Joshua1955
door Joshua1955 Jun 7, 2020 om 20:20
Winkels & webshops

Klantenservice Intratuin reageert niet

Wie heeft ook vervelende ervaringen met de klantenservice van Intratuin? Ze lijken niet te bestaan!!

3718 9 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 7, 2020 om 20:24
7180 Antwoorden / 3 Vragen

Via de link nog eens proberen contact te zoeken.

Klantenservice - Intratuin vestigingen
Heb je vragen, opmerkingen of klachten over een Intratuin winkel of over in de winkel aangekochte producten? Neem dan contact op met de betreffende winkel via het contactformulier of zoek de contactgegevens van de vestiging hier.

https://www.intratuin.nl/contact

Donuts
door Donuts - Jun 7, 2020 om 20:27
1203 Antwoorden / 2 Vragen

U schrijft niet waarom u zo dringend de klantenservice wilt contacten, maar heeft u dit gelezen?

***Bezorging online bestelling vertraagd***
Door de situatie rondom het Corona virus, zijn veel winkels gesloten en bestellen klanten meer online dan ooit. Dit heeft als gevolg dat Postnl te kampen heeft enorme hoeveelheden pakketten die verwerkt moeten worden. Hierdoor kan het helaas zijn dat je bestelling vertraging op loopt. Ook Intratuin heeft meer online bestellingen dan gebruikelijk, we doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Houd de track&trace code in de gaten om te bekijken wanneer je je bestelling kunt verwachten. Heb je nog geen track&trace ontvangen, maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af, totdat wij je bestelling verwerkt hebben. We vragen hiervoor om begrip.

En dit:

***Bereikbaarheid klantenservice tijdens Corona periode***

Door de situatie rondom het Corona virus, wordt er achter de schermen hard gewerkt om de service naar onze klanten zo goed mogelijk overeind te houden. Om dit zo goed mogelijk te laten verlopen, zijn wij telefonisch beperkt bereikbaar en verzoeken we je dringend om ons een email te sturen met je vraag en niet te bellen als het niet urgent is. Vanwege de uitzonderlijke drukte, kan een reactie hierop eventueel wat langer op zich laten wachten dan je van ons gewend bent. We vragen hiervoor om begrip.

Graag wijzen we je erop dat onze vestigingen geen inzage hebben in de status van je webbestelling en ze je dus niet kunnen helpen met vragen omtrent je bestelling. We verzoeken je een email naar de klantenservice te sturen of het contactformulier in te vullen. De klantenservice zal je vraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. Gezien de huidige omstandigheden kan dit iets langer duren dan gebruikelijk.

ne
door neodutchio - Jun 7, 2020 om 20:29
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Wat hebben ervaringen van anderen voor toegevoegde waarde voor u? Dat u kan zeggen dat er meer mensen problemen hebben met contact te zoeken? En dan?
Het benoemen van uw probleem zal meer richting een oplossing gaan dan ervaringen van anderen aan te horen.

tenormin
door tenormin - Jun 7, 2020 om 21:56
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Joshua1955, vraag me af welke toegevoegde waarde het heeft om te vragen wie er ook vervelende ervaringen heeft gehad met....welke zaak dan ook. Het zal u niet verder helpen en ook: in deze tijd van Corona: zullen ze wel grote problemen hebben met leveren. Alsof ze niet bestaan? Ze bestaan nog wel, maar alles moet natuurlijk niet veel langer gaan duren, want dan bestaan er de meeste zaken niet meer.

aurora1
door aurora1 - Jun 7, 2020 om 22:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen last van.

justmeagain
door justmeagain - Jun 8, 2020 om 00:21
623 Antwoorden / 8 Vragen

Misschien is de klantenservice wel de bloemetjes aan het buiten zetten.

edrick3
door edrick3 - Jun 8, 2020 om 11:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik niet.
Prima contact gehad vorige week.
Zaken goed geregeld.

ma
door marleenvanh - Jun 8, 2020 om 12:24
451 Antwoorden / 1 Vragen

Nee geen enkele last van. Nou kom ik er nooit dus dat verklaart veel.....:-) :-) :-)

aa
door aafkekeerke - Jun 14, 2020 om 17:29
1 Antwoorden / Vragen

ik heb geen vervelende ervaringen. Ik ervaar namelijk helemaal niets!!!!! Net als honderden anderen @neodutchio. Ik heb maar een halve betaalde bestelling ontvangen. Telefonisch zijn ze niet meer te bereiken en een mail sturen of het formulier invullen geeft 0 reacties. Het 'druk zijn' ivm corona is natuurlijk onzin. Als je de bestellingen op de juiste manier verzend zijn er geen klachten. En als je niet reageert op een klacht of vraag, krijg je er nog meer. Het is gewoon slechte klantenservice. Heel veel klanten zijn genoodzaakt hun geld terug te vragen vanwege dit gebrek aan klantenservice. Ik stuur mijn de producten niet terug, want zo meteen heb ik niets meer. Ze maken er een een puinhoop van bij Intratuin en kiezen er dan voor om te zwijgen. En naar een filiaal hoef je niet te gaan, want alles is franchise en kunnen dus niets betekenen.

tijger1
door tijger1 Jun 14, 2020 om 18:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Jammer.

rj
door rjw Jun 14, 2020 om 22:01
3256 Antwoorden / 5 Vragen

@Aafke: verhuur je zelf als business consultant aan Intratuin. Ik denk dat ze best wel een leuk bedrag over hebben zodat jij ze kunt vertellen hoe je foutloos een bedrijf kunt runnen. Maar je zult zelf toch ook wel snappen dat als er normaal gesproken x% zaken fout gaan, je die met een normale bezetting prima kunt oplossen maar als de bezetting minder is (inderdaad door corona), je dat niet gaat lukken. Of moeten de mensen die nog wel werken maar gewoon 16 uur per dag gaan werken? (totdat ze omvallen en er helemaal niks meer gebeurt binnen Intratuin)