter22
door panter22 - Jun 20, 2018 om 18:27
6599 Antwoorden / Vragen
0

Er zullen wel dubbele actiecodes ingeleverd zijn. Meer codes ingeleverd dan pakken scheermesjes verkocht.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 20, 2018 om 19:06
7179 Antwoorden / 3 Vragen
1

De actie loopt nog een paar dagen en er staat bij zolang de voorraad strekt, m.a.w. op = op.
https://www.freeforone.nl/gillette/

hutch
door hutch - Jun 20, 2018 om 19:13
4515 Antwoorden / 29 Vragen
1

Zoals @Chris74 heel duidelijk heeft aangegeven, heeft u niet voldaan aan een van de voorwaarden.
Dus u heeft nu geen recht meer op die speaker.

Het is dus wel een rechtmatige actie van Gilette.

TS, kijk nog eens in de spiegel en lees dan nogmaals uw topic.

tenormin
door tenormin Jun 21, 2018 om 00:04
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@hutch, TS kijkt wel uit. Alleen in de spiegel om zich niet te beschadigen tijdens het scheren.

Br
door BramFred - Aug 11, 2018 om 16:00
1 Antwoorden / Vragen
0

Helaas heb ik hetzelfde probleem, buiten dan dat ik de kassabon wel bewaard heb. Ik heb 10-6-2018 een extra pak gilettemesje speciaal vanwege de actie gekocht. De meegegeven bon met de code heb ik volgens de aanwijzingen ingevoerd, vervolgens kreeg ik een foutmelding dus heb ik de gegevens nogmaals ingevoerd. Het wachten begon, het was mij al duidelijk dat dit lang kon duren, maar 18-7-2018 toch maar met de klantenservice van Kruidvat gebeld. Daar werd ik allervriendelijkst doorverbonden met de firma Freeforone, zij deden immers de afhandeling. De meneer die ik aan de telefoon kreeg wist eerst van niks, vervolgens zag hij mijn aanmelding toch en deelde mij doodleuk mee dat ik de gegevens dubbel had ingevoerd en dus uitgesloten was van deelname. Ik heb deze meneer fijntjes meegedeeld dat het normaal is dat je de gegevens nogmaals invoer op het moment dat je een foutmelding krijgt. Dat was meneer met mij eens en hij heeft de code alsnog handmatig goedgekeurd. Ik zou de box 23, 24 uiterlijk 25 juli ontvangen. U begrijpt het al, het is nu 11 augustus en ik heb nog steeds niets ontvangen. De bon met code heb ik nog steeds en ik vind toch écht dat Kruidvat dit netjes moet afhandelen! Zij hebben mij deze box beloofd met grote reclames in hun reclamefolder én in de winkel en dit afwimpelen kan ik niet waarderen en daarnaast vind ik het bijzonder klantonvriendelijk en voel ik mij bedrogen.

tijger1
door tijger1 Aug 11, 2018 om 16:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En al contact opgenomen met Kruidvat, Gilette, of Freeforone?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mv
Mvanbarc - Apr 19, 2024 om 16:56
Winkels & webshops

Parfum over datum

Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Pa
Paul B01 - Apr 17, 2024 om 15:48
Auto & vervoer

Tussentijds opzeggen autoverzekering

Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg?  Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer