ma
door maire94 Apr 15, 2013 om 17:48
Winkels & webshops

Klacht Albert Heijn

Hallo,
Afgelopen zaterdag ben ik bij de Albert Heijn (18 Septemberplein 23 5611 AL Eindhoven) boodschappen wezen doen en het bleek dat er er weinig (verse) groentes waren en dat er erg veel rotte groentes tussen lagen. Ik wilde bij deze Albert Heijn een klacht indienen via de mail, maar ik kon nergens een e-mailadres vinden. Ik vroeg me af of jullie deze klacht vaker hebben gehad en of jullie mij zouden kunnen helpen om er toch een klacht in te kunnen dienen, want ik vind dit erg slecht van een winkel.

17814 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - Apr 15, 2013 om 18:01
355 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als je op de site van AH 'klantenservice 'aanklikt, kom je wel verder als je 'de pijlen' ;-) volgt.

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2013 om 18:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo maire94,

Kijk eens hier bij de Klantenservice.

Met vr.gr.

tonjakassa
door tonjakassa - Apr 15, 2013 om 18:09
165 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mijn ervaring is dat direct een klacht bij de bedrijfsleider/ster c.q. assistent bedrijfsleider/ster van de vestiging zeer goed werkt. U hoort dan meestal direct wat de oorzaak/reden is.

Want eigenlijk zijn zij de direct verantwoordelijken voor...

jo
door jorisw - Apr 15, 2013 om 20:18
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik snap niet dat steeds meer mensen de moeilijkste oplossing ergens voor lijken te kiezen. Even de bedrijfsleider aanspreken is toch veel makkelijker dan thuis gaan zoeken naar een emailadres. Net zoals mensen die iedere dag mailen in de hoop dat ze antwoord krijgen terwijl een probleem vaak in 1 telefoongesprek opgelost kan zijn.

tenormin
door tenormin - Apr 15, 2013 om 21:32
16826 Antwoorden / 108 Vragen
0

Inderdaad kom je bij geen enkel Hoofdkantoor van welke Super dan ook een stap verder. De managers van al hun zaken, al dan niet zelfstandig opererend, regelen dit zelf en niet een hoofdkantoor.

ixjeer1300
door ixjeer1300 - Apr 26, 2013 om 06:15
132 Antwoorden / 1 Vragen
0

www.albertheijn/klachten/.php

beveiliger
door beveiliger - Jul 19, 2013 om 12:37
8 Antwoorden / 2 Vragen
0

Beste Maire,

Het filiaal van A.H. waar jij je boodschappen deed ligt midden in het stadse centrum van Eindhoven. Dat wil natuurlijk niet zeggen, dat de kwaliteit van de groenten dan van mindere kwaliteit mag zijn, maar met lossen van de vrachtwagens kan meer tijd gemoeid zijn dan elders, waar een vrachtwagen zo tegen de gevel van het filiaal kan lossen, waardoor levensmiddelen niet al te lang "buiten de koeling" in een palletwagen opgeslagen liggen.

Desalniettemin is mijn ervaring met A.H. heel positief. Heb je klachten over welk produkt dan ook, bij A.H. geldt een 100% tevredenheidsgarantie. Ben je over het geleverde produkt niet volledig tevreden, dan breng je het artikel terug, en krijgt je je geld retour. Wel effe de aankoopbon overleggen natuurlijk! Overal kan het gebeuren, dat er eens iets tussenzit wat niet (geheel) voldoet, of een verkeerde keuze was, maar als je zonder verdere (moeilijke) vragen kunt retourneren, wat wil je dan nog meer? En dit zeker wanneer het dagverse produkten betreft, maar dan natuurlijk deze zaken geen weken bij dit soort temperaturen op het aanrecht laten liggen...
En nee, ik werk niet bij A.H...
Groet,
Frans.

xi
door xilefsim - Jul 19, 2013 om 17:45
111 Antwoorden / 1 Vragen
0

De groenten staan maar heel kort buiten, bovendien was het afgelopen april zeker niet heet. Daar kan het niet aan liggen. Het ligt eerder aan het feit dat supermarkten zelden nog een echte groenten(vak)man hebben en er veel oproepkrachten werken. Toen ik laatst vroeg naar een product wat ik niet meer zag zei een medewerker dat ze geen invloed hebben op wat er binnenkomt omdat ze niet meer zelf bestellen.
Toen ik laatst een paar nectarines wou kopen wees de weegschaal wel een heel hoog gewicht aan. Dat soort dingen zou vakmensen opvallen maar daar is tegenwoordig steeds minder aandacht voor.

van leyden
door van leyden - Jul 19, 2013 om 18:07
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

[quote=jorisw schreef op maandag 15 apr 2013, 20:18]Ik snap niet dat steeds meer mensen de moeilijkste oplossing ergens voor lijken te kiezen. Even de bedrijfsleider aanspreken is toch veel makkelijker dan thuis gaan zoeken naar een emailadres. Net zoals mensen die iedere dag mailen in de hoop dat ze antwoord krijgen terwijl een probleem vaak in 1 telefoongesprek opgelost kan zijn.

Dus je mag pas emailen nadat je de bedrijfsleider hebt aangesproken? mondeling of telefonisch dan.
Waarom hebben ze dan een klachtenlijn op internet?


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Pi
Pieter Wester - Mar 25, 2024 om 12:03
Computers & telefonie

Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?

Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.

De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer