Klachten schoenen
Bijna 8 weken geleden heb ik Valentino schoenen gekocht deze waren met black friday van 550 naar 440. Na black friday waren deze weer gewoon 550. Nou is mijn vraag er zit een scheurtje in de schoen precies bij enkel aan de binnenkant. Ik heb dit gemeld en kreeg als antwoord dat de schoenen aangetrokken zijn met de veters gestrikt en dat ze de schoenen naar hun schoenmaker willen sturen. Nou is mijn vraag wat ik hier aan kan doen als ze gerepareerd worden blijft het een zwakke plek. De schoenen zijn amper 2 maanden oud en ( vind ik ) duur om zomaar kapot te gaan. Graag zou ik advies willen. Groetjes Laura Hendriks
Hallo Hendrikssl ,
Lees hier betreft garantie , u moet de verkoper wel de kans geven om de schoen te repareren , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
Dat is heel jammer, maar je zult ze in de gelegenheid moeten stellen om één en ander in orde te brengen.
Dat wordt dus even afwachten wat die schoenmaker van ze er mee kan doen.
Is het resultaat niet naar tevredenheid, dan kun je altijd nog reclameren. (zie link marita5)
Als de reparatie niet afdoende is heeft u recht op vervanging door nieuw.
Kunt u dit uitleggen? Ze willen dat ik de schoen terug stuur en zij maken de schoen bij de schoonmaken dan sturen ze de schoenen weer terug. Maar ik ben hier bij de schoen maken geweest en hij vertelde dat je het blijft zien...
kreeg als antwoord dat de schoenen aangetrokken zijn met de veters gestrikt
De was ik nog niet tegen gekomen, een paranormaal begaafde schoenverkoper. Maar goed u zal deze toch de gelegenheid moeten geven de schoenen te herstellen. En met zijn gave kan de verkoper u vast wel vertellen dat het allemaal wel goed komt.
Ze mogen het eerst laten repareren. Is dat niet voldoende heeft u recht op eventueel nieuwe .
wel schandalig dat ze zo omgaan met hun klant. Duidelijk slechte kwaliteit geleverd maar goed ze staan in hun recht.
laatst had ik bij Adidas schoenen besteld en na 6 weken zat er een gat in de neus. Dochter had dezelfde schoenen en op de zelfde plek omstond ook een gat. Zelfde schoen zelfde plek. Foto gemaakt, opsturen en kreeg volledige bedrag retour. Zelfs excuus erbij ( en dat waren schoenen van ca 110 per paar en dan al zulke service). Meteen geld bij hun weer uitgegeven aan ander model en daar nu nog heel tevreden over
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer