Ta
door TasjaFleur Apr 18, 2020 om 21:16
Winkels & webshops

Koopzegels AH

AH heeft de uitgifte van koopzegels stop gezet met als argument het hand tot hand contact zo veel mogelijk te beperken.Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar achteraf koopzegels kopen is nu ook niet meer mogelijk omdat het dan te druk wordt bij de bali met mensen die zegels met de bewaarde kassabonnen willen kopen. Dit vind ik een non- argument vanwege de volgende redenen:
1. Als het druk in de winkels is dan sluit men de winkels toch ook niet,
2. Digitaal sparen van koopzegels is niet mogelijk, bij andere acties kan men wel digitaal zegels sparen,
3. Men kan bepaalde tijdstippen bepalen waarop men met oude kassabonnen alsnog koopzegels kan kopen,
4. Bij online aankopen kan men normaliter binnen 2 maanden na aankoop met de factuur alsnog naar de winkel gaan om koopzegels te halen.

Doordat ik nu geen koopzegels kan halen mis ik voor de afgelopen maand minstens € 6,-- aan extra bonus van de koopzegels. Geen groot bedrag maar het steekt me dat AH daar geen oplossing voor heeft bedacht, niet alleen voor mij maar ook voor al die andere fanatieke spaarders van koopzegels.
Hoe kan AH op andere gedachten worden gebracht om soepel om te gaan met het alsnog kopen van koopzegels?

14894 30 Rapporteer

Tr
door Trostomaat - Apr 18, 2020 om 21:22
239 Antwoorden / Vragen

Ja, niet echt een groot probleem.

De maatregel zelf was natuurlijk overdreven, om niet te zeggen doorgeslagen, maar eenmaal die beslissing genomen kon men niet meer terug. Dat hand tot hand contact nodig zou zijn of geriskeerd zou worden bij de verkoop van de zegels is namelijk een denkfout.
Die zegels kunnen gewoon neergelegd worden, bij de boodschappen. Die 10, 20, 30 artikelen per klant gaan immers ook gewoon door de handen van de scannende kassamedewerker. Dan kunnen die zegels er ook wel bij.
Foutje van AH.

panter22
door panter22 Apr 19, 2020 om 08:55
6599 Antwoorden / Vragen

En de spaarkaarten die ingeleverd worden dan?

Tr
door Trostomaat Apr 19, 2020 om 12:37
239 Antwoorden / Vragen

Het is geen noodzaak die spaarkaarten tijdens de crisis in te leveren en het instellen van die regel (inleveren spaarkaarten opschorten) vermindert niet noodzakelijk winkelbezoek en contact met medewerkers. Een logische maatregel als je toch al een andere maatregel (geen koopzegels meer) hebt ingesteld.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Apr 18, 2020 om 21:23
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Halo TasjaFleur ,

Wat èèn wereldprobleem .

Waarom kan ik geen koopzegels meer kopen?

Tijdelijk delen wij vanwege de veiligheid van onze klanten en medewerkers geen Koopzegels meer uit om hand-op-hand contact te vermijden. In aanvulling op deze extra veiligheidsmaatregelen voor jou en onze medewerkers, willen we je vragen om voorlopig geen koopzegelboekjes in te leveren.
Achteraf kun je de koopzegels ook niet kopen. Dit geldt ook voor klanten die online hun boodschappen hebben gedaan. Wat we willen voorkomen is dat in de winkel opstoppingen ontstaan omdat veel klanten met hun bonnetjes en/of facturen naar de winkel komen voor de koopzegels. We gaan weer verder met koopzegels, zodra het weer kan.
Zo kunnen we er samen voor zorgen dat iedereen veilig boodschappen kan blijven doen.

