Ar
door Arieee Feb 6, 2019 om 14:59
Winkels & webshops

Kruidvat fotoboek,problemen met helderheid, boek terug gestuurd,later vernietigd

Dit verhaal is al langer geleden maar is nooit opgelost. Ben wel mn geld en boeken kwijt (3x €50)
Kwaliteit was niet goed. het gehele boek was erg donker afgedrukt. Heb dit ook aangetoond door losse foto's af te drukken en het verschil te laten zien.
Boeken zijn terug gestuurd vanaf kruidvat winkel. Er werd niet naar een oplossing gezocht.
Ik had het al prima gevonden als ik het boek opnieuw had moeten maken. Maar ben het geld dus kwijt en heb nog nooit een boek meer gezien. Schijnbaar worden deze dan vernietigd oid.

1429 7 Rapporteer

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Feb 6, 2019 om 15:31
7359 Antwoorden / 14 Vragen

En wat zeggen ze in de winkel daarover en heeft u bewijs van betaling en terugzending? Zo ja dan zou ik maar even flink aan de bel trekken.

Ar
door Arieee Feb 6, 2019 om 17:10
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb geen bewijs van terugzending voor zover ik weet. Van betaling moet nog wel te achterhalen zijn denk ik. Ik denk direct bij bestellen dat je moet betalen. (was ook mn laatste gemaakte boek dus weet het niet precies)

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 6, 2019 om 17:16
16835 Antwoorden / 202 Vragen

@ARIEEE, Als u niets kunt bewijzen, ook de betaling niet als die contant is gedaan, dan is er waarschijnlijk niets meer aan te doen en u zegt ook zelf dat het voorval al langer geleden is.

Ar
door Arieee Feb 6, 2019 om 17:21
Antwoorden / 1 Vragen

Ik denk dat de betaling toen gedaan is bij het verzenden van het boek,dus digitaal

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 6, 2019 om 15:35
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Hoe lang is dit dan al geleden?

Ar
door Arieee Feb 6, 2019 om 17:11
Antwoorden / 1 Vragen

2013.
eigenlijk al te lang. Maar toen wel gelijk werk van gemaakt.
Maar zelf nog een tijd in buitenland geweest en is het wat in de vergetenheid geraakt

diumenge
door diumenge Feb 6, 2019 om 17:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Laat ''eigenlijk" maar weg.

aurora1
door aurora1 - Feb 6, 2019 om 15:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wanneer was dit en wat was de reactie van het Kruidvat toen u reclameerde?

Ar
door Arieee Feb 6, 2019 om 17:15
Antwoorden / 1 Vragen

2013.
De winkel waar ik het ophaalde was het met me eens en was er achteraan gegaan. Toen werd me verteld dat er niks aan gedaan mocht worden o.i.d.
Later nog eens terug geweest in de winkel, om de boeken toch maar op te halen, krijg je te horen: die ga ik niet bewaren, die heb ik terug gestuurd. Dus spul van een ander ga je gewoon wegdoen zonder eerst de eigenaar te vragen of mede te delen. Ik had ze dan waarschijnlijk alsnog wel gehouden en misschien voor mezelf maar opnieuw gemaakt.

Cookies
door Cookies - Feb 6, 2019 om 17:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zes jaar later eens een klacht dumpen? Wat is het nut daarvan? Sorry hoor, dat slaat toch nergens op.

Ar
door Arieee Feb 6, 2019 om 17:16
Antwoorden / 1 Vragen

omdat ik aan het zoeken ben waar ik mn nieuwe boek af laat drukken. En dan zie ik dat kruidvat overal nogal hoog aangeprezen staat

edrick3
door edrick3 - Feb 6, 2019 om 17:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

In 2013 een probleem.
Niet adequaat opgelost.
Toen verder dus niet gereageerd.
En dan nu hier dat probleem melden?
Dat heeft dus weinig zin/nut.
Je denkt toch niet echt dat er na bijna 6 jaar nog iets aan te doen is?
En als je naar een goede afdrukcentrale o.i.d. op zoek bent: even googlen.
Kijk eens bij Smartphoto.

aurora1
door aurora1 - Feb 6, 2019 om 20:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

2013 Lees ik inmiddels. Dat is toch veel te lang geleden?

ma
door maarten heest - Feb 6, 2019 om 21:39
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo ARIEEE, ik herken de problemen met de helderheid van mijn eerste boeken. Inmiddels ben ik vele boeken verder en verhelder ik mijn bestanden altijd zo'n 10% extra. Ze lijken dan aan de lichte kant maar komen dan qua helderheid en contrast het beste op papier. Tenminste dat is mijn ervaring. Zelf werk ik met Blurb. De klantenservice is uitstekend en als er eens een keer een boek niet naar tevredenheid uit de printer komt is men niet te beroerd om het gratis over te doen.

Ar
door Arieee Feb 6, 2019 om 21:45
Antwoorden / 1 Vragen

Dankje voor deze tip. Ga ik dat in het vervolg ook maar doen!