pondiki
door pondiki Jan 27, 2018 om 20:23
Winkels & webshops

Kijkshop tegoedbon

Vandaag naar een heropende Kijkshop getogen om een Kijkshop tegoedbon te slijten, die ik ooit in m'n maag gesplitst had gekregen na een reour, heb ik een paar artikeltjes uitgezocht, wordt de tegoedbon niet meer geaccepteerd!! ???? In de algemene voorwaarden van de leegverkoop staat hier niets over vermeld!

4477 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jan 27, 2018 om 20:25
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Hoe oud was de tegoedbon?

Cookies
door Cookies - Jan 27, 2018 om 20:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Bij een faillissement kunnen/mogen geen tegoedbonnen meer worden ingeleverd.

tijger1
door tijger1 - Jan 27, 2018 om 20:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Jammer dan, eerder moeten besteden.

ol
door old fellow - Jan 27, 2018 om 21:14
90 Antwoorden / Vragen

Na failliet is de bon waardeloos in de praktijk. In de rij gaan staan bij de curator heeft geen effect.

ne
door neodutchio - Jan 27, 2018 om 22:26
5147 Antwoorden / 12 Vragen

U moet uitgaan van de algemene voorwaarden van de uitgever. Maar helaas is die failliet, dus vervallen alle afspraken. Misschien kunt u de bon nog ruilen tegen eentje van de V&D. Daar kwamen toen ook gigantisch veel klachten over.

tenormin
door tenormin Jan 27, 2018 om 22:42
16823 Antwoorden / 108 Vragen

V&D? ???

ne
door neodutchio Jan 28, 2018 om 00:08
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Vlak voor het faillisement kreeg zo'n beetje heel Nederland een bon hiervan in het kerstpakket. En iedereen maar klagen dat deze niet meer in te leveren was. Geheid dat er nu nog menig keukenlade mee gevuld is.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 28, 2018 om 01:12
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dus nu ze uitverkopen kunt u ineens wel iets vinden. Helaas te laat.

sw
door swat1500 - Jan 28, 2018 om 02:23
3774 Antwoorden / 0 Vragen

Een tegoedbon of cadeaukaart van een bedrijf betekent feitelijk dat u een vordering op het bedrijf heeft. U bent dan een crediteur. Bij een faillisement is het bedrijf niet meer in staat om zijn crediteuren te betalen.
U moet u dus melden bij de curator. Als de verkoop van de Kijkshop en de verkoop van de voorraad voldoende oplevert zult u uw tegoedbon verzillverd krijgen. Helaas is dit zelden het geval bij een faillissement of krijgt u maar een klein deel vergoed. U staat als consument echter achter in de rij van schuldeisers.