Dankjewel voor je medewerking en begrip

Ta
door TasjaFleur Apr 18, 2020 om 21:44
13 Antwoorden / 1 Vragen

Precies daarop heb ik gereageerd. En wat vind je van mijn argumenten?

marita5
door marita5 Apr 18, 2020 om 21:54
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Argumenten van u voor € 6,- is voor mij niet de moeite waard . 1) Om drukte in de winkels te beperken zijn ook al regels voor . 2) Digitaal sparen van koopzegels is niet mogelijk , tja u kunt geen ijzer met handen breken . 3 ) Men kan bepaalde tijdstippen bepalen , alsof ze daar de tijd voor hebben . 4 ) Dit is geen normale situatie meer , dus begrip opbrengen van uw kant zou al een oplossing zijn . Het is overigens niet mogelijk om kassabonnen te bewaren om op een later moment hier mee koopzegels aan te schaffen ,

Tr
door Trostomaat Apr 18, 2020 om 22:24
239 Antwoorden / Vragen

Uw argumenten snijden geen hout.
Net zo min als de maatregel van AH overigens. Maar dat is een gepasseerd station.

AH gaat natuurlijk niet na deze crisis (dat kan nog een tijdje duren als het gaat om de maatregelen in winkels) personeel vrijmaken dat fulltime dagen- of wekenlang alsnog de achterstallige zegels moet gaan verkopen op basis van stapels aangereikte oude kassabonnen.
Dat kost klauwen vol geld.

jhogaarts
door jhogaarts Apr 20, 2020 om 12:14
101 Antwoorden / 1 Vragen

Lijkt me toch duidelijk zo. Wij vinden het ook jammer dat er tijdelijk geen koopzegels meer worden verstrekt. Was de opbouw voor een vakantiepotje.

clio23
door clio23 Apr 20, 2020 om 13:28
46 Antwoorden / 0 Vragen

Buiten of dit een groot probleem is tijdens deze rare tijd vind ik het erger dat het filiaal waar ik boodschappen doe de kassamedewerkers met z'n tweeën in één kassablok zitten. Zolang ze beiden bezig zijn zitten ze met hun rug naar elkaar, maar als er geen klanten zijn draaien ze zich om om te praten, zit nog geen halve meter tussen. Denk dat dat gevaarlijker is dan zegeltjes aan een klant geven. En ja ook ik spaar ze op voor de dure decembermaand. In de tussentijd hadden ze ze best op de app. kunnen zetten, kan met de spaaracties ook, zijn ze meteen van de valse zegels af.

Tr
door Trostomaat Apr 20, 2020 om 23:40
239 Antwoorden / Vragen

Een halve meter is wel heel dicht bij. Minder dan anderhalve meter is inderdaad tegen regels. Gevaarlijk is het echter pas als precies één van de twee medewerkers besmet is én tegelijkertijd ook nog besmettelijk is.

diumenge
door diumenge - Apr 18, 2020 om 22:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je beweert in één maand zes euro mis te lopen? Dat zijn twee volle spaarkaarten van 490 zegels, je kan één zegel per uitgegeven euro kopen. Dus je hebt de afgelopen maand voor 980 euro aan boodschappen gedaan bij de AH?

Ta
door TasjaFleur Apr 18, 2020 om 22:18
13 Antwoorden / 1 Vragen

Ik koop de zegels samen met mijn dochter, die koopt alle boodschappen online bij AH en dan kom je zo ongeveer aan dat bedrag.
Elke keer dat ik een boekje verzilver, dan spaar ik de € 3-- euro in een apart potje, de € 49,-- gaat weer terug naar het huishoudgeld.

diumenge
door diumenge Apr 18, 2020 om 22:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nog steeds een fors bedrag, maar met gezinnen kan dat natuurlijk. Tenzij je de opbrengst dan ook met je dochter deelt is de schade dus nog maar zo'n drie euro per maand en 0,6% van je bij AH uitgegeven geld. Ga naar een goedkopere supermarkt, hou je veel meer over.

Tr
door Trostomaat Apr 18, 2020 om 22:26
239 Antwoorden / Vragen

Misschien was de schade de afgelopen maand extra groot vanwege het hamsteren? ;)

gerbera
door gerbera - Apr 18, 2020 om 22:24
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Tjonge wat een ramp, u vergeet er wel bij te vertellen dat u naast uw boodschappen nog eens € 49 aan zegels moet uitgeven voor een vol boekje. Dus u loopt geen €3,- mis maar bespaard €49,- en als alles weer normaal is kunt u het boekje alsnog inleveren. Wat u blijkbaar nog niet weet is dat u tegenwoordig de boekjes niet meer bij de kassa kunt verzilveren maar daarvoor naar de servicebalie moet. De kans dat AH geheel met de zegels gaat stoppen is niet denkbeeldig omdat gebleken is dat er vrij veel valse zegels in de omloop zijn geconstateerd. En afhankelijk van hoelang de corona periode gaat duren moet u zich voorstellen hoeveel kassabonnen de gemiddelde klant verzameld soms inclusief de bonnen van niet sparende klanten. Staat u daar straks met, laten we zeggen, 40 bonnen waarvan de bedragen opgeteld moeten worden om u het juiste aantal zegels te verstrekken. En ga er maar van uit dat u niet de enige bent die met een grote voorraad bonnen komt dus een beetje begrip voor de situatie hebben zou niet misstaan. En dat men geen hand-hand contact wil hebben wordt al bewezen doordat u zelf de kassabon van het apparaat moet afnemen en dat slechts zeer beperkt contand betaald kan worden. En ja ook de boodschappen gaan door de handen van de cassiëre's maar die dragen allemaal handschoenen en hebben een fles handgel en een doos ontsmettingsdoekjes naast zich staan. En dat allemaal voor hun en uw veiligheid.

jhogaarts
door jhogaarts Apr 20, 2020 om 12:17
101 Antwoorden / 1 Vragen

Het is al heel lang dat de boekjes bij de servicebalie moet worden ingewisseld. En als je er veel hebt moet je dat aangeven want dan kunnen ze het geld apart houden uit de kassa's.

gerbera
door gerbera Apr 20, 2020 om 16:28
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ja en, is dat belangrijk, had ik soms de datum vanaf wanneer dat is ingevoerd moeten vermelden. En het uit de kassa's appart houden is onzin AH heeft ook nog een kluis.

tenormin
door tenormin - Apr 18, 2020 om 22:45
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@tasjafleur, als het u echt om centen gaat kunt u beter bij PLUS kopen qua zegels sparen. €4,00 per kaart, €6,00 terug. Uw vraag is in zoverre een "verlichting", geen hoe krijg ik mijn geld terug na geboekte vlucht etc. maar u verliest immers geen geld, want betaald nu ook niet voor de zegels. Hoop alleen dat het misschien in het nieuwe jaar weer back to normal zal worden. Er zijn nu wel belangrijker zaken aan de orde, maar dat weet u zelf uiteraard ook wel.

Ta
door TasjaFleur Apr 18, 2020 om 22:59
13 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor uw reactie. Helaas zit in ons dorp geen Plus en het gaat mij ook niet om die € 3,--.. Er zijn nu zeker belangrijkere zaken gaande, zeker voor diegenen die zijn getroffen door het virus, dat doet mij erg veel pijn, en niet te vergeten de mensen in de zorgsector die ontzettend hard werken.
Het gaat er mij om dat het op mij overkomt alsof AH er een slaatje uit wil slaan om geen koopzegels meer te leveren, en dat zal hun geen windeieren leggen.

tenormin
door tenormin Apr 18, 2020 om 23:05
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ik geloof in alle oprechtheid niet dat AH er een slaatje uit wil slaan. Of ze in de toekomst geen koopzegels meer leveren, dat weet ik uiteraard niet. Jammer dat u geen PLUS in de buurt heeft. Is wel net zo duur (of goedkoop - wat u wilt-) maar heel fijne zaak (zaken). Veel gezondheid toegewenst.

