Sonjacoba62
door Sonjacoba62 May 12, 2020 om 16:11
Winkels & webshops

Kledingwebwinkel daysiall is malafide

Beste mensen van Kassa,

Er zijn veel klachten over Daysiall.
Je moet meteen betalen maar vervolgens krijg je niet wat je besteld hebt. Of je krijgt niets of je krijgt het verkeerde. Terugsturen kan niet want er is geen adres.
Ze zijn niet bereikbaar . Je geld is dus gewoon weg. Ik heb 3 weken geleden een jurk besteld , niks meer van gehoord. Er zijn veel revieuws met hetzelfde probleem.
Kunnen jullie hier wat aan doen? In elk geval de webwinkel uit de lucht halen zodat er niet nog meer slachtoffers komen?

Mvg . Sonja van Harmelen

29912 14 Rapporteer

ju
door juliomariner - May 12, 2020 om 16:14
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Zoek maar eens op google naar de betekenis van dropshipper. Dit bedrijf heeft hier alle kenmerken van. Het spul wordt u vanuit China toegestuurd. Het kan zijn dat u ook nog even de invoerrechten moet betalen voordat u uw jurkje krijgt. Op Aliexpress vind u waarschijnlijk hetzelfdekledingstuk voor een paar euro

ju
door juliomariner May 12, 2020 om 20:00
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Is trouwens geen dropshipper maar gewoon een chinese webshop. Als ze al producten versturen ( volgens enkele reacties op trustpilot wel) kloppen de maten niet en de kwaliteit zal ook wel k*t zijn.

Tr
door Trostomaat Aug 3, 2020 om 19:02
239 Antwoorden / Vragen

Ze hebben wel mooie badpakken.

ne
door neodutchio - May 12, 2020 om 16:16
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Hoe moeten wij, als forumvrijwilligers, een site uit de lucht halen? U koopt bij een Franse webwinkel:

Bedrijf: ZC(FR) LIMITED
Adres: 5 Rue Damboise 75002 Paris France
Telefoon: 852 81915515
Email: service@daisyall.com

Voor het retourbeleid Klik hier

tijger1
door tijger1 - May 12, 2020 om 16:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als er zoveel klachten zijn, waarom koopt u er dan?

Donuts
door Donuts - May 12, 2020 om 16:41
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Het programma Kassa kan daar niets aan doen, de vrijwilligers op dit forum ook niet. De enige die daar wat aan kan doen, bent u zelf door voordat u ergens besteld, de vage en onbekende webshops goed te checken.

marita5
door marita5 - May 12, 2020 om 16:52
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo SonjaCoba62 ,

Deze site is geregistreerd op 26 - 11 - 2019 , staat op naam van M ** Chen,  tel.nr is van een callcenter in Hong Kong .

Adres: RM 701TUNG HIP ( bedrijfsgebouw )  COMM BLDG244-248DES VOEUX ,  RD CENTRAL HONG KONG. Telefoon: 852 81915515. Email: service@daisyall.com.

Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

justmeagain
door justmeagain May 12, 2020 om 22:24
623 Antwoorden / 8 Vragen

@marita,.even een OT vraag.
Vaak als u web gegevens plaatst zijn deze in Hongkong maar @diumenge komt met een Frans bedrijf op de proppen. Ik snap niet zo goed waarom u zo vaak in China uitkomt. Kijkt u naar de provider, de registrar van de website zelf?
Licht eens een topje van de sluier op want ik vind het oprecht interessant.
Bvd

marita5
door marita5 May 13, 2020 om 00:09
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Justmeagain , 1 ) controleer domeinnaam 2 ) controleer tel.nr , 85281915515 is Hong Kong , op dit tel nr zijn nog meer websites te vinden   3) controleer adres  4 )  controleer bedrijfsnaam : ZC ( fr ) Limited

edrick3
door edrick3 - May 12, 2020 om 17:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Er zijn veel klachten over Daysiall.
Waarom bestel je daar dan?
Vóóraf informatie inwinnen is beter dan achteraf.

Wij hier op dit forum kunnen daar niets aan doen.
Als mensen zich eerst eens goed zouden oriënteren dan zouden er niet zoveel 'slachtoffers' zijn.

rj
door rjw - May 12, 2020 om 19:05
3259 Antwoorden / 5 Vragen

Even gekeken en logisch dat mensen daar bestellen: lekker goedkoop.... Maar nu snap je ook waarom.

ju
door juliomariner May 12, 2020 om 19:58
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Ik niet want als je even door de site klikt krijg je allerlei komisch Engels en slecht vertaald Nederlands door elkaar. Dan moet er toch een belletje gaan rinkelen. Daarnaast schoenen met 99% korting, dat geloofd toch niemand.

tijger1
door tijger1 May 12, 2020 om 23:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat moet toch best kunnen? Bij veel mensen gaat er een luikje dicht na het woord korting.

annigjen
door annigjen - May 13, 2020 om 01:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Sonja,

Vorig jaar heb ik voor t eerst ook daar kleding besteld..ook betaald en 2 jurkjes die waren voor een kind van 9 jaar en geen M..een broekje ook...daar kon een kind van 4 jaar in...maar niet ikzelf. Nog een witte jurk en dat moest een maxi-jurk zijn van katoen..nou dat jurkje daar paste ik net in en was tot boven de knie en doorzichtig. Kan m gebruiken als onderjurk wat niet de bedoeling is. Kreeg t niet voor elkaar om t terug te sturen ..moest er foto's van maken en dan was t nog niet de vraag of ik t geld terug zou krijgen. Daarbij moest ik ook de verzendkosten zelf betalen..daarom heb ik t hier maar bij gelaten.Anita .

lo
door lovewinnie - May 13, 2020 om 08:11
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Jurkje zult u wel krijgen. Duurt alleen paar maanden. Komt namelijk waarschijnlijk uit goedkope China . Ipv 5 5/6 wat hij normaal kost op Ali betaald u vast  een beetje meer .
Mijn schoonmoeder koopt ook in zulke winkeltjes en mag ik de retour regelen.
Nou dat is bijna onmogelijk. Nou zeg maar onmogelijk want laatste keer kreeg ze enkel retoursticker voor Frankrijk, Duitsland of België. Nederland ging niet. Tja lekker dan. 30 euro weggegooid . Gelukkig niet mijn geld .
Maatje m is maatje XS en voor vrouwen van Max 155 lang haha . En echt lees de review voor je koopt. Maar goed is weet dus uit ervaring dat sommige echt niet leren.

Wacht nog ff paar weken . Dan krijgt u hem waarschijnlijk  wel. Duurder dan 22 euro wellicht nog met invoer en BTW rekening erbij. Good luck . En hoop dat u 2 maten groter heeft besteld anders heeft u een mini jurkje

Re
door Remco Evers - May 16, 2020 om 13:20
1 Antwoorden / Vragen

Aangifte doen. Melding doen bij Facebook. En elke keer reageren op hun advertenties. Ze verwijderen wel steeds berichten. Het zijn gewoon oplichters!

ne
door neodutchio May 16, 2020 om 14:13
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Aangifte doen waarvan?

diumenge
door diumenge May 16, 2020 om 14:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Domheid?

Gesina101
door Gesina101 - Aug 3, 2020 om 16:57
1 Antwoorden / Vragen

Jurk besteld 1 mand gewacht met iDEAL betaald 31.25 euro toon kreeg ik 2 van dezelfde jurken gestuurd  ik vond hem toch niet mooi terug gestuurd an niets meer gehoord heb ook bewijs van DHL nou alleen nog mijn geld terug .

Donuts
door Donuts Aug 3, 2020 om 17:04
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Geld terug kunt u vergeten bij deze shop. Helaas pindakaas. In het vervolg opletten waar u iets bestelt.

tenormin
door tenormin - Oct 29, 2020 om 22:58
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Edit: zat op verkeerde page.

justmeagain
door justmeagain - Oct 29, 2020 om 23:14
623 Antwoorden / 8 Vragen

Waar zit de shop nu?
@neodutchio zegt

Franse webwinkel:

Bedrijf: ZC(FR) LIMITED
Adres: 5 Rue Damboise 75002 Paris France
Telefoon: 852 81915515
Email: service@daisyall.

@marita zegt
Adres: RM 701TUNG HIP ( bedrijfsgebouw )  COMM BLDG244-248DES VOEUX ,  RD CENTRAL HONG KONG. Telefoon: 852 81915515. Email: service@daisyall.com.

Hoe moet een klant dat uit gaan vinden als het hier al niet duidelijk wordt.

marita5
door marita5 Oct 30, 2020 om 08:13
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@justmeagain , producten komen uit China , de voorwaarden : Als uw land van verblijf of vestiging de Europese Unie is, sluit u een overeenkomst met ZC (FR) Limited, 66 AVENUE DES CHAMPS EL 75008 PARIS (Let op: dit is geen retouradres), en het zal optreden als verwerkingsentiteit voor uw transacties .

Als uw land van verblijf of vestiging Hong Kong en de rest van de wereld is, sluit u een overeenkomst met ZC Holding (HK) Limited ("ZC"), 2 / F, DAH SING LIFE BLDG, 99-105 DES VOEUX ROAD C, CENTRAL, HONG KONG (Let op: dit is GEEN retouradres.), En het zal optreden als verwerkingsentiteit voor uw transacties.

Als u in een ander land woont, zijn deze voorwaarden een overeenkomst tussen u en ZC en worden goederen en / of diensten rechtstreeks door ZC geleverd.

marita5
door marita5 Oct 30, 2020 om 08:24
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Bedrijf: ZC(FR) LIMITED
Adres: 5 Rue Damboise 75002 Paris France
Zie ook deze link , https://www.societe.com/societe/zc-fr-limited-879130227.html

panter22
door panter22 Oct 30, 2020 om 08:30
6599 Antwoorden / Vragen

Een jurkje terugsturen van 20- 30 euro naar Frankrijk of China?
Vergeet het.
Kijk voor kosten:
https://jouw.postnl.nl/#!/versturen/details

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 30, 2020 om 10:02