Jan Moorlag
door Jan Moorlag Jun 30, 2020 om 11:53
Winkels & webshops

Koning Koken levert niet. Ervaringen?

Heb in mei bij Koning Koken.nl besteld en betaald en tot vandaag niets ontvangen. Iemand ervaring?
Deugt dit bedrijf wel? Reacties welkom

843 7 Rapporteer

mi
door miennaamishaaz - Jun 30, 2020 om 11:58
725 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas heeft u bij een Dropshipper besteld

Het bedrijf schreewt Dropshipper uit alle hoeken en spuigaten.

Wat heeft u eigenlijk besteld.
Mischien opzoeken op Aliexpress. Daar vind u het minimaal voor 1/4e van de prijs

Ze beweren 14dagen levertijd te hebben. Maar gezien het een dropshitter is is dit niet het geval
https://koningkoken.nl/pages/faq

ne
door neodutchio - Jun 30, 2020 om 11:58
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Natuurlijk deugd deze webwinkel. Er is geen KVK bekend, geen adres gegevens, geen telefoonnummer. Alle reden dus om te gaan kopen.

Dit is de zoveelste dropshipper die voorbij komt. Het spul moet uit China komen en daar gaan weken tot maanden overheen op dit moment. De dropshipper is de lachende derde. Niet te achterhalen wie het is en slapend rijk worden.

mi
door miennaamishaaz Jun 30, 2020 om 12:04
725 Antwoorden / 1 Vragen

Klopt inderdaad
zelfs SIDN geeft geen gegevens, behalve een 3rd party registar naan die niet echt is
https://www.sidn.nl/whois/?q=https:%2F%2Fkoningkoken.nl%2F

Gr
door Grunn1 - Jun 30, 2020 om 12:28
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Fantastische site, verkoopt welgeteld 44 producten. Wel netjes overal mooie (gekopieerde) fotos bij. Werkelijk alle producten kosten rechtstreeks bij AliExpress nog geen 20% van de vermelde prijs. Ook zijn veel producten gewoon bij de Xenos, Big Bazaar, Solow enzovoort te koop voor een kwart van de prijs. Hier op deze vraag een serieus antwoord geven kan niet want dit is al de zoveelste dropshipper dat als men het nu nog niet weet dan kan men beter ver van online kopen weg blijven.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 30, 2020 om 12:39
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer nog eens de vraag via een contactformulier te stellen:
https://koningkoken.nl/pages/contact

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jun 30, 2020 om 17:30
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jan Moorlag ,

Deugt dit bedrijf wel?

Nee , site is geregistreerd op 29-2-2020

U bent niet de enige , dit heeft u inmiddels kunnen lezen op FB , waar u een klacht heeft geplaatst .

Wij hanteren ook een andere wijze van verzendingen om u de goedkoopste prijs aan te kunnen bieden. De bestelling wordt direct vanuit de leverancier naar de klant verzonden waardoor we kunnen besparen op transport-, opslag-, verpakking-, en verzendkosten!

Door de bestellingen direct vanuit de leverancier te sturen is de gemiddelde levertijd voor NL 7-15 dagen & BE 15-30 dagen.

*door het coronavirus kunnen verzendingen vertraging oplopen!

Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

aurora1
door aurora1 - Jul 2, 2020 om 15:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen ervaringen mee. Ik zie allerlei nutteloze producten die peperduur zijn en je voor een prikje op de markt of bij de kringloper kunt kopen. Of bijv. bij Blokker of de Hema, en ook veel voordeliger.