Ta
door TasjaFleur Apr 18, 2020 om 23:31
13 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wens u ook een hele goede gezondheid, dat is niet betaalbaar.
En ik hoop dat de crisis geen grotere gevolgen in de toekomst zal hebben, al ben ik daar wel bang voor.

tenormin
door tenormin Apr 19, 2020 om 00:07
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@tasjafleur, uiteraard heeft dit grote gevolgen voor de toekomst. In het klein: vergelijk het met de oorlog (heb ik meegemaakt). Er waren toen uiteraard geen vangnetten voor mensen: ja, de gaarkeuken. Maar ben bang dat dit heel lang gaat duren voor de wereld economie. Ik zal het niet meer meemaken dat er zal worden opgekrabbeld. Maar hoop wel dat jongeren er wel iets van kunnen leren en niet meer zo neerkijken op de oudjes van nu: want zij zitten nu in een bijna vergelijkbare situatie, gelukkig zonder V1, V2, en afweergeschut en "opgepakt worden" door. Maar moeilijk zal het, wereldwijd worden. Wat Trump ook zegt, de lockdown weer openen.

Tr
door Trostomaat Apr 19, 2020 om 01:20
239 Antwoorden / Vragen

Het gaat u blijkens uw vraag wel degelijk om de misgelopen spaarpremie. Maar nu blijkt dat u hier weinig bijval krijgt, is het plots zo dat de reden van uw bezwaar is dat het erop lijkt dat 'AH er een slaatje uit wil slaan'? Ongeloofwaardige draai.

mr
door mrmoto Apr 19, 2020 om 11:17
167 Antwoorden / 4 Vragen

is er ook een "Goudkust" in uw dorp ?

jhogaarts
door jhogaarts Apr 20, 2020 om 12:20
101 Antwoorden / 1 Vragen

zijn er geen belangrijker dingen om over te communiceren ipv over die ### koopzegels. Het is een tijdelijke maatregel dus loop voorlopig niet te zeiken of ga ergens anders je boodschappen doen. VOMAR 4% winst op je spaarpas.

tenormin
door tenormin Apr 20, 2020 om 13:03
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@jhogaarts, PLUS volle kaart €4,00, krijg je €6,00 terug. Dat is pas winst.

LieV
door LieV - Apr 18, 2020 om 22:55
6 Antwoorden / Vragen

Hoi hoi
Misschien kan je je voorstellen dat Albert Heijn nu al heel veel dingen anders moet doen én dat dingen meer tijd en organisatie kosten. Dat bezien, zou ik er blij mee zijn - als ik jou was- dat je daar nog je gewone boodschappen kan doen. En als het werkelijk om die 6 euro gaat die je nu niet kan sparen dan koop je iedere week een pak vla, melk, of crackers minder en stop je dát geld in je spaarpot.

lo
door lovewinnie - Apr 18, 2020 om 22:58
1203 Antwoorden / 1 Vragen

Wow dit is echt heftig ????. Zeer ernstig. Wat nu?
Blij zijn dat dit je grootste zorgen zijn een optie. Echt zeg. Mensen vervelen zich te pletter . De kleinste dingen worden een groot drama . Als dit je grootste probleem is dan geloof me, dan heb je echt een verdomd goed leventje .
Ga lekker ergens anders boodschappen doen als je het niet eens bent met hun regels. Paar weken niet sparen. Reageer normaal niet zo heftig maar echt mensen draaien compleet door . Gaat om paar euro . Verkomt daar in tegen kruis besmetting met aannemen en uitdelen van zegels. Onnodig is onnodig en zegels sparen is niet echt een eerste levensbehoefte. Voorlopig die boekjes niet accepteren zou ook nog mogelijk zijn. Al die speeksel zegels . Lekker hygiënisch nu ook

Beetje overdreven wellicht maar dat zijn nu eenmaal de maatregelen accepteren en doorgaan. Er is al extra personeel voor winkelwagens poetsen, kassa's boenen, wagentjes uitdelen, controles etc. Kost mijn ook allemaal extra tijd. Deal er maar mee voorlopig

pe
door peentjes - Apr 18, 2020 om 23:42
421 Antwoorden / 0 Vragen

Jeee..

tijger1
door tijger1 - Apr 19, 2020 om 00:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die hele regeling van geen koopzegels is natuurlijk flauwekul. Maar dat zijn die koopzegels ook. Ga naar een goedkopere super en stopt zelf de "winst" in een potje, hoeft u niet te plakken.

Of koop per week zes euro minder aan boodschappen en spaar dat.

newmikey
door newmikey - Apr 19, 2020 om 00:37
830 Antwoorden / 0 Vragen

Er gaan mensen dood en u maakt zich druk om €6 aan koopzegels...? Ik heb al veel gezien hier maar dit slaat echt alles.

ne
door neodutchio - Apr 19, 2020 om 08:01
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Bij de Gamma zijn ze ook tijdelijk gestopt met de uitgifte van de kortingsbonnen die je met de Gamma pas krijgt. Hebt u AH al voor de rechter gedaagd? Want met die uitkomst kan ik ook Gamma gaan aanklagen. Bij elk bezoek loop ik nu minimaal 50 cent mis.
Het is gewoon een schande dat winkeliers niet naar hun klanten luistert en gewoon maar doet.

Maar even serieus, voor €250 boodschappen doen elke week en dan klagen over die paar centen die er wellicht misgelopen worden? U en/of uw dochter gaan nooit op vakantie? In het buitenland zijn geen zegeltjes. Of komt ze dan met de bonnen van bv de Carrefour naar de AH om alsnog zegels te kopen?

Geen idee hoe groot het gezin van uw dochter is, maar met ons vieren hier komen wij echt niet boven de €100 uit.

jhogaarts
door jhogaarts Apr 20, 2020 om 12:23
101 Antwoorden / 1 Vragen

Wat lopen er hier toch een stelletje zeikerds rond. Ga je elke week naar de GAMMA om iets te kopen dan. Download de PRAXIS App dan kun je gratis korting (25%) krijgen op elke aankoop en laat je app op je mobiel scannen.

ne
door neodutchio Apr 20, 2020 om 13:27
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Sterker, ik kom meerdere keren per week bij Gamma. Maar daar het het niet om. Mijn reactie was louter sarcastisch te noemen.

hutch
door hutch - Apr 19, 2020 om 09:01
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Het is idd geen groot bedrag, maar het gaat u meer om het principe, neem ik aan.

Koopzegels zijn niets anders dan (bestemd voor) een vorm van klantenbinding.

Heeft u wel eens uitgerekend wat u voor dezelfde (soortgelijke) artikelen betaald bij bijv. Jumbo, Aldi, Lidl, Coop, Dirk, Plus, Deen enz. enz....
Klik ' hier ' als voorbeeld.

marita5
door marita5 Apr 19, 2020 om 09:14
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@hutch , in deze tijd kun je beter je principes over boord zetten .

hutch
door hutch Apr 19, 2020 om 10:05
4515 Antwoorden / 29 Vragen

getty
door getty - Apr 19, 2020 om 09:28
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Heeft u gezien hoe enorm druk ze zijn met allerlei extra regeltjes?
Dus...

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 19, 2020 om 10:11
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Er zijn op dit moment heel veel mensen die veel meer schade hebben dan u nu heeft. Vandaar dat ik nu ook citeer: 'Dankjewel voor je medewerking en begrip'

mr
door mrmoto - Apr 19, 2020 om 11:10
167 Antwoorden / 4 Vragen

dan moeten de levensmiddelen die AH verkoopt toch van een dusdanige kwalitijd zijn dat die in goedkopere winkels in uw ogen niet te vreten zijn en als u vergelijkbare levensmiddelen koopt bij ander supers bespaart u gegarandeerd veel meer als de door u aangegeven "veel meer als 3 euro" per maand die u bij AH spaart . vroeger zei men altijd : het is een sigaar uit eigen doos !

MisterrMix
door MisterrMix - Apr 20, 2020 om 07:53
18 Antwoorden / Vragen

Ik stond in de eerste dagen al raar te kijken naar die medewerkers..

"Geen zegeltjes ivm Corona"

" Wilt u het bonnetje erbij?"

Goed, nu even ON-TOPIC.

T zijn koopzegels. U loopt geen 6 euro mis over de afgelopen maand. Een vol boekje betaald u 49 euro voor, en krijgt u 51 of 52 voor terug als ik t me goed herinner. Dat zou betekenen dat u om 6 euro mis te lopen per maand 2 of 3 boekjes vol koopzegels zou moeten aanschaffen. Dat lijkt me een beetje sterk.

Maakt u niet zo druk, bewaar die euros die u normaal uitgeeft aan de koopzegels en spaar t zelf op ipv in zegeltjes voor nu.

mo
door mof - Apr 20, 2020 om 10:23
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Ik denk dat AH terecht probeert de mensenbewegingen in te dammen. Er staat nergens dat u recht heeft op koopzegels. Datis een service. Bij mij in de buurt is de gratis koffie bij AH tijdelijk niet beschikbaar ... kan ik ook niet eisen van AH.

An
door Anromas - Apr 20, 2020 om 10:55
1 Antwoorden / Vragen

Sorry, maar wat een gezever over een paar rottige zegeltjes, alsof dat het belangrijkste momenteel is. Dat je je daar druk over kan maken.

Dave lubeck
door Dave lubeck - Apr 20, 2020 om 11:43
88 Antwoorden / 2 Vragen

Snap nog steeds niet dat iedereen boodscappen gaat doen bij Albert Heijn . Tuig is het !!!!! Jumbo en Dirk die doen het vele malen beter in deze rot tijd !!!!

justmeagain
door justmeagain Apr 20, 2020 om 23:30
623 Antwoorden / 8 Vragen

En wat doen ze dan beter? Boodschappen verkopen? Vakken vullen, zegeltjes uitgeven?

jhogaarts
door jhogaarts - Apr 20, 2020 om 12:10
101 Antwoorden / 1 Vragen

De koopzegels zijn TIJDELIJK uit de roulatie vanwege CORONA. Men neemt ook GEEN boekjes in vanwege besmetting doordat eraan gelikt is !!

jhogaarts
door jhogaarts - Apr 20, 2020 om 12:11
101 Antwoorden / 1 Vragen

Ga dan lekker bij de VOMAR boodschappen doen want daar kun je punten sparen op een pasje met 4% winst

kr
door kraanjan - Apr 20, 2020 om 13:22
16 Antwoorden / Vragen

Ach, wat sneu !

ag
door agnesd - Apr 20, 2020 om 13:52
10 Antwoorden / 2 Vragen

Het blijkt nu inderdaad dat AH te snel heeft gehandeld, daar is nu niets aan te doen.
Ikzelf neem ook altijd de koopzegels van zowel AH en de Jumbo.
Wij hebben een jaarplaats op een boerencamping en de zegels gebruik ik om elk jaar de winterstalling en het elektra mee te betalen.
Ook het retour statiegeld leg ik hiervoor appart.
Op deze manier spaar ik ongemerkt toch een aardig bedrag bij elkaar zonder dat ik het merk.
Ik weet dat het voor sommige mensen onzin lijkt maar met een kleine beurs is dit een manier om voor iets speciaals geld apart te leggen.
Ik heb het geluk dat ik bijna al mijn boodschappen bij de Jumbo doe en wat ik eind van het jaar tekort kom zal minder zijn dan als ik helemaal niet op deze manier spaar.
Niet iedereen houd het vol om cash-geld elke week apart te leggen, er is altijd wel een moment dat je denkt "ik pak het even uit het spaarpotje en doe het later terug", met zegelboekjes doe je dat niet zo snel.

vuurplaat
door vuurplaat - Apr 20, 2020 om 14:35
2 Antwoorden / 2 Vragen

En nu kun je boekjes wel inleveren waar zegels opgeplakt zijn want iedere zegel is wel tien euro cent ook al is het boekje niet vol moeten ze de vellen die  als je 100 zegels in je boekje hebben is wel 10 euro dus hoe gaan ze dat dan doen ik heb een boekje met 195 zegels is wel 19.50 die ik betaald heb dus die moet ik wel terug krijgen van albert heyn en anders heb ik het gevoel dat ik belazerd ben maar ik ga nu wel gelijk naar JUMBO.

