jh
door jhazenberg Apr 24, 2018 om 20:25
Winkels & webshops

Kj dier en tuin leverd bestelling niet reageerdt niet op mail telefoon en whatsa

wij hebben een bestelling gedaan bij kj tuin en dier
de bestelling is niet geleverd
dhr. Kees Jan van Dijk reageerdt niet ( meer) op telefoon / mail / whatsapp

wat kunnen we nu nog doen om ons geld terug te krijgen of de goederen toch geleverd te krijgen ?

3984 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 24, 2018 om 20:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou, bij het Webshop keurmerk zijn ze in iedergeval niet (meer) aangesloten. Dus daar kunt u niet klagen.

Dan maar klagen op Klach,t.nl, Klachtenkompas, het Radar Forum en misschien Facebook.

wellicht komt er dan een reactie.

Ik zou toch ook maar een klacht indienen bij het Webshop Keurmer, dat zij ten onrecte het logi van het keurmerk vermelden,

jh
door jhazenberg Apr 26, 2018 om 21:11
3 Antwoorden / 1 Vragen

webshop keurmerk heb ik op de hoogte gebracht . dat hij het keurmerk nog op zijn website heeft staan

marita5
door marita5 - Apr 24, 2018 om 21:58
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jhazenberg ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd

jh
door jhazenberg Apr 26, 2018 om 21:13
3 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor de reactie, gaan ermee aan de slag

marita5
door marita5 Apr 26, 2018 om 21:24
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan .

panter22
door panter22 - Apr 25, 2018 om 13:07
6599 Antwoorden / Vragen

Je kunt die Kees Jan overladen met berichten, maar als de bestelling nog niet kan worden geleverd, dan wekt dat alleen maar irritatie op.
Heb je een reden gekregen waarom de bestelling nog niet is geleverd?

jh
door jhazenberg Apr 26, 2018 om 11:24
3 Antwoorden / 1 Vragen

nee geen gegronde reden, heb 4 dingen besteld, zou er eerst 3 hebben, heb ik aangegeven dat hij die dan al mag afsturen en de 4de mag laten vervallen. toen wist dhr. kees Jan niet of hij er nog wel drie had. Daarna is contact erg ( lees niet) mogelijk met dhr. Kees Jan van Dijk

heb zijn 06 nr. geprobeerd 0640133495
heb zijn vaste nummer geprobeerd 0525652400
heb gemaild naar Verkoop@KJGarden.nl

sc
door schippernaastmathilde - Apr 25, 2018 om 13:16
38 Antwoorden / Vragen

Volgens Google Maps is het nu een lampenwinkel.

Scrol naar beneden en zie de mooie praatjes van Kees Jan.http://k-jlight.nl

marita5
door marita5 Apr 25, 2018 om 15:23
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Deze Kees Jan heeft meer bedrijven op zijn naam staan . https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=08061294&start=0&site=kvk2014

jh
door jhazenberg Apr 26, 2018 om 21:14
3 Antwoorden / 1 Vragen

filmpje gekeken, lachwekkend dat hij het over betrouwbare webshops heeft terwijl hij zelf een keurmerk misbruikt.

jh
door jhazenberg - Apr 26, 2018 om 09:22
3 Antwoorden / 1 Vragen

heb hem via whatsapp en nu sms gevraagd het geld terug te geven we hadden een  afspraak dat hij vorige week alles zou leveren, na de laatste keer contact gaf hij aan voor 20:00 te reageren, dit heeft hij niet gedaan.
net weer geprobeerd te bellen met dhr. Kees Jan van Dijk > krijg 2 seconden later een sms met het verzoek te sms-en

heb hem gevraagd het geld terug te storten > hier weer geen reactie op.

marita5
door marita5 Apr 26, 2018 om 09:28
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@JHazenberg , neem eens contact op met consuwijzer , https://www.consuwijzer.nl/vraag-stellen-aan-consuwijzer

panter22
door panter22 Apr 26, 2018 om 09:42
6599 Antwoorden / Vragen
jh
door jhazenberg Apr 26, 2018 om 11:17
3 Antwoorden / 1 Vragen

dank voor deze antwoorden, ga er mee aan de gang

jh
door jhazenberg - Apr 27, 2018 om 15:08
3 Antwoorden / 1 Vragen

dhr Kees-Jan van Dijk ( Cornelis Joannes Dominicus van Dijk ) is ook bekend bij opgelicht.nl

1 x van mijn verhaal

1 x van zijn webshop K-JLight via bol.com

bij Bol.com kom ik hem niet meer tegen

jh
door jhazenberg - Apr 30, 2018 om 16:40
3 Antwoorden / 1 Vragen

na lang aandringen heeft dhr. van Dijk ons geld terug gestort

marita5
door marita5 - Apr 30, 2018 om 16:42
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@JHazenberg ,

Fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .