j
door j bras Jan 14, 2023 om 11:26
Winkels & webshops

Koopjedeal is die betrouwbaar ???

Hebben op 4 januari een matras besteld bij koopjesdeal maar nog steeds geen bericht gehad wanneer het geleverd word.
Hebben wel betaald voor het matras en als je probeer te bellen zeggen ze dat ze gesloten zijn en een email krijg je niet verzonden. Wij krijgen het idee dat we opgelicht zijn. Terwijl er nog steeds volop geadverteerd .!! Kunnen wij en met ons vele mensen hier wat aan doen.??

3823 8 Rapporteer

Be
door Bewaklu - Jan 14, 2023 om 11:37
131 Antwoorden / 1 Vragen

Met koopjedeal is niets mis. En het is net aan 10 dagen geleden. Opgelicht bent u niet, dus "we" gaan hier helemaal niets doen. Neem via de hoofdpagina contact met ze op en stuur een mail. Ik heb daar zelf nog nooit problemen mee gehad.
Paniek om niks.

Thecla58
door Thecla58 - Jan 14, 2023 om 11:40
853 Antwoorden / 3 Vragen

Zoek op dit forum op koopjedeal.

Maar vooruit hier heb je wat vragen

deal

Maar zie ook hier. Het lijkt redelijk betrouwbaar. Alleen loopt het niet altijd even goed, maar het zijn mensen die daar werken. Enne niet meteen blèren dat je opgelicht bent of je opgelicht voelt.

Gr
door Grunn1 - Jan 14, 2023 om 11:43
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als ze gesloten zijn is er waarschijnlijk niemand aan het werk. Als er niemand aan het werk is hoe moeten ze dan jouw bestelling afhandelen?

Misschien nog vakantie, het zoals je weet net nieuwjaarsdag geweest, en zijn ze langer dicht ofzo. Nog maar even geduld hebben.

Als je bang bent om opgelicht te zijn dan de volgende keer iets meer betalen en bij een betrouwbare webwinkel bestellen of naar een stenen winkel gaan dan voorkom je dat. Vaak is goedkoop duurkoop.

marita5
door marita5 - Jan 14, 2023 om 11:48
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jbras ,

Veelgestelde Vragen ,

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd verschilt per artikel en wordt bij het product onder het kopje ”highlights & specificaties’’ weergegeven. Heb je er overheen gelezen? Dan kun je het nog altijd in de orderbevestiging terugvinden.

In de orderbevestiging zie je wanneer welk product bij je afgeleverd wordt.
Uiteraard proberen wij bestellingen eerder te versturen, maar vanwege de vele bestellingen per dag hebben wij soms iets meer tijd nodig.

Zodra de bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je de verzendgegevens om jouw bestelling tot aan de deur te volgen.

  • Is bestellen veilig op Koopjedeal.nl?

Uiteraard. Alle bestellingen richting Koopjedeal lopen via een beveiligde betaalomgeving. Sterker nog, wij zijn gecertificeerd voor onze beveiligde betaalomgeving. (SSL certificaten)

justmeagain
door justmeagain Jan 15, 2023 om 01:04
623 Antwoorden / 8 Vragen

Wat een giller, als bedrijf jezelf een veer in je r##t steken omdat je betaalomgeving ssl certificaten heeft. Zonder die certificaten werkt geen betaalprovider samen met je.

ne
door neodutchio - Jan 14, 2023 om 12:33
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef en drempels nog kuilen waren ging je naar een winkel toe waar ze matrassen hadden. Daar liet je je voorlichten en ging je proefliggen zodat je het juiste matras had voor jou als persoon.
Nu kopen we blind online, gaan het thuis proberen, gaan al mopperen als het niet snel genoeg geleverd is, hopen we thuis te zijn als het geleverd word, moet het straks weer terug gestuurd worden maar past het natuurlijk niet in de auto en PostNL wil het niet ophalen, enz, enz, enz.

Wat u er aan kunt doen is kopen waar het normaal is. Brood koop je ook niet in de aanbieding bij de slager.

sira
door sira Jan 14, 2023 om 14:34
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Je slaat de spijker op z'n kop

gerbera
door gerbera Feb 20, 2023 om 11:17
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Heb ik onlangs ook gedaan en kreeg nog koffie ook in de winkel, slaap als een roos op het juiste matras.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 14, 2023 om 14:03
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Aanvullend op al gegeven antwoorden: uit hun website o.a. © 2023 Koopjedeal. Gebruik van deze site, als onderdeel van Jamani Group B.V., betekent dat je de algemene voorwaarden accepteert en waar van toepassing de algemene voorwaarden van derde.... .,. (etc). En hetgeen men verkoopt heeft men bij anderen ingekocht of worden via anderen aangeboden. M.i. t Te vergelijken met een veilinghuis.

Lukt het u echt niet op deze manier: https://www.koopjedeal.nl/service/klantenservice-contact/?

Men is nu gesloten en bij bellen wordt verwezen naar de openingstijden en de mogelijkheid om een e-mail te verzenden. Bovendien zie ik op de site ook dat de mogelijkheid van achteraf betalen mogelijk is. Van oplichting is alleen sprake indien u heeft betaald en daarna helemaal niet geleverd krijgt en u kunt levering vorderen en zie dan o.a. dit: https://www.omnius.nl/contractenrecht/wanprestatie-en-nakoming-vorderen/  Let m.b.t. het gebruik van hety woord oplichting op: http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/261.html gelet op het feit dat u dit op een voor iedereen met --net toegankelijke site doet en de vraag is of u oplichting kunt bewijzen.

Al
door Allemarc - Jan 20, 2023 om 13:18
2 Antwoorden / Vragen

Persoonlijk heb ik gelijkaardige ervaring. Een dweilmop besteld die van China moest komen (daar dus gemaakt). Nooit gezien en geen contact mogelijk.