nc
door nccvzwet Feb 20, 2020 om 17:50
Winkels & webshops

Klaagt over dhl

maandag zou dhl een pakje komen brengen. maar de chaufer kwam niet verder dan zijn auto, ik woon wel twee trappen op daar is mijn voorduer. op dinsdag zouden ze het opnieuw proberen maar ook dat ging niet goed. dinsdag weer gebeld maar ze zijn savonds niet berijkbaar dus woensdag weer gebeld. nu konden ze er niets meer aan doen. het pakje lag al bij het ophaal punt. dus een nieuw pakje besteld deze komt donderdag maar u raad het al ook nu kwam de bezorger niet naar boven. dus weer bellen ze gaan het weer regelen dus hoop dat het morgen vrijdag dan toch wel gaat lukken.ik vraag mijn af of jullie hier meer klachten over krijgen? vriendelijke groetjes nancy uit delft. sorry voor de fouten ik ben dislecties maar geloof dat het mee valt

1030 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

getty
door getty - Feb 20, 2020 om 17:55
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Maar waarom heeft u het pakje niet op het ophaalpunt opgehaald?

ne
door neodutchio - Feb 20, 2020 om 18:13
5150 Antwoorden / 12 Vragen
0

Als u DHL zou intikken krijgt u genoeg klachten te zien, maar ook oplossingen. U moet bij de verkoper gaan klagen. Daar heeft u immers een overeenkomst mee.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 20, 2020 om 18:24
16845 Antwoorden / 202 Vragen
0

M.b.t. klachten over bezorging van een pakket en dergelijke dient u zich te wenden tot degene die het pakket heeft verzonden. Maar in dit geval is er m.i. nog niets echt klachtwaardig omdat u aangeeft dat DHL heeft aangegeven het op nieuw voor u te regelen. Verwijder uw telefoonnummer oimdat dit een openbaar forum is en u nu vanuit de gehele wereld mogelijk volstrekt ongewenste telefoontjes kunt verwachten. Als uw vraag bestemd is voor de TV redactie van Kassa, dan is het adres kassa@bnnvara.nl

aurora1
door aurora1 - Feb 20, 2020 om 23:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Nee, geen problemen mee. Ik bestel nl zeer zelden iets en dan laat ik het afleveren op een afhaalpunt, geen probleem. Maar ik koop meestal in stenen winkels in mijn woonplaats: goed voor de economie, goed voor de werkgelegenheid en goed voor de middenstand.

Wij hebben hier trouwens nooit problemen met bezorgen. Alles loopt altijd even goed en efficiënt met uiterst vriendelijk bezorgers. Die overigens onder enorme druk en voor een erg laag loon werken.
U had naar dat afhaalpunt kunnen gaan natuurlijk, of misschien iemand daarheen kunnen sturen als u zelf er niet naar toe kunt lopen.
Let op: voortaan geen privé gegevens openbaar op internet plaatsen zoals uw naam en telefoonnummer e.d.
Voor het overige: wij van het forum behandelen geen klachten. U moet daarvoor bij de verzender zijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

el-zorro
el-zorro - Apr 24, 2024 om 21:38
Geldzaken & recht

Coulance regeling

Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'.

Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp Veelvoorkomende problemen met de distributieriem

Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bij hij of zij schade o ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer

Ro
Rob Vera - Mar 9, 2024 om 18:14
Computers & telefonie

Kan ISP Tweak het contract ontbinden met berekening in eigen voordeel?

Beste Kassa,

nu al een aantal jaar heb ik een internet glasvezel abonnement bij Tweak.  Nu Tweak is overgenomen door Odido kreeg ik een email dat Tweak mijn abonnementscontract wil ontbinden en mezelf bij Odido moet aanmelden. 
Het betreft een abonnementsvorm welke ik per jaar betaal (gezien het voordeel van 10 euro per maand).  In de afwikkeling wil Tweak mij nu met terugwe ... Lees meer