Tr
door Trostomaat Apr 21, 2020 om 00:02
239 Antwoorden / Vragen

Tuttuttut
Boekjes die nog niet vol zijn, kun je niet inleveren, maar spaar je eerst vol nadat de maatregelen zijn opgeheven.

Je
door Jennebel - Apr 20, 2020 om 15:28
2 Antwoorden / Vragen

Vind je niet dat er op dit moment, belangrijkere zaken spelen dan een paar flutzegels?

ro
door roelfien 65 - Apr 20, 2020 om 15:39
29 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan ook naar de Jumbo die geeft wel zegels uit en bij ons in het Noorden krijg je ook later met kassabon geen zegels bij Appie daar beginnen ze niet aan,en met de zegels van Jumbo heb je gauwer je boekje vol.
Succes

ke
door keesbakels - Apr 20, 2020 om 16:59
52 Antwoorden / 19 Vragen

Ja NewMikey, als je het daarmee vergelijkt dan zou je bij 99% van de vragen kunnen stellen dat er mensen doodgaan en of het vermelde probleem dan wel zo groot is. Dat gebeurd namelijk altijd wel ergens op de wereld door oorlog, honger, ziektes enz. Bij andere vragen, die toch meestal ook niet onder de categorie "levensvragen" vallen, wordt deze vergelijking niet gemaakt. Of is het feit dat de doden nu ook in je naaste omgeving vallen belangrijker dan doden die elders op de wereld vallen? Op een dergelijke denkwijze valt ook wel wat aan te merken. Laten we toch gewoon zo goed  mogelijk op de vragen reageren zonder er zaken bij te halen die met het onderwerp niets van doen hebben.

Ook ik heb mij verwonderd dat ze niet meer verkrijgbaar zijn. De zegels kunnen immers contactloos overgedragen worden, later gekocht of gespaard via de AH app?  Ik vrees ook dat ze geruisloos verdwijnen omdat er nu op de zegels 6% rente wordt gegeven, en dit een mooie gelegenheid is om er vanaf te komen in dit renteloze tijdperk. Maar wie weet komen ze weer terug.

Met vriendelijke groeten,

Kees Bakels

lp
door lpaard1981 - Apr 20, 2020 om 18:01
50 Antwoorden / 1 Vragen

vind het echt raar ind. hand op hand contact bij zegeltjes is helemaal niet nodig.
bij de vomar hebben ze nu een actie om te sparen voor tefal pannen( ja met zegls).
deze worden in de kassabon gevouwen en zo aan de klant gegeven.
misschien een tip voor AH?

justmeagain
door justmeagain Apr 20, 2020 om 23:34
623 Antwoorden / 8 Vragen

Maar als de dame achter de kassa Corona heeft komt dat up uw zegeltjes. Dus heel slim van AH om dit tijdelijk stop te zetten.
Corona kan uren lang overleven op papier, dus dat u geen handcontact heeft doet niet ter zake.

Tr
door Trostomaat Apr 21, 2020 om 00:07
239 Antwoorden / Vragen

Corona overleeft waarschijnlijk beter op gladde oppervlakken: ook op al die boodschappen dus die sowieso door de handen van de kassamedewerker zijn gegaan. De maatregel om koopzegels te stoppen was overtrokken, maar dat is nu een gepasseerd station. Zegels hoef je immers niet te overhandigen (dus ook niet 'in de kassabon'!), maar kunnen gewoon bij de gekochte boodschappen worden gelegd.